Del 66

440 19 2
                                    

Amy POV fortsetter

"Kan jeg spørre deg om noe?"

"Hva som helst"

"Er du sammen med noen, eller har du kjærste?"

Hva burde jeg egentlig svare. Er jeg og Harry sammen i det hele tatt. Det er liksom et komplisert forhold. Men vi er sammen, ikke sant? Eller nei? Jeg vet ikke. Det er sånn i mellom.

"Nei," datt det ut av meg.

"Åhh, Okey, jeg bare lurte litt siden - -" Sa han.

"Ja, vil du høre en ny sang" spurte han.

"Ja"

"Jeg kan spille av refrenget til Pompeii?"

"Okey"

Han begynte med noen få toner flr ham begynte rett på refrenget.

"But if you close your eyes,

Does it almost feel like

Nothing changed at all?

And if you close your eyes,

Does it almost feel like

You've been here before?

How am I gonna be an optimist about this?

How am I gonna be an optimist about this?"

Han stoppet jeg klappet for han. Jeg gikk lot han og ga han en klem.

"Du er så flink" roset jeg han.

"Takk, øving gjør mester vettu, har du lyst til å lære av meg"

"Ja klart"

"Jo, da kan jeg jo begynne med å lære deg em D-mol"

Lilly POV

Barna var hjemme. Jeg holdt på å passe på de. Jeg hadde kjørt til Flyplassen og hentet dem med Liam. Og jeg hadde fått melding. Fra Camerom? Der sto det;

Hei Lilly. Så tynn du har blitt😮 Lyst å møte meg?

Jeg hadde svart ja. Fordi jeg trenger virkelig å snakke med han.

Klokken var 5pm og now og jeg skulle møte han i parken klokken syv. Jeg satt med Ethan og lekte litt med ha. Imorgen blir det 1 måndes dag på de. Jeg tenker alltid på hvordan de vil ble når de blir stor siden de er litt bråkete allerede. De har øynene til Niall. Men ligner på meg. Begge hadde de blå øynene. burde jeg kanskje håret til ethan vokse? og ikke klippe det. så kan han få sidecut på begge sidene når han blir større. Jeg er sikker på at de kommer til å bli bortskjemte. Siden de fleste barn vil jo ha ting. Men de skal få mindre godteri. Kanskje en liten sjokolade bar så kan vi kutte opp frukt istedet. Men det er fremtid. Jeg har fortsatt et år ved å nyte st de ikke kan prate enda.

Jeg, Li, Niall og ungene så på tv. Guttene hev i seg snacks mens de så på tv. Jeg hsr begynt å kaste opp av mat. Siden jeg er syk. Så.

"Niall, blr du med til treningsstudioet."

"Ja, jeg kan ts med ugene, er det greit om du er er alene"

"Ja, bare hå å ordn dere"

Du sto opp og ordnet seg. Jeg ordnet Emma og Ethan i vognene og så Liam og Niall komme tilbske med bagger.

"Lilly, er det greit du er alene?"

"Ja"

"Helt sikker?"

"Ja, gå nå!"

"Okey hade"

Hsn tok hendene sine om kinnene mine og kysset meg mykt på leppene.

"Hade" sa jeg. Jeg fikk svar tilbake og de gikk ut. Jeg gikk tilbake til stuen og satte meg med i sofaen.

jeg tok opp mobilen opp og skjekket snap. Amy hadde postet på My Story. Jeg trykket på den og så bildet. Det sr en snaprape. Av Tyron?!

*

Jeg satt med hendene i lomma og ventet på Cameron. Jeg så han komme mot meg og jeg sto opp fra benken.

"Hei" sa han og smilte.

"Vi må virkelig snakke"

"Okey"

Han gikk tett til meg.

"Du må slutte å begynne å spionere på os,s og hva mente du med at svarene mine ikke ville vare lenge?"

"Lilly, jeg røper ingenting, men jeg gjør eet fordi jeg må det?"

"Og hvordan gjør du det?"

Han sa ingenting.

"Svar meg Cameron, Hvordan?"

"...

Tvillinger 3Where stories live. Discover now