Del 89

318 11 0
                                    

Lilly POV

Og jeg vet kanskje en måte på hvordan de kan splittes.

Jeg tok opp mobilen min for å ringe Cameron. Men jeg måtte først bare spørre Luke.

"Er du og Emily sammen?" spurte jeg.

"Nei, men vi bruker å være sammen og kose og sånn, vi har kysset fleeere ganger, vis du viter insta navner mitt så har jeg et bilde av oss to kysse. Eg har privat bruker, men du skal få se. Det er LukeAcher."

Jeg tok å gikk inn på insta og skrev navnet hans og følgte han. så tok han opp hans og følgte meg tilbake. Jeg så bilde av se to kysse.

Perfekt.

"Men du Li, jeg må dra, skal egentlig med en venn nå" sa han og sto opp.

"Okey, sees" sa jeg og han gikk ut av butikken.

Så ringte jeg han.

-Hei, Cameron

-Hei, Lilly.

-Kan jeg spørre dem om noe?

-klart.

-Ikke sant, du og Emily er sammen?

-Hvorfor spør du?

-Bare svar.

-ja,

-Flott, så fint for deg.

-I Know.

-Men kan ikke du og Emily møte meg på Hyde Park om 10 Min?

-okey, sees

Jeg svarte ikke og bare la på. Jeg gikk ut av butikken og mot Hyde Park.

Dette kan gjøre at de slutter å plage oss.

*

Jeg sto så jeg var foran Emily og Cameron.

"Hei" sa jeg.

"Hei" sa de tilbake.

"Så, hva gjør vi her?" spurre Cameron.

"Jo, jeg hevder at kjærsten din er utro" sa jeg.

"Hva?" sa Cameron.

"Jo, Emily er utro"

"Hæ?! Som om du i det hele tatt har bevis på det" sa hun.

"Jo, det har jeg" sa jeg. "Cameron, Du sladret til Niall at jeg var med Luke Acher, og jo vi snakket og prater sammen" sa jeg.

Emily begynte å bli litt svak.

"Også fikk jeg høre, Han er sammen med mektige Emily Prescot, hun her" sa jeg.

Cameron så på Emily.

"Er det sant?" spurre han.

"Hun har ikke bevis, hun lyver" sa Emily.

"Åh, jo, jeg har bevis" sa jeg.

Jeg tok opp mobilen min og gikk inn på instagram. Jeg fant fram bildet og leste det han hadde skrevet under.

"Starbucks now with the best girlfriend, (@) Emily(_)Prescot. " Leste jeg og ga telefonen min til Cameron.

"Hva i h******!" Sa Cameron. "du har vært utro, hele tiden! Din fake bitch, jeg kan ikke fatte jeg stolte på deg" sa Cameron og ga tilbake mobilen.

"Cameron" sa Emily.

"Gå, plis, Bare gå vekk, jeg vil ikke se deg" sa Cameron og holdt hånda foran øynene og så vekk.

Emily gjorde ikke noe annet en å gå vekk. Cameron snufset og jeg så tårer når han tørket hånda på genseren.

"Unnskyld, Lilly" sa han. "for alt"

"Det går bra" sa jeg.

Han trøket tårene og smilte skjevt.

"Jeg håper du kan tilgi meg"

"Jeg gjør det, men du må spørre Niall" sa jeg.

"Åhh, jeg håper på det beste" sa han. "Jeg skal sluttenå plage deg, for godt, men jeg vet ikke med Emily" sa han.

"Henne skal jeg ta av meg, Meg selv" sa jeg.

"Okey"

"Vell, jeg skal gå hjem til Amy nå" sa jeg.

"Okey, vi sees kanskje en annen gang" sa jeg.

"Ok, Hade" sa jeg og begynte å gå. Jeg tok opp mobilen min og gikk inn på kontakter for å sende en melding til Luke.

Tilgi meg.

Tvillinger 3Where stories live. Discover now