Del 44

477 14 4
                                    

Lilly POV fortsetter

"Eh, Lilly?"

"Mhmm"

"To-tok du av ringen?"

"Ja"

"Åhh, okey"

Niall så på meg, jeg så på han, men så frem etter 3 sek. Han sukket litt lavt og så vekk. Jeg kan innrømme, jeg savnet litt å høre stemmen hans.

Jeg sto opp og gikk inn på kjøkkenet. Jeg er litt sulten, eller, ganske sulten egentlig. Jeg har spist litt lite siden bruddet så. Jeg mot fruktbollen på kjøkkenbenken og tok en appelsin. Jeg satte meg ned og begynte å skrelle.

Når jeg var ferdig vakset jeg hendene. Jeg harer det hvite som kommer ocer hele hånda fra saften når du skreller. jeg tok fram mobilen min og gikk inn på spotify. Litt bedre med musikk kanskje. Jeg gikk til Starred playliste. Jeg spilte av White Walls - Macklemore & Ryan Lewis ft Schoolboy Ø and Hollis. Veldig bra sang. jeg gikk også på Wish, for å se om jeg kunne få kjøpt meg noe på nettet!

Jeg hørte skritt som kom mot kjøkkenet. Liam kom inn med det uttrykket på ansiktet hans og hendene i kryss.

"Hvorfor, Lilly?"

"Hva?"

Jeg stoppet musikken.

"Du tok også av deg den f*ckings ringen! hvorfor det?"

"Fordi Niall også gjorde det, og jeg ble faen meg trist og sur at jeg også gjorde det"

"Vet du Lilly, du vet ikke hva du går glipp av. Ikke gjør samme tabbe som han, a ta av den rigen var en feil, dere skjønner ikke noe av det som skulle vært nå, dere er perfekte for hverandre, men bare dytter hverandre vekk, ja, du gjorde en skikkelig tabbe for kjærsten din, og jeg vet du angrer på det, men du hsr sagt undskyld, men ikke blitt tilgitt, dere gjør det så vanskelig for hverandre. Så plis, bare fiks det, dere vet ikke hva som kommer til å skje med karieren deres, fansen, ungene, forholdet mellom dere to"

Liam så på meg litt før han gikk ut av kjøkkenet.

Har Liam rett?

Amy POV

Jeg hadde sendt Cameron en texts, for å forklare han om at vi er over, for godt, fordi jeg vil ikke st ham skal gå etter meg som om han var hunden min! jeg fikk en melding tilbake fra han.

Cameron

Hey søta❤️ Hva er det?

Det er akkurat det jeg snakker om, han må slutte med det.

Amy

Er det noe om du kan møte meg snart.

Cameron

Ja, selvfølgelig👍 Regent's Park om 10 minutter?

Wow, han har tid til meg ja. Vell, bra han fant plass, for jeg hadde ingen ideer om hvor vi skulle ha møttes.

Amy

Okey, sees👋

Jeg la fra meg mobilen. han sender sikkert tilbake, men det står sikkert bare Sees. Jeg gikk mot gangen og tok på meg ytterklær. jeg gikk ut av huset og inn i bilen.

*

"Du Cameron, kjære Cameron, jeg ver du sikkert ennå liker meg--"

"Nei, jeg elsker"

"Okey, men det ee over mellom oss, jeg- jeg liker en annen"

Cameron gikk nærme me som ham gjorde igår, hån tok hendene mine i hans varme.

"Det kan fortsatt bli oss"

Han lente seg foran meg og lukket øynene sine.

"Amy!"

Tvillinger 3Where stories live. Discover now