Niall POV fortsetter
Jeg gikk ut fra han og skjekket Luke's melding.
Luke Hemmings
Hey. Hva er det med kjærsten din?
Hæ! hva er det han snakker om?
Niall
Mener du Lilly?
Jeg skrev egentlig veldig kjapt tilbake. Jg så han holdt på å skrive tilbake.
Luke
Ja, hun der. Jeg så flere bilder av dere på gaten, men det var ganske mørkt så du kunne ikke se ansiktene veldig godt.
What!!
Niall
Nå så du de bildene? Og hvor sto det det var?
Hmm, når har jeg og lilly vært sammen i mørket.
Luke
Dere kom hjem fra en pub. Siden dere hadde pyntet dere.
Jeg tror det var for 2 dager siden i Wolverhampton.
Niall
Luke. Jeg er i Mullingar.
Hva i helvete har skjedd nå?! Hva er egentlig poenget.
Luke
Åhhh, men jeg er sikker på at det er Lilly Payne.
Hmm.
Niall
Kan du sendte meg et bilde av de?
Jeg ventet litt til at bilde skulle komme.
Luke
((Bilde))
Ka faen!
Går hun bak ryggen på meg! Der står hun, midt på gaten, med en annen gutt, og kliner! Jeg skjente sinney koke i meg, og sjalusien spre seg. Pust, Niall - Pust. Dette må jeg ordne opp i.
Niall
Takk for informasjonen. Jeg må gå nå. Hade!
Jg la fort fra meg mobilen og gikk opp på rommet til Greg. Jeg hørte lyder der fra. jeg lente øret mitt nermære døren. Sitter de å kliner? jeg lukket døren forsiktig opp.
"Greg"
De trakk seg fort fra hverandre og så på meg. Jeg så kinnene deres ble røde.
"Ja, bror"
"Kan jeg låne pc'en din?" Jeg prøvde å spørre så finest som mulig. Ja, bare ta den, den ligger nede under bordet.
"Takk" jeg lukket døren og løp ned trappene uten å falle. Jeg gikk mot bordet og tok opp pc. jeg slo den på. Den gikk veldig fort. Jeg søkte på bildet. Jeg skal finnet ut hvem denne fyren er.
*
Jacob Campbell Bower.
Neste dag*
Louis POV
Klokken 2.39
Jeg satt på mobilen min nede på stuen. Mark, Pheobe, Daisy og Fizzy var også nede. Døren vår ble dingt på.
"Jeg åpner"
Jeg sto opp og gikk kjapt inn i gangen. jeg låste opp og åpnet døren.
"Louis"
"Mamma!" sa jeg og klemte henne.
Hun fortelte meg at de fikk gå tidligere mens jeg hjalp henne å kle av seg.
"Så hvor er de andre?" spurte hun.
"Mark og-" mamma avbrøt meg med å kremte, jeg så på henne.
"Mark og de--" startet jeg på nytt. men som vanelig ble jeg avbrutt.
"Kom louis, Vi trenger å prate" sa hun g vi hikk inn på stua. Søstrene mine hade fått sagt hei og hilst på mamma igjen.
"Unger, kan dere gå opp" sa mamma. jeg sto opp og begynte å gå.
"Louis!" sa mamma. "du bli" fortsatte hun.
Jeg snudde meg og satte meg ned igjen.
"Vi må snakke om faren din" sa mamma.
"Troy," sa jg.
"Nei, Mark, du MÅ begynne å kalle han pappa, vet du hvor lenge du har sagt Mark, i mange mange år, til og med på media sier du Mark istedet for pappaen min, det sårer og få ikke høre det" sa hun.
"Jeg har sett opp til Deg Louis, jeg peøvde så godt jeg kunne å bli et forbilde, men det er ikke så enkelt lenger" sa Mark. Jeg så litt trist på dem.
"Så, hva skal du si nå"
"Pappa"
"Bra, men du må--" døren dingte på. Endelig em som forstyrrer oss. Jeg løp vekk fra de og åpnet døren i gangen.
"Hei, Louis."
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved