Del 75

375 17 3
                                    

{ Jeg håper på å bli ferdig med Tvillinger før ferien. Så da må jeg fp skrevet sjappest mulig. }

Tyron POV fortsetter

"Men du, en ting først"

"Her er posen" jeg ga den til henne og smilte.

"Takk"

"Og en ting jeg må xsi"

"Ja.."

"Jeg liker deg."

Liam POV

Jeg holdt på å skrive en beklagelse til Winney. Siden den katastrofen som ble etter dagen vi visste henne sangene. Det var helt forferdelig. Så nå skal jeg si undksyld, også skal jeg prøve på nytt. Jeg tar henne med på en date. Vis ikke det står "en elg midt i veien." Da er jeg kanskje ferdig. Men vis jeg får det til. Da blir det hadetbra, til S*x og Singel liv. Da blir jeg lykkelig!

Jeg sendte meldingen til Winney. Jeg ble ganske fornøyd med dem. Kort og enkel.

Kjære Winney.

Unnskyld for den katastrofen som skjedde på Starbucks. Louis hadde vært slem og endret på sangen min. Så alt skulle bli spolert. Men jeg vet ikke hvem som gjorde det på han. Han gjorde det sikkert selv fordi han etterpå vil skylde på meg. For en fyr. Men håper du tilgir meg for det som skjedde. Jeg ville ikke at ting skulle gå sånn. Håper du forstår meg. Vis du gjør det så kan vi kanskje møtes på en klubb i byen. Vis du drikker da. Så kan vi ha det morsomt uten Lou. Txt meg😘

Xx Liam💗

Ja, da er det bare å vente på svar. I mens kan jeg jo sikkert gå ned til de andre gutta. Og de to jentene.

*

Jeg satte meg ned med dem. Det var Lou, Hazza, Nialler, Zayn, Lily og tvillingene nede. Zayn holdt på Emma. Lilly holdt Ethan. Jeg satte ned ved siden av Harry.

"Har du fått kontakt med Amy, hun har ikke vært her så lenge"

"Je vet ikke, hun er med den mer muskuløse, kjekke, snille sjarmerende, kule, tøffe, flørtende Tyron"

Jeg så han bet tennene sine hardere for vært positive ord han sa. Jeg så på han.

"Tynne!, høye!, Sterke!, Ma--" fortsatte han.

"Hei, Harry, Jeg tror ikke Amy liker noen andre enn deg vettu"

"Ja, vi får håpe på det, bare Amy inne blir forelsket i han og da"

"Jeg er sikker på at hun ikke, Amy er en søt og snill jente og driver ikke utroskap, man trenger ikke nøle en gang"

"Jeg vet" jeg så han drømte seg bort. Mobilen min vibrertr i lomma. Jeg tok den opp. melding fra Winney!

Hei Liam.

Jeg fikk nesten den samme beksjedden fra Louis. Men du sendte den først. Han sier at du endret på han sang. Men kanskje det er feil siden jeg stoler jo på deg. Du sier alt sant ikke sant?

Jeg stoppet å lese akkurat der. Sorry, men jeg lyver for å få deg, tenkte jeg. så fortsatte jeg.

Hva om du og Louis møter meg utenfor Spaceman Club klokken 7pm?

Xx Winney.

Jeg skrev et kort flott tilbake og at jeg er glad for at hun stoler på meg. Hun trenger meg, ikke Louis. Han finner seg en annen sikkert. Han har tusenvis av jenter etter seg jo!

Amy POV

Tyron liker meg! Jeg hadde bsre svart Tyron tilbake, men han sa at han mente det. Virkelig. Og jeg vet ikke lm jeg gjør det tilbake en gang. Jeg har jo Harry og! I'm so confused. Men jeg har bare et valg. Tyron sitter ret ved siden av meg. Så jeg kan like godt si det.

"Tyron"

"Jeg har svar på det du sa til meg om st du liker meg"

"Åhh, Ja.."

"..

Tvillinger 3Where stories live. Discover now