Liam POV fortsetter
"Hva er det"
"Jeg vet Lilly løy om at hun dro tilbake for å få mer ferie", "du vet det, så plis ikke lyv til meg, hvorfor reiste Lilly"
"Det var den eneste grunnen jeg fikk vite, jeg fikk til og med vite det på samtidig tid som dere, med den dere lappen"
"Er det ikke noe med deg og Lilly og gjøre"
"Ikke spør meg, det er hun som reiste til Wolverhampton, ikke meg"
"Vell, vis du sier det så"
"Hm"
Jrg snudde meg og gikk ut igjen. Der er noe annet.
Jeg er sikker på det.
Kveld/Natt, klokken 11.45
Lilly POV
Jeg og Jacob så på film. The Wolf Of Wall Street. Den er ganske bra. Og den har Black Skinhead - Kayne West i filmen som litt musikk. Den passet. Vi klarte ikke sove. Så dette var den andre filmen vi så på tv. Jeg følte meg litt trøtt allerede. Men Jacob derimot, var lysvåken. Øynene hans var klistret til skjermen. Jeg lukket igjen pc'en.
"Lilly!"
"Haha, jeg tror det var på tide jeg lukket den før du nesten fikk firkantede øyner." Lo jeg.
"Ha-ha, veldig morsomt"
"Jeg vet, men uansett, vi må sove nå, jeg vil ikke være med en gretten person" sa jeg og la meg i sengen med ryggen til han. Han la fra seg pc og la seg mot meg. Han tok de varme hendenesine rundt meg.
"Godt Natt, Lilly"
"God natt, Jacob"
Han ga meg et lite kyss på kinnet før vi begge sovnet av.
Morgen, klokken 11.11am
Jeg våknet nettopp og skjekket klokken. 11.12am. Jeg la fra meg mobilen og snudde meg. Jacob lå ikke her lenger. jeg hørte plystrig uten for rommet. Jacob kom inn døren. han hadde bare en håndduk rundt livet.
"God morgen" sa han glad.
"Er du naken eller!?"
"Skal vi se på det?" fniste han.
Han tok hendene sine på håndduken for å åpne. Jeg lukket øynene mine igjen. Jeg hørte en liten svak landing på bakken. Det betydde - Han hadde tatt av håndduken. jeg åpnet øynene mine sakte opp og så på Jacob. Jeg pustet lettet ut. Han hadde på seg en boxer og en brunhudfarget shorts.
"Haha, du skulle sett ansiktet ditt ista og nå" lo Jacob.
"Hvorfor gikk du egentlig med Håndduk over?"
"For p få oppmerksomhet fra deg, dahh"
"Det er jo sant, su har jo alltid vært så oppmerksomets-syk" sa jeg og sto opp av senga.
"Ikke døm meg"
"Neida, skal ikke gjøre det, du er bare deg selv så, vi du endret deg, da ville jeg dømt deg" sa jeg og klappet han svakt på kinnet.
Amy POV
Jeg spiste ferdig den siste biten av brødskiven mens jeg skjekket Tumblr på mobilen. Det var bare jeg og Liam som var rundt bordet. Han var ennå ikke ferdig å spise. Jeg sto opp og tok fatet mitt og la det i oppvaskmaskinen. jeg gikk ut av kjøkkenet og ut i gangen. Jeg tok på meg mine blå Converse, det var varmt ute til å være Januar. Jeg tok på meg Helly Hansen jakken Lillt kjøpte til meg. Hun kjøpte en hvit til meg, mens hun kjøpte en rosa til seg.
Jeg gikk ut og tok meg en tur mot parken. Kanskje jeg vil trenge noen nye bilder?
Jeg satte meg sakte ned og tok noen få bilder av naturen.
"Amy?" hørte jeg bak meg. jeg snudde meg og så på H*n.
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved