Amy POV
"Hvem var det egentlig du sendte melding til?"
"Jeg snakket med Lilly, om hva jeg skulle gjøre, jeg visste jo ikke hva jeg skulle gjøre for å få deg tilbake. Så jeg måtte bare være litt fokusert på det så"
"Åhh, trodde du var med en annen jente"
Jeg lo lettet.
"Jeg ville aldri gjort det mer, selv om du ar med andre"
"Hm"
Jeg klemte Harry. Søte snille Harry.
Lilly POV
Guttene skulle i studio nå og øve i 2 timer til konserten(e) i Mullingar. De reiser i morgen. Jeg og Amy skulle bli med dem til studio, men ikke til Irland. Harry, Liam, Zayn og Louis skal bli der 2 dager og Niall skal bli der en uke med ungene. Jeg må vente så lenge på min Niall og ungene mine.
Jeg pakket for Niall. De hadde dratt til studio. Amy var hos meg. Hun satt på sengen mens jeg pakket for Niall.
"Så guttene reisee i morgen, blir du å savne din stakkar Niall?" sa Amy.
"Ja, selvfølgelig," sa jeg.
"Da må du jo ha ekstra tid med han, bare dere to idag, dere kan jo dra ut sammen og gjøre noe, men helst ikke noe som gjør dere fulle, også kan dere kose dere ordentlg når dere kommer hjem" sa Amy.
"Kanskje jeg burde ta rådet ditt" sa Jeg.
"Selvfølgelig, det vil funke, Niall er jo alltid så tent på deg så" sa Amy.
"Ja, men hva med Harry da? Må ikke dere gjøre noe?" Spurte jeg.
"Jo, vi skal det og, vi hadde Hamy Møte i går, også snakket vi jo om dere to, du og Niall. Turtelduene med dueunger, dere må komme nermere nermere og nermere mot hverandre siden dere har Tvillingene, og det kan bli vanskelig får dere da, så" talte Amy.
"Ja, dere har faktisk rett" da jeg og pakket den siste tanktopen for han før jeg lukket baggen hans.
"Trenger du ikke klær til ungene" spurte Amy.
"Nei, De har nokk av klær hjemme hos Niall, også har han klær i Stelleveksen. De kan få låne av Toby eller de gamle babyklærne. enkelt og greit" sa jeg g smilte.
"Okey, skal vi gå da?" spurte Amy.
"La osa gå" sa Jeg og visste ned armen min. Amy sto opp og smilte.
*
Vi satt og så på guttene. De holdt på å s synde Little Black Dress. Jeg måtte følge på mobilen i mens. Siden Cameron sendte meg meldinger i mens.
Møt meg på Regent's Park klokken 6pm?
Xx Cameron
Jeg kan ikke snakke med han mer. Dem foræderen. Han prøver bare å splitte meg og Niall. Det går, men ikke såå lenge da.
Nei!! jeg vil ikke prate til deg mer!
Li.
Jeg la mobilen i lomma og fulgte med på guttene. Zayn så på meg og Smilte, jeg smilte tilbake. Han sang videre. Niall smilte også, jeg smilte tilbake. Harry gjorde det på Amy og sendte henne sleng kyss. Åhhh, Hamy moment. Så søtt. Jeg smilte av å se på de. De var et søtt par. Jeg tok opp mobilen min. Jeg hadde fått en ny melding fra Cameron. Ikke lik som de andre meldingene.
{ Da ble det Harry dere velgte da, Sånn ble det. Stakar Tyron da.
Og jeg må fortelle dere om en skikkelig bra bok JEG leser; You Jump, I Jump ~ Larry Stylinson av IdaKristine24. Den er ganske bra og spennende. Den er slrevet på engelsk og hun har flere bøker. Plis les de, ikke bare for meg, men for henne og. ANNBEFALER BOKEN! les!
Håper dere likte delen. Kjekk ut den nye boken min til dere som ikke leser den.
Love u Twinzer's
Xx Ir❤️ }
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved