Lilly POV fortsetter
Og *bang*. Mobilen min var på bakken. Vognen min kræsjet i en person.
Hvilken person?
Jeg sto opp ved hjelp av vognen og så etter den fallende personen. Jeg så ikke hvem det var siden han stønnet av smerte! Men de var vertfall en han. jeg stoppet vognen og gikk mot han.
"Undksyld, dette var virkelig ikke meningen, jegbareblesåopptattavmobilen,også følgtejegikkemedogsåd--"
"Det går fint, vis du slutter å snakke så mye"
"Ja, undskyld"
"Jeg skal hjelpe deg opp"
Jeg rakte hendene mine og dro han opp. Jeg så i hans øyne. Hvem var det sine igjen?
"Lilly? Er det deg?"
Louis kort. POV
Jeg hadde på morgenen sagt til fansen at jeg skulle ha Twitcam.
@Louis_Tomlinson
TWITCAM tonight at 7pm! I'll be doing a FOLLOW SPREE and an #AskLouis1D session!! RT 😘 xx
Også skrev jeg etter vert også.
To ask a question and to get a FOLLOW just #Louis1DTwitcam :D LOVE!!! X (@Louis_Tomlinson live on twitcam.livestream.com)
Jeg skal se hvor mange som har tenkt til å se. Jeg skal også svare spørsmålene (som egentlig er meningen) og gjøre ting som de har spurt. men det er ennå under en time til! Klokken går så fort! Jeg ordnet pc-en på rommet og stolen og sånne greier. Jeg vil helst alt skulle være klart før jeg startet. Jeg gleder meg til å se spørsmålene. Å få vite at mine fans blir glad når jeg gjør dette. Blir jeg også glad. Kanskje jeg kan synge sangen jeg skrev. Vis noen spør da.
Amy POV
Jeg satt med Harry på stua igjen. jeg la med hodet på brystet hans. Han var opptatt av tv-en. Jeg satt bare og tenkte på det Cameron sa til meg. At det kna bli oss to. Hva mener han egentlig med det. Ikke se på det som om jeg er dum, siden jeg tror ike han mener det med at vi kan være sammen og sånn. det må være noe annet. Jeg er ikke sikker, men heller ikke usikker. Jeg er passe sikker ,om det går and(?). Men jeg er vertfall mistenkelig med det/ved det/på det/jeg vet ikke. Det er noe på gang om jeg sier det riktig. Harry så rart på meg mens jeg tenkte. Jeg må ha hatt de utrykkene på ansiktet.
"Amy? Hva er det du tenker på, om jeg tørr å spørre"
"ikkeno, bare tenker på jente---jåle------sminke--klær-greier" sa jeg. jeg fant ikke ut hva jeg skulle si, så jeg bare sa det!
"åhh, okey da"
han sa videre på tv-en. Jeg vil egentlig ikke fortelle han noe. og jeg trenger heller ikke si det til han, selv om vi er bff. Siden jeg har ikke fortellt det til noen andre. jeg har hatt det for meg selv. Så da trenger jeg egentlig ikke tenke på det da!
"Du Amy?"
"Ja, Harry"
"Kan jeg spørre deg om noe?"
"Alt"
"Ehm, er vi tilbake nå, sammen, siden vi kanskje har ordnet opp tror jeg"
Jeg skulle til å svare men mobilen min ringte. Takk Gud det skjedde. Jeg ville ike svare han egentlig.
"Jeg må ta den" sa jeg og tok opp mobilen fra lommen og smite litt. Han nikket til meg. Og jeg svarte.
A- Hallo
P- Hei, det er Paul.
A- Hei, hvorfor ringer du?
P- Vell, fordi jeg må egentlig få pratet med deg,
A- Med meg?
P- deg.
A- Meg?
P- ja, Deg. Det er angående karriere.
A- Åhh, okey.
P- Nå om du har tid.
A- Ehh, jeg vet ikke, jeg er egentlg med harry og--
P- Ja, angående det, ta han med deg.
A- Okey.
P- Da møtes vi i studio.
A- Ja.
Han la på. Hvem ligger på etter st noen sier ja? Man skal liksom si Hade. Men nei.
Lilly POV
Flashback..
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved