Del 19

713 20 6
                                    

Lilly POV fortsetter

"Jeg, jeg vet det Lilly"

"What!?, hva mener du?"

"du er utro mot meg. Ikke lyv nå. det er sant du hadde samleie med Jacob ikkesant"

"og hvordan vet du om han, og det?"

"han sa det til meg, sånn at jeg skulle få vite det, han fikk skyldfølelse. men er det sant"

"ja,"

"du gjør hor, vi er forlovet, det er som om du ikke bryr deg egentlig, kanskje dette ikke var riktig tidspunkt egentlig,"

"kankskje det,"

"vell jeg kan IKKE holde på med det dessverre"

"herregud, Jacob var full og jeg ble revet meg, har ikke du gjort noe galt eller?"

"jo, men du har jo faen meg s*x med en annen gutt bak ryggen min, selv om jeg var i Mullingar betyde ikke at du fikk et Guilt Free Pass av meg, jeg sa ingenting om det, men det ser ut som du får det nå"

"Niall. Faen da, jeg gjorde noe feil, Ok. men du har også gjort noe feil, men det du gjorde var hor, du gjorde det mens vi var et ektepar, og du hadde s*x, jeg hadde aldri det, herregud tenk litt logik"

"du trenger ikke være så jævla sur vertfall"

"det har du rett it, for jeg skal ikke bry meg mer" Niall snudde seg.

"Niall, For faen da, vent" sa jeg.

han oversedde meg bare. Jeg satte meg ned og gråt. Jeg tror ikke jeg kan være her mens Niall er her, jeg reiser tilbake til Wolverhampton, jeg vil ikke være her lenger.

1 time senere

Flybilletten var klar. Håndbagen var klar. Jeg var klar. Flyet dro om en time. og det tar to timer med fly. De andre vet ikke at jeg reiser tilbake utenom Amy, de kommer hjem om 1 og en halv time tilbake hjem. Så da slipper jeg alle de spørsmlene før jeg allerede må begynne å stresse.

Jeg håper at jeg har passet på at alle lysene, vinduene og døren er slukket og lukket. Jeg satt allerede på flyet. jeg hadde glemt at jeg måtte være en time før. Folk begynte å komme på. Alle måtte ordne seg klar til avreise. jeg begynte å sove med en gang. jeg syntes å fly opp er ubehagelig.

Harry POV

Vi var hjemme nå og Ariana var med Hayes på gjesterommet. Jeg satt nede og så på tv. De holdt sikkert på med noe "datagreier" som de sa. De lyver jo selvfølgelig.jeg vil se hva de egentlig holder på med. Jeg sto sakte opp fra sofaen og tok fjernkontrollen og skrudde høyere lyd, så de ikke skal høre meg når jeg lyæister meg opp trappene.

Jeg tok forsiktig tak i håndtaket og lukket sakte og forsiktig opp døren. Der satt de to, som jeg trodde og visste hele tiden, og klinte.

"Vell, vell , vell.." Sa jeg.

De trakk seg unna hverandre.

"Ehh. Harry, jeg kan forklare altså"

"Åg. Så du kan det, forklar"

"Ehh, jo, jeg bare kysset han fordi leppene hans var litt tørre, ehh så, hadde jeg jo på lipgloss, så kunn han få."

"Og hvorfor skulle ha ha så mye"

"Du vet dere gutter trenger ekstra"

"Vell, det vr en fin løgn fra en som deg, nå, kom deg ut av huset mitt, med hayes gutten" sa jeg. Hun sto opp og tok med seg Hayes.

"Bitch" mumlet jeg i det hun gikk forbi meg. Hun er virkelig det nå. Dette er første gang jeg inser noe med Ariana. Hun har alltid bare brukt meg, jeg ble brukt sånn at hun kunne få Hayes sjalu og ville ha henne tilbake. Vell det funka. Men det såret meg. Hun er en løgner mot meg. Jeg kan ikke stole på henne mer egentlig, jeg inså at hun og Amy ikke var noen sørlige venner heller. Ariana er en Hore, hun prøver seg på alle.

3 timer senere

Jacob POV

Mamma Hannah, Pappa Marcus, Lillesøster Sophie og Lille brør Sam var hjemme. Det var egemtlig hele familien. Sam er en kopi av meg. Han er helt lik meg, han går i 10th Grade. Sophie går i barnehage ennå. Men begynner i første til høsten.

Døren vår ble ringt på mens vi alle så på tv.

"Jeg kan ta det" sa Mamma og sto opp. Hun gikk inn i gangen. Hun ble der egentlig litt lenge.

"jacob, en jente til deg" sa Mamma fra gangen. Jeg sto opp og gikk i gangen.

"Lilly,hva gjør du her" mamma sto fortsatt der. "Ehh, mamma" hun nikket. "Kan du gå"

"Ehh, ja såklart, beklager" sa hun og kjappet seg bort.

"Hei" sa jeg.

"Vi må snakke Jacob" sa jeg. Jeg nikket svakt.

"Hvorfor sa du det til Niall, hadde du skyldfølese i det hele tatt, eller løy du?"

Tvillinger 3Where stories live. Discover now