Del 43

488 20 4
                                    

Niall POV fortsetter

Døren vår begynte å banket på.

"Kom inn"

Liam kom stormende inn med et rar blandig av litt sint og overrasket.

"Hva faen var det godt for, Niall!"

"Hva da?"

"Å faen meg ta av ringen!"

"Jeg tenkte det var det rette"

"Det rette!? Oja, 'det rette'"

"Liam, dette var mitt valg, og jeg bestemmer selv hva jeg gjør"

"Vell, Lilly har også tatt av ringen, på grunn av deg"

"Ja, dt var hennes valg, så ikke kom her og skyld på meg, jeg gjorde bare det som var rett"

"Åh, du Niall, du Niall, du tenker feil"

"Hva?"

"Du må tenke på framtiden, du"

Liam snudde seg og gikk ut. Framtiden. hva faen har framtiden med dette å gjøre? Tenk litt Niall, tenk.

Amy POV

Flashback

"Amy?"

En stemme bak oss stoppet oss. Vi snudde oss,

"Cameron? Hva er det du gjør her?"

"Amy, jeg lengter etter deg,"

"Vell, vi er over Cameron, for godt"

"Ikke tenk på den måten, bare se på oss sammen, lykkelig, istedet st du er me han dere greia der"

"Hva sa du?!"

Harry tok et skritt fram.

"Jeg sa bare det jeg mente"

Cameron gikk til meg så han sto tett intill meg øyne til øyne. Jeg gikk et lite skritt bak.

"Tenk på det, oss to, sammen igjen"

Cameron puttet et lite ark i lommen min.

"Pfft"

Harry satte armene i kryss og himlet med øynene. Cameron så stygt på Harry.

"Okey, Cameron, er vi ferdige?"

"Ring meg"

Han kysset meg på kinnet og blunket til meg han snudde seg og gikk vekk. Jeg sto der bare.

"Amy?"

Jeg tok hånden i lomma og tok opp det lille arket.

---------

Cameron Dallas.

*** *** **

---------

Jeg satte den tilbake i lommen. Harry kom bak meg og tok hendene mine og stilte seg foran meg.

"Går det bra eller?"

"Ja, det går fint, han er bare en exs, det går fint"

"Skal vi gå videre da?"

"Ja, kom"

Vi snudde oss og begynte å jogge videre. Jeg hadde tanker i hodet mens vi spilte.

Hvorfor ble jeg stum?

Flashback END

Jeg lå på rommet mitt og slappet av i sengen. Jeg prøvde å ikke tenke for mye på det med C. Har han nummeret mitt? Burde jeg ringe han, men bare som en venn? Jeg er usikker.

Kveld, klokken6.23pm

Lilly POV

Niall hadde kommet tilbake med Ethan. Siden han fortsatt er for liten for melkepulvet, han må først bli en måned/månde. Både Em og Et var våken nå. Niall holdt på meg Emma, jeg med Ethan. Jeg vugget han i armene min, han suttet på tommelen sin mens han så på meg.

"Du er bare så nydelig" hvisket jeg til han mens jeg strøk han forsiktig på det myke kinnet hans med pekefingeren mi.n

Jeg strøk han over hodet. En av mine elskede barn. Niall satt på andre enden av sofaen. Vi så på TV i tauset. Ja, vi var jo ikke glad i hverandre lenger så. det gir mening. Niall kikket på meg, jeg så ned. Han snudde hodet sitt igjen. jeg så på han, han så vekk. Jg gjorde det samme etter 4 sekunder. vi følger med på TV'en. Jeg la Ethan i vuggen ved siden av meg og vugget han forsiktig.

"Eh, Lilly?"

{ Har vært borte, jeg spilte fotballkamp,

Håper dere likte delen.

Kommeneter om det er noe jeg burde gjøre som jeg ikke har gort eller noe. Og vote og share om dere har lyst. Jeg er stolt av dere, dere voter og kommenterer, jeg blir glad hvee gang jeg ser det.

Love U Twinzer's

(Og takk for forslaget fra dere💜)

Xx Ir! }

Tvillinger 3Where stories live. Discover now