Hemmelig kort. POV
Jeg og Cameron satt og tenkte.
"Vi må få gjort noe vertfall, Harry er jo så tett på alt"
"Og Lilly, englebarn som hun ble kalt"
"det blir vanskelig"
Jeg satte meg tettere inntil han. Han tok armen sin rundt meg.
"Dette er helt perfekt." sa Cameron.
"hva da?" spurte jeg.
Vi er perfekt, et team, også har jeg deg på mitt lag"
"mh mh, du er så søt"
Han lente seg fram og kysset meg. Vi trakk oss unna hverandre.
"okey, nå må vi bi seriøse" sa jeg.
"Ja, det er nå spillet begynner."
Middag, klokken 4.10pm
Lilly POV
Jeg, Niall, Amy og Liam spiste middag sammen på bordet. Jeg satt og så ned på maten. Jeg var egentlig ikke så sulten. Jeg satt og tenkte på noe.
"Lilly, hvorfor spiser du ikke? er det noe?" Spurte Liam
"EHh, jeg spiser! jeg bare tenker også"
"Åhh, jeg ble bare litt bekymret"
"Ikke noe å bekymre seg for"
"Ok"
Jeg tenke litt på Emma og Ethan. De sover oppe på rommet sitt. De blir jo snart 1 månde/måned. Samme månde/måned(SAMMA DET!) som Harry. Han hadde jo ikke bursdag for så lenge siden. Jeg husker. Vi ga han frokost på sengen. Spiste kake på morgen. Også ble vi faktisk hjemme og koste oss. Det er ganske rart. Siden han bruker jo hele tiden å ville drikke alkohol på bursdagen sin.
Masse... Alkohol.
*
Jeg la fra meg fatet og bestikket i oppvaks maskinen og satte meg i sofaen. Jeg tok opp mobilen min skjekket klokken. 4.35pm. Da kan jeg jo gå en tur ut med ungene da.
Niall kort. POV
Lilly hadde gått ut med ungene. Jeg satt her å stua med Amy og Liam.
"Vi burde egentlig finne på noe en gang, siden ting begynner jo å åpne og sånt siden snøen forsvinner snart" foreslo Liam"
"Mhmm" sa jeg. Jeg var for opptatr med mobilen. Den var em ukjent som hadde sendt meg en melding.
Hellu Niall❤️
Ehm, hvordan vet hun navnet mitt?
Oh my..
Det der var egentlgi verdens verste spørsmål som jeg har svar på selv.
Jeg er verdenskjent. NESTEN hele verden vey navnet mitt. Dummeste meg. men jeg sendte tilbake.
Niall.
Ehm, hvem er du?
Jeg trykket Send og 'svoosj' lyden kom. Den er sent. Og jeg fikk raskt en melding tilbake.
Ukjent.
Din prinsesse. Du har sett meg før, men har glemt meg.
Niall.
Og hvordan i h****** har du fått nummeret mitt?
Har hun søkt på meg på sånn telefonkatalog. 1881 eller? (norsk, men jeg bare tar den). Rart.
Ukjent.
Hemmelig. Men det var enkelt.
Hvem er denne personen? egentlig?
Niall.
Igjen spør jeg deg, hvem er du? !
Jeg håper virkelig hun svarer meg nå. og ikke overser.
Ukjent.
Møt meg ved bak Wanted ved porten og 2 dager. Klokken 12am. Presist.
Lilly POV
Jeg gikk med mobilen i hånda mens jeg fokuserte på å ikke kjøre i noen. Jeg holdt på å snakke med Finnegan på meldinger. Han savnet oss. Og ville at jeg og Amy skulle møte han igjen. Det er jo ikke så langt unna så. Finnegan sendte melding. jeg skjekket den.
Og *bang*. Mobilen min var på bakken. Vognen min kræsjet i en person.
Hvilken person?
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved