Harry POV fortsetter
Jeg låste opp døren og åpnet den.
"Hei. Harry"
"Cameron, hva gjør du her?"
"Det ser ut som du prøver å imponere en jente, dater du bak ryggen på Amy" sa Cameron.
"Ja, den jenta heter Zayn Malik" sa jeg sarkastisk/serkastisk.
Han himlet med øynene sine som om jeg var dum. Vell, han spurte jo! Skulle jeg ikke svare da?!
"Morsomt." Sa han med et kjedeligt utrykk på ansiktet sitt.
"Hvorfor er du her egentlig, for p hjøre narr av meg, vell da stikker jeg" sa jeg.
"Nei, Men det hadde vært gøy"
"Ja, så hvorfor er du her da?"
"Fordi jeg må gjøre en ting veldig klart for deg"
"Hva da?"
"Du kan ikke tvinge meg til å holde meg unna Amy, Jeg og Amy står sammen på en side, og du kommer ikke til å klare å bryte den ned" sa Cameron
"Ja liksom, hvorfor kommer hun sldri til deg? Hvorfor henger hun alltid med meg? Hvorfor kysser hun meg? Oja, fordi hun er på din side ja!" Sa jeg.
"Vell, dere kommer sikkert ikke til å vare så lenge, Jeg er mye mer sjarmerende enn deg, og til og med jeg og Amy har kyssa!"
"Ja, før dere ble ekser. Jeg og Amy er lykkelige sammen. Du kan ikke bare komme her og prøve å ødlegge for oss. Du kan bare begynne å gå med manneføttene dine og pelle deg vekk, før jeg hjelper deg med det"
"Åhh! Så redd jeg ble!" sa han sarkastisk. Han kom nermere meg til vi sto anstikt til ansikt"
"Vell, Vis du kommer en gang til og kikker på meg og Amy, så kommer ikke hun til å elske deg lengre, jeg vet godt hva du har gjort, og jeg kan si ting til henne om jeg vil"
"Vell, jeg skal ikke stå her og krangle med deg om Amy, du er ubrukelig, og jeg vet at Amy er en mye mer snill person enn deg, så jeg tror ikke hun vil komme på din side. Hun er den søsteste jenta jeg vet om, så du kwn bare glemme å gå henne, jeg liker henne for den hun er og hvordan hun er, jeg tror ikke du gjør det" Jeg snudde meg og åpnet døren.
"Du tror du er en sånn gentleman og hansome, Bare vent du lille gutt" sa Cameron og gikk i bilen sin og kjørte vekk. Lille gutt? ja liksom.
Niall kort. POV
Jeg og Lilly satt og koste oss i sengen. Jeg lå ved siden av henne på mobilen min. Og hun holdt på å lese Hvem er du, Alaska? . Igjen. Hun liker å lese bøker om igjen. Jeg skjønner ikke hvorfor. Men hun sa noe med at hun kommer ikke inn i boken før hun leser den en andre gang. Hun føler ikke fantasien eller noe sånt. Sånn er det aldri med meg. Siden jeg leser ikke så mange bøker egentlig. Det er mange ting jeg ikke liker. Jeg er bare meg selv. Som et eksempel. Jeg har fortsatt litt klaustrofobi.
Haha.
Jeg ler litt når jeg sier det høyt.
"Klaus dro forbi"
"Hva?"
"Åhh, sorry, det var meningen jeg skulle si det inni meg"
"Niall, du tenker for mye"
"Hva mener du?"
"Når det er tragiske, triste, morsome, og så videre, tenker du, masse"
"Det er min hobby, Tenking"
"Du burde begynne å lese bøker"
"Nei takk, jeg kan lese gossip på mobilen min"
"Din tulling"
Jeg lo litt og var på mobilen min. Tenker jeg egentlig for mye?
"Så hva synes du om at vi er forlovet, når tenker du egentlig at vi kan gifte oss"
"Ehm, jeg vet ikke, kanskje neste år?"
"Neste år!? Jeg vil ikke vente så lenge"
"Hva med etter sommerferien?"
"Hva med i sommerferien, så kan vi jo gifte oss i Mullingar, London, eller Wolverhampton."
"Det høres fint ut"
Hemmelig POV
..
{ jeg vet delen var litr kort men jeg vil få gjort ferdig leksene, så må jeg jo også kanskje stresse til Kamp idag, SORRY!
Håper dere likte delen mine Twinzer's❤️
Xx Irene ❤️}
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved