Amy POV fortsetter
"Og hva skal du liksom gjøre med det?" sa Ariana.
"Bare vent....og se" sa jeg og smilte til henne. Hun bare så på meg. Jeg gikk til Harry for å si noe før han gikk opp.
"Hvis du gjør noe med Ari som kan ødlegfe for oss, er det over" sa jeg. Han nikket til meg.
"Skal ikke skuffe deg" sa han og kysseteg på kinnet før han gikk opp på den lille scenen. Ariana kom etter han og gikk opp. Hun sendte meg et bitchy blikk før 'A Little Bit Of My Heart' startet. Hun begynte å synge. Det er en slags kjærlighets sang Harry skrev, med hjelp altså. Det er det jeg ikke liker, at Ariana kjøpte den. Jeg satt g så på de. Ariana gikk og tok på Harry hele tiden. Harry gjorde som jeg sa.
Ari sa i Harry's øyner. Hun lente seg kjapt og kysst han. Harry lente seg heldigvis unna! Jeg pustet lettet ut. Arisna hvisket noe til Harry. Han fikk et overrasket/redd ansikt, men dang videre. Jeg så rart på han. Han sendte meg et Forteller-deg-senere-blikk. Hva var det hun sa egentlig? Vil hun ødlegge for oss? Eller, hun gjør jo det allerede! Vis hun gjør det, vil jeg si noe til henne. Noe jeg vil hun skal tenke på mye.
Sangen var blitt sunget ferdig. Ari hadde prøvd å gjøre meg sjalu gjennom sangen. Folk tror hun er den sukkersøte personen. Men prøv å se inn i sjelen hennes. Jeg hadde sett vekk noen ganger. Så jeg slapp å se på.
"Harry! Kan jeg snakke med deg litt" sa Paul.
"Okey" sa han og gikk etter Paul. Ari smilte til meg mens hun gikk ned.
"Jeg håper du og Harry slår opp" sa Hun.
"Jeg håper folk kan se inn i den stygge sjel" sa jeg.
"Hva sa du?! det er du som er så frekk" sa hun og gikk nermære meg. De andre sto opp.
"Oh, sier du det, vil du gjøre dette utenfor?!" sa vi og gikk mt hverandre. Louis kom mellom oss.
"Slutt! slutt å krangle" sa Han. Johny holdt meg unna og Dave på henne. "Dere må gi hverandre et komplingmang sandwich. To komplimanger utenpå, og negativt inni. la meg introdusere. Amy, du er ganske snill, men du må ikke krangle med andre, du er fortsatt kjempesnill."
"Nei, takk, jeg finner ikke noe komplimanger om henne" sa Ari.
"Urggh, jeg holder ikke ut lenger" sa jeg og gikk. Ariana gjør meg gal med all den frekkheten. Jeg vil jo ikke være slem. Men det er noe med henne som får meg til å bli så sur! Hun bare irriterer meg. Jeg klarer ikke mer av henne. Jeg gleder meg til imorgen. Bare slappe av med Familien til Harry. Ingen drama. Ingen Kjendiser. Bare normale folk. Det høres deilig ut med fritid fra alt dramaet.Vertfall fra Drama Lamaen.
Middagstid, klokken 4.12pm
Lilly POV
Vi satt ved bordet og spiste Kjøttpudding. Ikke akkurat min favoritt, men sånn passe. Jeg liker ikke de fleste matt. Banan, Abergine, hvitsaus, Ertesuppe, sukkerertet. Og mest av alt HATER jeg er Erter og fryst grønnsaker. holder meg til ferske. Som når du har fryst Mais, smaker det ikke det samme. Vertfall når det er fryst med Amerikansk grønnsaksblanding.
"Så, likte dere det?" spurte Loui. Det var han som hadde lagd det. Alle begynte å nøle lenge.
"Sånn passe" sa Harry.
"Ikke det aller beste jeg har smakt" sa jeg.
"Samme som harry" sa Zayn.
"Litt godt" sa Amy.
"Kanskje litt lite kjøtt" sa Liam.
"Vell, jeg synes det var kjempegodt" sa Louis og så ned på maten sin.
"Virkelig?" Spurte jeg.
"Nei, men jeg ville ikke være enig med dere" sa Han. Vi lo litt.
"Skjønner deg" sa Amy.
Harry POV
På flyet til Chesire, klokken 6.55pm (srry hopp)
Jeg og Amy satt sammen på et økonomi fly. Vi var heldige og satt på første klasse! Vi kjedet oss egentlig litt.
"Du Harry?" Sa Amy.
"Ja?" sa jeg.
"Hva var det Ariana sa til deg?" spurte Amy.
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved