Del 42

514 23 4
                                    

{ Jeg kommer meg langt på boken, 42. jeg er sikker på at dette er den siste Tvillinger boken jeg skriver, jeg gjøe ikke som ekte bøker, skriver helt til Bok 12-20!! }

Niall POV

Burde jeg, eller vil det ødlegge, vil det såre noen, eller alle de andre? Kanskje de blir sur på meg? Eller ikke? det er jo litt valg så. Men jeg er så usikker. Det var jo jeg som gjorde det, men er det riktig.

Burde jeg gjøre det?

Eller ikke?

Jeg sto opp.

Dette er mitt valg. Og jeg gjør som jeg vil. Ingen bestemmer over meg. Jeg gjør det jeg føler jeg skal gjøre, og Kanskje er riktig for meg.

Jeg dro den av fingeren min og satte den på bordet. Jeg er ikke ennå klar, og jeg har skjønt det er ikke hun heller. Jeg gikk opp på rommet til Tvillingene og gikk mot skapet hans. Jeg tok ut en blå posedress og en lue som bare visste ansiktet hans (nesten som hijab), som var med striper med forskjellige blå farger av ull. Jeg tok klærne forsiktig på ham og tok bare en av Emma's rosa votter som lo ved siden av han. Jeg tok han opp og med meg ned i gangen. Jeg satte han inn i bilstolen. Jeg begynte å kle på meg selv og tok med Ethan ut av huset. Jeg satte han bak i bilen og gikk fram og satte meg inni og startet bilen. Jeg bryr meg ikke om Hva folk tror. Jeg valgte mitt eget valg.

Amy POV

Jeg og Li så ferdig filmen. Niall har sikkert gått ut siden vi hørte døra. Emma var i sengen sin. Hun sovnet i filme. Så Lilly ammet henne og la henne til sengs. Vi holdt på med film nummer 2. Hall Pass. Det begynte egentlig å bli kjedelig på denne filmen.

"Skal vi gå ned?"

"Ja, vi gjør det"

Jeg og Amy sto opp og gikk ut av rommet. Vi gikk ned trappene.

"Du , jeg skal bare på do"

Lilly sprang opp igjen. Jeg gikk mot sofaen og satte meg ned. Jeg slo på TV'en og så at det glinset noe fra bordet. Sikker en mobil eller noe, det er sikkert solen. Jeg så ut vinduet. Det er ikke sol ute. Jeg så på bordet. Tok opp den.

"*gisp*"

"Hva er det Amy?"

Lilly var bak meg. Jeg sto opp, snudd meg og visste henne

"Ringen!"

"Hva!? Han har tatt den av"

Jeg nikket.

"Han er faen neg en dust!"

"Lilly, ikke gjør det samme tabbe som han, han vet ikke hva han gjør"

"Vell jeg bryr meg ikke om han, lenger"

Lilly dro av ringen sin og slapp den ned på gulvet. Hun snudde seg og gikk opp igjen. Jeg pustet lettet ut over at hun ikke tråkket på den. Da vill hun gått alt for langt. Jeg gikk og tok opp ringen. Jeg tok de med til hylln og satte de to ringene der. De to fortjener bedre enn dette.

Jeg tror Lilly trenger litt tid for seg selv. Jeg vet hun trenger og tenke over det. Jeg gikk sakte mot trappene og opp mot Lilly's rom. Jeg åpnet døren og så henne som lå på sengen.

"Lilly jeg drar nå"

"Okey. Hade"

Hun sto opp og ga meg en klem.

"Hade"

Vi trakk oss unna hverandre og jeg gikk ned igjen i gangen og tok på meg sko og jakke. Jegbgikk ut og inn i bilen min. Så var det på tide å kjøre hjem igjen for mine egne problemer.

Tvillinger 3Where stories live. Discover now