Del 9

828 17 2
                                    

Lilly POV fortsetter

"Jeg tar den" sa eg og sto opp og gikk i gangen. Jeg låste opp og åpnet døren.

"Suprise."

"Hæ?" Sa jeg.

"Husker du meg ikke?" Spurte han. Jeg studerte personen nøyere.

"Jacob?" Sa jeg.

"hei Lilly" sa han og åpnet armene.

"Det er så lenge siden" sa jeg og klemte han:

"Jaa! Jeg har savnet deg" sa han.

"Me to, så, vil du komme inn eller?" Spurte jeg. han nikket og gikk inn. Han tok av ytterklærne og ble med inn på stua.

"Hei, Nicola" sa han og håndhilste.

"Hei, Jacob" sa hun. "Jeg må bare opp og snakke med Ruth, så kan dere jo bare bli her" sa Nicola og forsvant fort. Vi satte oss ned i sofaen.

"Kan jeg få låvt til å ta på ansiktet ditt?!" Spurte jeg.

"Haha, hvorfor for det?" Sa han.

"Fordi du har forandret deg så mye" sa jeg. "Hvor er brillene?"

"Linser."

"Hva med alle kvisene?"

"Borte"

"Tannbøylen?"

"Kastet"

"Wow, du har forandret deg så mye" sa jeg.

"Liker du det" sa han.

"Ja, så klart, du ser fantastisk ut" sa jeg til han.

"Tusen takk, nå kan du ta på ansiktet mitt" sa han. Jeg tok den ene hånden min og tok hånden min på kinnet, jeg dro den langs halsen han. Jeg hørte et bittelite stønn fra han. Jeg bare lo.

"Men har du sixpack da" sa jeg.

"Trener fire ganger i uken." Sa han.

"Du kan sikkert løfte et dådyr, eller tjukke meg" sa jeg.

"Du er ikke tykk" sa Jacob. Han sto opp og løftet meg opp. "Lett som en liten baby" sa han og satte meg ned igjen.

"Haha, ok da" sa jeg.

Klokken 3.45pm, mellommåltid

Amy POV

Jeg og Gemma har vært sammen hele dagen. Vi hadde gått på sentret for 2 timer siden. Hun er ganske hyggelig egentlig. Og jeg vare elsker måtene hun farger håret sitt, jeg fikk se flere bilder. Gemma holdt meg alltid opp. Hun lot meg ikke falle ned. Som en ekte venn.

Vi satt på McDonalds og ventet på å bestille. En servitør man kom bort mot oss.

"Så har dere bestemt dete for bestilling" Han så bare på Gemma mens han pratet. Gemme stirret like tilbake.

"Ja, jeg skal ha kyllingnuggets og pomfrie(?), du da Gemma?" sa jeg.

"Det samme" sa hun bare.

"Hva med drikke?" spurte han.

"Sprite" sa jeg.

"Coca cola" sa Gem.

"Okey" sa han. Han fortsatte å stå der.

"Kan du ikke bare gi henne nummeret ditt så kan du gå?" sa jeg. De nikket og han skrev på den lille blokken sin og ga den til Gemma. Han smilte før han gikk igjen. Wow, tenker jeg.

Home (sry hopp)

Jeg og Harry satt ALENE og så på TV. Jeg ville at Gemma skulle komme, vil ikke egetlig være alene med han.

"Amy, kan jeg spørre deg om en ting?" sa Harry.

"Hva?" sa jeg.

"Hvorfor er du så slem mot Ari" sa han.

"Slem mot Ariana, du synes jeg er det, så du likte da hun kysset deg, og du ville egentlig ikke høre på meg?" Sa jeg.

"Jeg sier bare at du ikke trenger være sur mot en jeg liker godt" sa Harry.

"Du liker godt?!" sa jeg. "Så du er forelsket i Ariana?"

"Kanskje" sa han bare.

"Jeg kan ikke tro deg! Harry, først så gjør du dumme ting, så stoppet du, så gjør du noe for å virkelig såre kjærsten din!" sa jeg litt sint.

"Jeg sa bare ut du skal slutte å være så f*ckins slem mot Ariana, Jeg liker henne og--"

"Jeg trodde jeg kunne stole på deg ,Harry" sa jeg.

Tvillinger 3Where stories live. Discover now