Friday*
Niall POV
Jeg våknet opp med Lilly sovende ved siden av meg. Klokken var 9 og jeg var våken? Det er unikt. kanskje jeg bsre er litt spent til dagen. I morgen skal vi ordne huset der festen skal være. Bare noen menn jeg har betalt, Greg og Meg. Det blir jo fint. Så skal jeg komme tilbake hjem og gå rett til studio.
Jeg sto forsiktig opp uten å vekke henne. Jeg hadde prøvd natten idag å få oppmerksomhet fra henne før vi sov. Men hun var våken fra klokken 3 bare for å lese ferdig Looking for Alaska av John Green, igjen. Jeg ble lei meg. Og latet sånn. Men hun ga meg bare et kyss på nesen og leste videre.
Jeg gikk mot skapet mitt og tok ut noen klær og tok de på. Jeg gikk inn på badet og ordnet meg og gikk ut og gikk til Tvillingenes rom. Ingen av de var våken. De våknet mest klokken 1pm eller noe. Så da får vi tid og sånn til å ordne. I mens de siv kan jeg lile hodt legge fram klær. Jeg gikk mot skapet. Halve skapet var Ethan's og halve skapet var Emma's. Så man kan skille klærne når man ser de. Jeg startet med Emma. Jeg tok fram en Varm hvit strømpebukse. En stripete Joha (forlag) body i forskjellige lilla-farger, en blå joggebukse og sokker. Jeg la det på stellebordet og begynte på Ethan. Jeg fant fram en hvit strømpe bukse til han og, En stripete joha body i forskjellige blå farger og en grå joggebukse ,og satte det på stellebordet og. Jeg gikk ut av rommet og ned til kjøkkenet for å senom jeg kan lage frokost til oss. Jeg tok fram 4 egg og 4 Bacon strimler. Jeg fant fram stekepannen og begynte å lage oss Egg og Bacon.
Når jeg var ferdig Satte jeg det på to fat og satte det på bordet med kniv og gaffel, Glass, en flakse appelsinjuice og salt om vi trengte mer. Når jeg var ferdig og dekke på bordet gikk jeg opp for å velke Lilly. Jeg satte meg ved kanten og så på henne. Hun sov søtt der hun lå. Det fristet lite å vekke henne nå. Men ellers blir maten kald.
"Lilly, vennen, Våkne" sa jeg og kysset henne på kinnet. Hun smilte med øynene lukket. Jeg smilte tilbake. Hun åpney øynene sine og så i mine.
"God morgen" sa jeg.
"God morgen" sa Hun, "hva er klokken?"
"Den er snart 10, Jeg har frokost nede som venter på å bli spist" sa jeg.
"Lagde du frokost? Takk, Jeg skal bare ordne ansiktet mitt og litt så kommer jeg ned" sa Lilly og sto opp av sengen.
"Okey" svarte jeg og sto opp og gikk ned på stua for å vente på henne.
Hun komned noen minutter senere i en svart litt kort shorts og en kort hvit T-shorte over som hadde Harry Potter merket på.
---
Dere vet sikkert om den trekanten; det usynlige teppet. den streken; mektigste staven i verden. og rundingen:evighets steinen (Tror jeg, husker ingenting)
---
"Sånn, nå er jeg klar" sa Lilly og gikk mot kjøkkenet.
"Vent på meg" sa Jeg og sto oppog gikk etter henne. Hun sate seg ned og smilte. Jeg satte meg ned ved siden av henne.
"Tusen takk, Niall" sa Lilly. "Jeg er veldig takknemelig for at du er så snill mot meg hele uken."
"Jeg vil bare at du skal være glad, Jeg elsker å se smilet ditt" sa Jeg.
"Åh, Niall" sa Hun og tok hendene sine på Kinnene mine og kysset meg. hun trakk seg unna og smilte igjen.
"Vell, la oss spise da" sa Hun.
"Ja" sa jeg.
Og vi begynte å spise. Som vanelig folk gjør det.
Liam POV
Jeg hadde gått meg en tur ut etter frokosten. Jeg tenkte jeg kanskje trengte litt luft og fri før alt skal forandre seg. Søsteren min skal ikke hete Payne lenger/lengre. Det er veldig rart og tenke på. siden hun ble sammen med vennen min, Og kjendis, Og hun er søsteren min. Når jeg tenker på det synes jeg det er rart. Men når de andre tenker på det så mener de det er helt vanelig. De vil jo bare at de skal være lykkelig. Som jeg selvfølgelig også vil.
Jeg gikk mot Starbucks for å få meg en kaffe og sette meg i parken. Jeg tok opp mobilen for å skjekke hvem som ringte meg. Lilly. jeg svarte den.
-Hei Li
-Hei siss, hva gjør du?
-Nei, Jeg er på rommet til Emma og Ethan og gir dem litt mat, du da?
-Mei, jeg er på vei til Starbucks, ville ha meg litt frisk luft.
-okey,
-Så hvorfor ringte du?
-Jo, jeg lurte bare på om du kunne sende Amy og Harry over siden jeg får ikke sendt melding til Harry, Eller Amy.
-Oja, Ja! det er fordi di er i Harry's leilighet og dems telefoner er nede.
-hvorfor det?
-fordi de skulle se på en film, og ville ikke at Emily skulle plage dem ettee meldingen hun sendte.
-åhh, Jeg skjønner.
-jeg får bare stikket innom dem da. Takk for beskjeden, Bye Liam.
-Byebye
Jeg la på første og skulle legge mobilen mim i lomma. Men finner ikke lomma, jeg bøyde hodet mitt for å se. Jeg gikk videre uansett. Og Kræsj, Bang, Pow. Jeg landet hardt på hodet og stønnet hardt. Jeg krøket meg sammen og svingte til siden.
"Arch!" stønnet jeg. Jeg prøvde å holde igjen stønningen. Men det gikk ikke.
"Oh My gosh, unnskyld, det var virkelig ikke meningen" sa en jente som satt på kne ved siden av meg. Jeg hadde øynenw mine knipt hardt igjen, det dunket hardt i hodet og jeg følte hard smerte i hodet mitt. Jeg hadde kræsjet med hodet til jenta i mitt eget.
"Trenger du hjelp, får du deg opp" Sa hun og tok hånden min. Hennes var varm i forhold til min. Jeg sto opp men kjente jeg bare ville ligge meg ned igjen. Jeg fikk jeg opp på beina og så på jenta. Hun hadde vakre øyne!
"Går det bra?" Spurte hun meg nervøst.
"Nei" sa jeg og stønnet av dunkene. Jeg tol bak på hodet mitt, men tok det fort vekk når jeg kjente det våte bak hodet mitt. Blod. Jeg visste det til Jenta.
"Vi burde gå til legen med deg" sa hun og tok hånden min.
*
"Ja, bare husk å vær litt mer rolig, og følg med på veien når du går, det gjelder deg også" sa han og så på meg og pekte der etter på Jenta.
"Vi skal huske på det doktor, tusen takk" sa Hun og sto opp. jeg sto opp etter henne og vi gikk ut an kontoret. Han hadde limt igjen hullet i hodet mitt. Jeg tror jeg skal dusje npr jeg kommer hjem. Alt jeg ville var å kjøpe meg kaffe, men så ender jeg på Legekontoret! jeg hadde nesten ikke sakt noe, det var mest jenta, jeg bare så på henne hele tiden. Vi stoppet utenfor bygningen.
"Går det bra meg deg?" spurte hun.
"Mhm" nikket jeg.
"Jeg er Tara - Tara Lewis." sa hun. "jeg er en stor fan av deg og guttene, Jeg har øvd meg på at vis jeg noen gang skal møte dere, så skal jeg oppføre meg helt normal"
"Vell, det mestrer du på!" roser jeg henne. Hun smilte sjenert.
"Vell, jeg skal på starbucks p få meg litt kaffe, blir du med, bare om du vil altså" sa jeg.
"Klart, hvorfor ikke" sa hun og smilte. Jeg smilte tilbake.
"Men før vi går, Kan jeg få nummeret ditt?" spurte jeg.
"Selvfølgelig" sa hun og tok opp mobilen sin og ga hennes til meg ig jeg ga min til henne.
"Sånn, da drar vi da" sa jeg og smilte. Endelig, en jente jeg kan være med.
{ den her ble lengre en de vanelige delene mine❤️ håper dere likte det Twinzers💙💙 lots of love❤️ }
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved