Niall POV
Du tror at Lilly er den beste i hele verden. Du stoler på henne. Elsker henne. Kysser henne, klemme osv.. Men du tar feil. Lilly er ikke like slt og snill som hun er. Hun ser ikke på deg som "Prins Charming." For vis hun gjore det. Hvorfor gjør hun dette?
(Bilde)
Hvorfor har Cameron armene sine rundt Lilly. Lar hun han? Dette er sikkert tull. Eller ikke? Hun er jo litt sånn gutt til gutt. Er hun utro, igjen?!
Jeg gikk inn til rommet vårt der hun satt ved på stolen ved bordet.
"Lilly, cheater du på meg igjen?"
"Hæ, nei, hvorfor skulle jeg det"
Jeg tok mobilen min opp og visste henne bildet jeg hadde arkivert.
"Hva er dette da,"
"Det er Cameron og meg"
Hun snakket helt vanelig. Litt rart egentlig, men tenkte ikke så mye på det.
"Og hvorfor er du og han sammen bak min rygg?"
"Tror du jeg liker han? Han kom og flørtet og plaget meg, han gikk alltid tett inntil meg, hver gang jeg gikk bak, kom han nermere"
"Det ser ikke ut som det"
"Så hvorfor spiller jeg ikke med han da?"
Jeg sa ingenting. Lilly sto opp og gikk tett inntil meg. Hun tok hendene sine rundt nakken min.
"Jeg ville aldri kysset han som jeg gjør på deg" sa Li og smilte. Jeg kunne ikke annet enn å smite tilbake. Jeg tok hendene mine på midjen hennes og smilte. Hun lente seg og kysset meg. Jeg kysset med henne. Hun er så tiltrekkende hele tiden. Hun trakk seg unna. Jeg ble litt lei meg. For jeg stolte ikke på henne.
"Tror du på meg nå?" Spurte hun.
"Ja, jeg gjør det, unnskyld for st jeg ikke gjorde det først" beklaget jeg.
"Det går bra, så lenge vi fortsatt stoler på hverandre. Alltid?"
"Alltid"
Tyron POV
Jeg og Amy var sammen i Oxford på kjøpesenteret. Vi var inne på Top Shop. Amy holdt på å finne sminke, det var rett ved siden av avdelingen med undertøy. Jeg var der, jeg. Jeg fant fin hvit BH med silke øverst rundt hele og en diamant på midten. Jeg tok den ned og gikk til henne.
"Amy! Var ikke denne fin?" Sa jeg og visste den til henne.
"Tyron! du er ikke ment for å gå å ta på BH'er!" Sa hun.
"Ja, men den må du kjøpe, den var super fin"
"Tyron, Nei, Jeg skal kjøpe meg Baby Lips i stedet"
"Vell, vis du ikke kjøper den, kjøper jeg den til deg"
"Tyron nei"
"Jo"
Jeg gikk mot kassa og betalte den.
"Er den for noen?" Spurte kassadamen.
"Ja, min framtidige kjærste rett der borte" sa jeg og pekte. At vinket flaut og gjemte seg.
"Haha, vell, værsegod" sa hun og ga meg posen.
"Tusen takk"
Jeg gikk mot Amy igjen. hun så ondt på meg.
"Haha, hva er det?"
"Du gjør meg flau!"
"Haha, du er så søt du Amy" sa jeg og klemte henne rundt meg og kysset henne på kinnet.
"Kom vi går vi til Starbucks" sa jeg og løftet henne opp.
"Tyron, slipp meg ned,"
"Nei, jeg vil ikke"
jeg lo av henne. hun sprellet.
"Du vet folk ser på, og du ser bare dummere ut når du spreller"
Hun stoppet med en gang å sprellle. jeg slapp henne ned og lo litt. Jeh tok hånden hennes.
"Kom, vi går nå?" Sa Amy.
"Men du, en ting først"
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved