Del 58

469 17 4
                                    

Amy POV fortsetter

Han tok hånden sine i bak lommeen og tok noe opp. Han tok opp en tape.

"Har hun faen meg tatt alt på tape?" Sa harry.

"Nei, feil, det er bare elvis sang jeg har tatt på tape"

Han tok hånden i den andre lommen igjen og tok opp et ark.

"Den er fra Ariana" sa han og ga den til meg og Harry. Jeg tok den og holdt den sånn at vi begge fikk lest den.

Amy og Harry.

Dere var skikkelig slemme mot meg. De kalte meg bitch og hore og alt. Harry truet meg og ville ikke samarbeide med meg en gang, han løy for meg. Og Amy prøvde bare og få oppmerksomhet fra Harry, for at han skulle unngå meg. Jeg ble skikkelig såret. Jeg vil ALDRI - Da mener jeg Aldri igjen kjøpe en sang fra Harry.

Xoxo Ariana<3

"Tror du på noe av dette?" sa jeg og så på Paul. Han sa ingenting.

"Tre du på dette?" spurte Harry også.

Ingen svar.

"Vet du hva, ring tilbake når du hsr tenkt deg litt over, vi vil egentlig ikke hle på når du sitter og er på Ariana sin side" sa Harry og tok hånden min og dro meg opp med han. Han tok meg med fordi Paul og ut av studio.

Harry ble stående med hodet ned og dekket Ansiktet sitt med en hånd.

"Harry, ikke få skyldfølelse, ingen av dette er din feil"

Jeg visste Harry var lei seg for det Ariana skrev, han trodde jo på sdet folk sier om han, han har veldig sterke følelser, så jan ble ganske trist og lei seg.

"Ariana og Paul vet ikke hva de gjør, ikke tro på de"

"Hva om- alt det Ari skrev var, sant?"

"Det er det ikke"

Jeg klemte rundt han og han klemte meg tilbake.

"Bare la de tenke litt over der de gjorde, vi skal ikke gå hjem før du er i et godt humør. Amy liker ikke å se Harry lei seg"

Harry så opp igjen, men hadde ingen smil på fjeset sitt. Han så på meg uten noen smil. Bare tristhet. jeg så på han med et lite smil. Jeg lente meg sakte fram og kysset han. Han kysset meg tilbake. Vi trakk oss sakte unna hverandre. Jeg så smilehullene hans som begynte å syne.

"Der er det smilet jeg ville se" sa jeg og smilte. Harry smilte bredt tilbake. Jeg er glad han er glad nå. Nå slipper vi å tenke på alt det med Ariana. Det vil sikkert ta litt tid på å tenke på det. men det er egentlig ganske enkelt.

Velg Harry;)

Liam ganske kort. POV

Jeg satt alene på rommet mitt og skrev på en ny tekst, kanskje det blir en ny sang. Jeg har egentlig bare skrevet refrenget så, men sånn går den;

((COPYRIGHT ®))

Save the last goodbye for me
One more shiny memory
Always remember
I'll leave the light on for you, for you

Save the last goodbye for me
Wake me up before you leave
Always remember
I'll leave the light on for you, for you

Det er ikke akkurat en rolig sang da, men sånn i mellom. Jeg er fornøyd med den teksten. Jeg har klart å finne melodi til første verset, men det gjelder tekst nå.

*2 days later ,12am

Niall POV

Jeg gikk mot Wanted for å møte den hemmelige jenta som swndte meg melding. jeg gikk alene dit. Sto hun der kanskje og ventet på meg, eller kom jeg for tidlig. Jeg hadde begynt å gå 15 minutter før. Jeg gikk mot porten og åpnet den. Jeg gikk inn og så at det var ingen her. Jeg sto lent til veggen og tok opp mobilen min.

"Niall"

{ Hey. Internetr har ikke funket fint for meg idag, men endelig vil de publisere. Men her er de tre delene. Den siste ble egentlig ganske kort, men bedre enn ingentinG. Håper dere likte delen, hvem er de ukjente jenta. Kommenter! Og plis vote! Blir kjempeglad for det twinzer's💟💟

Love from Irene }

Tvillinger 3Where stories live. Discover now