Del 69

403 16 1
                                    

{ jeg tror jeg gjorde en ganske feil på del 68, men dere merket det sikkert ikke }

Lilly POV

"Du må virkelig slutte å være med Tyron!"

"Hva?"

"Du må sluttr å være med Tyron, Amy!"

Hun så misstenkelig på meg.

"Jeg skjønner, du er sjalu, jeg fatter det ikke, bare på grunn av det"

"Nei, dere flørter og alt, hsr du tenkt på Harry"

"Ja, men har du tenkt på Niall, Du bryr deg bare pm Tyron du, du vil være utro igjen, denne gangen med Tyron"

"Det vil jeg faen meg ikke"

Jeg kan ikke tro deg Li, du er så utrolig dårlig på å lyve, Du prøver bare å skille oss, fordi du liker Tyron, men du tenker ikke på de andre, bare deg deg deg!"

"Ja, Som om du ikke gjør det, åhh, Tyron slutt da, hehehe"

"Du har blitt så dum etter der med Jacob, du har blitt horete. Du burde slutte med det"

"Det er du, og bare du, Du skal ha alle guttene for deg selv, du hsr en fin Harry, men nei, du skal bare dumpe han og hoppe til neste gutt, jeg har ikke hørt på makan"

"Ohh wow, Lilly, du er så bitch! Jeg kan ikke tro jeg har holdt dette inne så lenge uten å si det, at jeg har holdt ut med deg i det hele tatt!! Siden du er så faen meg sjalu på meg og sånn hele tiden!!"

"Åhh, men vet du, jeg er ikke lik deg. Jeg er ikke som deg. Jeg trenger ikke deg!"

"Ja jeg trenger heller ikke deg. Jeg har slle de andre, unntatt deg, og jeg angree på at jeg har vært bestevennenen din"

"Jeg angrer mye mere, du har alltid vært så urgh!! Jeg klarer ikke mer sv deg"

"Horete"

"Dust"

"Det går fint, Vi vet du snakker om set selv"

Liam og Niall kom inn på kjøkkenet.

"Hei, hva skjer?"

Jeg brydde meg ikke, jeg bare gikk ut og opp på mitt eget rom. Og jeg ble der. Jeg hørte trinn opp Jeg vil ikke at noen skal komme opp en gang. Jeg vil være alene.

Alene.

Amy kort. POV

Jeg satt hjemme med Tyron. Han trøstet meg. Han var en god fyr. Kanskje bedre en Harry faktisk. Han dumper meg ikke og sånt for andre jenter. Tyron er den jeg skal ha. Så er alt over.

"Ikke tenkt på det, alt går fint ettervert"

Han klemte godt rundt meg på sofaen. Jeg satt med hodet på skuldra han og fiklet med fingrene mine.

"Alt vil gå bra"

Jeg er glad jeg har Tyron.

"Jeg skal bare på do"

Han sto opp og gikk. Mobilen hans begynte å vibrere på bordet etter at døren hadde lukket seg. burde jeg ta den? Jeg tok den. Cat? Hvem er det?

Louis POV

Jeg holdt på med en tekst jeg fant på. Kanskje jeg kunne lae en bok. Eller en sang dikter. Teksten gikk sånn her: (kort);

((COPYRIGHT®))

Tonight, tonight, tonight you are my music

Move my heart like a metronome

Tonight, tonight, tonight I wanna lose it

I'll be the only song, you'll ever know

(Oh, oh) I'll play you like an instrument,

Let me be your Beethoven

(Oh, oh) I'll play you like an instrument,

Let me be your Beethoven

Det ligner jo mer på en sang så. Tror ikke det blir noe bok. Men vis jeg endrer litt på det blir det kanskje et dikt. Da blir det bra.

Jeg gikk med fra rommet og hørte en sv ungene gråt når jeg skulle ta et skritt med trappene. jeg snudde meg og gikk inn på rommet til Tvillingene. Det var Emma som gråt.

"Ikke gråt lille baby" det ble bare verre.

"Sorry sorry sorry"

Jeg tok og holdte henne fast og tok henne med ned.

"Her Lilly" sa jeg og ga ungen.

"Tusen takk" takket hun og smilte.

Jeg smilte tilbake og gikk inn på kjøkkenet. skal se om de har noen gulrøtter selv om jeg ikke bor her. der var den siste. Jeg tok den og snudde meg. Liam sto bak meg.

"Åhh, Liam, det er vsre en ting jeg må fortelle deg"

"Samme her, men du først"

{ No internettconection }

Tvillinger 3Where stories live. Discover now