Niall POV
Lilly sto der med ryggen til og lagde mat. Jeg satte meg ned og tok opp mobilen min.
"Niall"
Lilly mumlet til meg.
"Ja"
"Skal du ha mat?,"
"Mhm"
"Her"
Hun ga meg et takkerkenen med omelett. jeg nikket og spiste. hun var ikke så glad egentlig. Hun skulle bare gi meg maten så var vi ferdig å snakke.
Lilly POV
Det funker jo bra. Niall og jeg prater ikke, sådet går helt fint for meg siden da føles det dom om jeg er alene.
Døren dingte på mens jeg tenkte mine egne tanker. Jeg sto opp og gikk i gangen. jeg låste opp og åpnet døren. liam sto det med Emmå og Ethan i bilstolene deres.
"Åhh, takk Liam"
"Vær så god. Men jeg har ikke glemt hva du gjorde"
Jeg sukkey over den lille gode stunden der vi var glade vertfall. Jeg tok imot Emma og Ethan og tok de inn.
"Men du, er det noe om jeg kan komme inn"
"OK"
Liam kom inn og lukket døren.
Jeg tok med me Et og Em inn på stua.
"Åhh, barna"
Niall sto opp og gikk mot Emma, siden jeg holdt på å kle av henne. Vi var egentlig de eneste som visste forskjellen mellom de, men det kommer sikkert til å endre seg mår de blir kanskje 1 år. Ethan har litt blondt på den ene øyenvippen sin på høyre side. Så det er froskjellen. Men de har samme dress og votter og lue. Sånn som er for både jenter og gutter.
Jeg tol Ethan opp fra bil stolen.
"Åhh, lille gullgutten min"
Åhh, jeg bare elsker ungene mine. De har meg vertfall i selvskap. Snart er de jo 1 månde. Tiden går fort. jeg satte meg ned i sofaened han i hendene mine. Niall hadde Emma i hans hender. Liam satte seg ned.
"Har de fått sovd på flyturen"
"Ehh, jeg vet ikke, men når jeg hentet dem her fra flyplassen var de lysvåken"
"De har sikkert sovet"
"Så hvordan går det med dere da?"
Jeg og Niall sa ingenting.
"Har dere ikke satt undskyld eller noe?"
Fortsatt ingenting.
"Vell det burde dere, tenk på hvordan dere dkal sammarbeide med ungene uten å sammarbeide"
"Vell, vis dere ikke gjør det sier jeg at dere må velge hvem av ungene dere vil ta vare på, Niall skal ta vare på en, Lily skal ta vare på en"
"Nei! Hvordan kan vi tilbringe tid med den andre ungen da?"
Jeg så forskrekket på Liam.
"Og jeg kan ikke amme, jeg har ikke bryst som Lilly!!"
"Vell, da må dere sammarbeide da"
"Jada, vi får det til, uten at vi trenger noe råd fra deg"
Jeg så på Liam.
"Okey da, vis jeg setter opp et kamera på alle rommene uten at Soverommet ditt, Toalettet og det andre lille nede, kan jeg kunne se det gå fint da?"
"Seff"
"Okey da, jeg stoler på dere."
Louis POV kort pov.
Mamma og Mark sa at jeg skulle møte dem på Hyde Park, så her sitter jev og venter på den kalde benken. Jeg sa et par som gikk å leide. Det må være dem.
"Hei Louis"
Mamma ga meg em klem. Jeg klemte ikke tilbake. Jeg var jo "sur" på henne og.
"Vi har bare lyst å prate med deg"
"Snakk"
"Jo, det er sånn at på slutten av Mars, er det enn sånn Camping tur for Sønn og Far på landet et sted i Doncaster, og vi tenkte at du skulle være med på det. Du og Mark, vi tenkte at det var en god ide sånn at dere skulle kommen overens."
"Nei takk mamma"
"Nei, det var ikke et spørsmål, dere skal"
"Du kan ikke tvinge meg"
"Louis Tomlinson, ikke kom med den tonen"
"Sorry da, men nei, jeg blir ikke med. desverre Mark"
"*kremt* Louis"
Mamma så strengt på meg.
"Pappa" så jeg med wn styg stemme så de hvitt kunne høre ordet"
"Hmm, oppfør deg Louis, vi snakker om dette senere"
Urghh, mamma har blitt så streng, hvorfor det egentlig?
Amy POV
Jeg satt alene på stua og spiste is. Det var det første jeg tok ut av fryseren. Uansett var det lenge siden jeg har spist det. Jordbæris. Yummy. Jeg holdt på å se på The Big Bang Theory. Jeg så på hele sesong 4. Jeg har alle episodene så. TV minner meg bare om sen tiden jeg var en av de ungene som så på Disney Channel. Gode tider, gode tider. Jeg savner da jeg ikke brydde meg og stil og vekten min. Jeg gjorde bare det som gjorde meg glad. Og jeg savner da leksene bare var...
Å tegne.
Alle de minnene savner meg. Jeg husker Lilly på middleschool. Hun kumme gått med klærne til Liam om hun hadde lyst til det på skolen, uten å bry seg en dritt om hva amdre hadde sagt. Louis satte seg litt unna ved siden av meg.
"Amy?"
Jeg svarte ikke.
"Amy"
"Hva?"
Jeg liker ikke når folk maser på meg, det er irriterende.
"Jeg må fortelle deg noe"
{ Litt kort del, sorry for det, håper dere likte del, skal gå nå,
Har dere noen forslag til hva de som leser tvillinger skal hete, liksom et felles shippernavn for alle tvillinger- lesere?
VOTE⭐️
BE FIRST TO COMMENT💬
SHARE👥
Ilu
Xx Ir }
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved