Del 70

407 18 1
                                    

Louis POV

"Åhh, Liam, det er en ting jeg må fortelle deg"

"Samme her, men du først"

"Vell, jeg gikk ut og møtte denne pene jenta, jeg fikk hennes nummer og hun fikk mitt, og jeg har tenkt til å be henne med ut! nå kan du si"

"Jeg skulle si akkurat det samme! Hun er så pen. Hun heter Winney"

"Winney, det er er det samme navnet på den jenta jeg møtte, la oss skjekke om det ikke er samme nummer"

Vir tok opp mobilene våre og jeg gikk på Winney. Vi skjekket.

Samme mummer.

"Ehh, Louis, du må desverre Back'e off, siden det vsr jeg som fikk henne først"

"Ehn Nei! Tror du jeg skal gi meg?"

"La meg tenke, ja"

"Vell, du får henne ikke, hun er min og, du kan bare drømme"

"Jeg gjør det sllerede"

Jeg snudde meg og gikk ut sv kjøkkenet. Jeg satr meg ned i sofaen.

Jeg vil ha Winney først.

May 24th, Søndag.

Klokken 9.35am

Amy POV

Tyron sov fortsatt i sengen. Jeg var våken på mobilen. jeg gikk gjennom Tumblr. Jeg leste teenager posts. Der var gøy å bare gå gjennom tekstene. Jeg sto opp fra sengen og gikk mot skapet mitt. Jeg tok ut en svart trang jeans, En hvit T-shorte der det sto; KILL THEM WITH KINDNESS. Og undertøy og sånn. Jeg gikk med det på toalettet og bestemte meg for å dusje. Jeg tenkte på Finn, dagene da det var oss. Nå er det jo meg og Tyron. Eller meg og Harry. Jeg vet ikke.

Flashback

High school

Jeg og Finn gikk sammen til kantina. Jentene så på oss mens vi gikk. Eller, på meg. Siden jeg hadde forstyrret når Kendall pratet meg Finn. Hun liker alle nye gutter som kommer til skolen. Og vil ha alle for seg selv. Hun må slutte å være så bitch. Jeg husker de gode dagene da hun var en av vennene mine , men ble en av de bitchene ettervert. Hvorfor ble hun det igjen?

Så nå var hun egentlig sur på meg. For noe som ikke var med vilje. Jeg bare så hei til Finn og begynte å snakke med han. Det var alt. Finn visste jeg var redd. Han tok hånden min. Jeg så på han. Han smilte. Jeg måtte bare smilte tilbake.

"Jeg støtter deg Amy, ikke vær redd"

Vi skaffet oss mat og satte oss ned alene ved et ledig bord. Jeg så Kendall og vennene hennes på bordet 3 meter unna. Hvorfor tar hun ikke en av de guttene som sitter med henne? Det er jo minst 10 hun kan velge mellom. Hele fotball laget er jo forelsket i henne. Så hvorfor ikke ta dem? Gosh, it's so lame.

Vi spiste opp og jeg og Finn snakket bare nå. Det er jo 1 time av matpausen så vi hadde god tid.

"Du, jeg skal bare på toalettet, kommer straks tilbake" sa Finnegan og sto opp. Han gikk ut av kantina og jeg ble sittende alene. Jeg tok opp mobilen min og så ned på den.

"*kremt*" sa det over meg. Jeg så opp fra mobilen. Det var på tide.

"Amy, du Amy, .."

{ SORRY KORT DEL. Det har vært sånn klikk på appene mine. Snapchat vertfall. Men jeg fikk skrevet en på Love again siden jeg skrev litt på morgen, og skrev ferdig, og har jeg ikke hatt Internett til å publisere så, Sorry vis dere ble sure }

Tvillinger 3Where stories live. Discover now