Louis POV
"Har du følelser for Niall, Lilly?"
"Jeg- jeg vet ikke, Lou, men jeg vet at jeg, kanskje savner han, men jeg vet ikke,"
"Du må prate med han, Lilly"
"Jeg, kan ikke"
"Ellers gjør jeg det for deg"
"Nei, Louis, la meg gjøre det selv da, men la meg få tid da"
"Okey, men du"
"Det blir fest imorgen, på *random club*, blir du med eller, vi andre skal det, vi snakket om det mens du var på do"
"Åhh, okey, jeg blir med, når er det?"
"Startee klokken 6pm, men vi drar klokken 7pm"
"Ok, da er jeg med"
"Bra, da blir det Bffl kveld imorgen også bare at skilles på club'ben"
"Ja"
"Men jeg føler at jeg begynner å bli trøtt" sa jeg. "Jeg og" sa Louis.
"Kom, vi går å legger oss"
Louis tok hånden min og dro meg opp fra stolen. Vi gikk opp til leilighetene.
"God natt" sa han. "Natta" sa jeg og gikk inn i Niall's leilighet (forkortet; hus). Jeg gikk inn på badet og pusset tennene og vasket ansiktet. Jeg tok av meg genser og buksa og sokkene og la de i skittentøykurven. Jeg tok morgenkåpen spm hang og tok den over den lettkedde kroppen min. Jeg gikk ut av toalettet og inn på rommet til Niall. Jeg tok av meg morgenkåpen og la meg ned i sengen med ryggen til Niall. Jeg lukket øynene og sovnet fort, håpet på at jeg drømte om noe søtt.
Lunsj, klokken 11.10am
Amy POV
Jeg fikk ikke snakket ferdig med Cameron når Harry kom og avbrøt det. Jeg må få sagt alt ferdig. Sånn at han slutter å like meg. Cameron er jo kjent selv (Vine-kjendis), så han har flere vakre jenter etter seg, han kan jo plukke en og en.
Jeg hadde sagt at jeg skulle møte han på festen idag. Han skulle også gå. Da får jeg sagt mine ting ferdig. Jeg hadde ringt Mamma og spurt for lilly om hun kunne passe på de en natt til, hun hadde jo lyst, også får jo hun hjelp av pappa. Hun hadde fått pumpet melk fra Lilly og klær og sånt. Så alt gikk som det skulle.
Jeg sov egentlig med Harry inatt. men er nå i husey til Niall med Lilly. Vi hadde funnet kjole og sko vi skulle ha på festen. Jeg skulle ha en Hvit kort kjole med "skjørt" på midjen og paljetter som gikk ytters øverst på kjolen. og hadde jeg svarte høyhelte sko som viste foten. Lilly hadde en burgunderrød kort kjole med sydd blomst av trå øverst på venste side og svarte Pumps. jeg gleder meg litt.
Det var alt for tidlig for at vi kunne ordne oss nå, så vi bare satt og pratet.
"Lilly, blir du med på joggetur ut"
"Ja,"
Vi sto opp og ordnet oss. Nå jogger jeg vertfall med en som har like bra kondis som meg og vil faktisk jogge!
***
Niall POV kort pov.
Jeg gikk inn i folkemengden med Lou, Hazza, Liam, Zayn, Li og Amy. Det er Fult er alt. Fulle folk allerede. Og noen som allerede holder på å ha s*x midt i klubben!! Vi gikk mt baren og fikk no øl. jeg tok alkohol fri, det samme gjorde Tvillingene. Jeg statte meg med på barstolen ved siden av Lilly, tror ikk hun heller var så hypp på å bli dritings. men kanskje hun blir det ettervert.
Jeg gikk rundt for å se etter toalettet. Det var en mengde så det var litt vanskelig. Men jeg fant det ettervert.
Lilly POV
Jeg satt og pratet med en eller annen jente ved navn, Sophie. Hun minner meg sykt og Emily. De hadde samme hår, samme øyne, nesten helt lik ansikt. Er det henne eller? Jeg tror kanskje ikke det, siden hun sa jo hun het Sophie, så😂.
Niall hadde gått, det samme med Sophie. hun gikk rett etter At Nialler gikk. Jeg fikk nummeret hennes, aoden hun så hun var frisør, så vis jeg noen gang trenger å gjøre meg skalla så var det bare å ringe.
Niall kom tilbake og satte seg med ved siden av meg. Han så på meg.
"Lilly, jeg holder ikke tilbake, jeg må ha deg tilbake"
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved