Wednesday*
Amy POV
Jeg våknet opp meg Harry liggende å stirre på meg.
"Harry, ikke stirr!" sa jeg og strekte meg.
"God morgen til deg og" sa Harry og lo. "Du er bare så søt når du sover," sa Harry og strøk meg over håret.
"Hehe, men det ble for creepy med stirringen" sa jeg og tok av meg teopet for å stå opp. Jeg tok en morgenkåpe på meg og gikk ut av rommet.
"Vent" sa Harry og sto opp i bare boxkeren sin og løp opp.
"Harry stop!" Sa jeg.
Han stoppet.
"Hva?" sa han.
"Få på deg mere" sa jeg.
"Jeg føler meg komfertabel sånn her jeg" sa Harry og gikk mot meg. Han gikk og åpnet døren til meg for toalettet.
"Takk, sa jeg og lukket døren.
"Hey!" sa Harry utenfor.
"Litt privatliv takk" sa jeg.
"Åpne Amy" sa Han.
"Hvorfor?" sa jeg.
"Fordi jeg vil ordne meg" sa han.
"Men det er jo opptatt" sa jeg.
"Jeg skal kjappe meg" sa Han.
Jeg åpnet døren for han så han fikk kommet inn.
"Jeg visste du ikke kunne la meg stå ute der alene" sa Harry og Kysset meg på kinnet.
"Jo, jeg kunne det" sa Jeg og lo.
"Nei" sa Harry og tok hendene sine på midjen min. "det kunne du ikke" sa jeg og kysset meg.
"Okey da, Men kjapp deg uansett, jeg vil dusje alene" sa Jeg.
"Jada, jada" sa han og gikk foran vaksen og ordnet seg.
*
Det var bare jeg og Harry som var nede på stua. Vi kunne høre Niall og Lilly oppe med ungene og de andre - vet vi ikke. men de sover sikkert.
Jeg satt og tekstet med Finn, som jeg ikke hadde gjort på lenge. Harry og han var ennå uvenner. Men dt er selvfølgelig blitt og skal forbli -
Hamy❤️
6pm, afternoon
Lilly POV
Vi holdt nå på kjøre til resturanten vi skulle på - altså jeg og Niall. Jeg gledet meg til vi kunne få litt tid samme bare oss to for en gang skyld. De skal bli koselig. Jeg hadde på meg en burgunderrød kort kjole, svarte pumps og smykke jeg hadde fått fra Niall vis dere husker den. Lilly med diamanten over i-en. Den var perfekt.
Niall parkerte og gikk ut. Han gikk rundt for å åpne døren for meg. Han rakte hånden sin. Jeg tok den i mot og gikk ut av bilen.
"Tusen takk" sa jeg og smilte.
"Alt for min elskede" sa han og kysset meg på hånden. Jeg rødmet smått.
Vi leiende inn på resturanten og fikk en kelner til å finne bordet vårt for 2. Vi satte oss ned og ventet.
En kelner på 40-årene kom mot oss med en flaske champagne (help me here.)
"Litt champagne?" spurte han meg og Niall.
"Ja, takk" svarte vi og han skjenket(?) litt til oss. Han smilte og gikk.
"Så hva synes fu om resturanten?" sprte Niall meg.
"Veldig fint her" sa jeg og smilte jeg.
"Tenkte det samme" sa han.
Han tok opp meny.
"Hva vil du ha?" spurte han.
"Velg for meg, så lenge det ikkw er så mye da" sa jeg.
"Okey"
*
Maten smakte fantastisk. Han ga gresk salat til meg og Kylling fajitas til han selv. Jeg fikk smake på hans. Han fikk smake på min. Nå ventet vi bare på desserten vi skulle få. Kjøkken sjefen's valg. Nå satt vi bare å prater og drakk litt og sånn.
"Vet du hva vi skal gjøre i morgen" sa Niall til meg.
"Hva?" spurte jeg.
"Vi skal velge brudekjole til deg!" sa han.
"Hva?" sa jeg overrasket.
"Jo jeg har planlangt alt, bryluppet blir på søndag" sa han.
"Niall, det er jo fantastisk" sa jeg glad.
"Ja, alt er klart nesten, Innbydelsene er ute, Kirken er klar, kaken, Alt, unntatt kjolene og forloverne og det, " sa han.
"Vet du Niall, det er veldig snilt av deg og gjøre alt det" sa jeg.
"Det er fordi jeg elsker deg, så mye"
"Jeg elsker deg og."
Nialy Moment💏
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved