Lilly POV fortsetter
personen hjalp meg opp og så på meg.
"Lilly? Er det deg?"
"Hæ, hvem er du?"
Jeg kunne ikke se hvem det var bak de svarte solbrillene. men stemmen minnet meg på en fra UJ.
Han tok av seg brillene.
"Jamiy? Jamiy Hensley?"
"Hei Lilly! Hva gjør du alene i Wolverhamptons gater"
"Vell, jeg bare går rundt en tur, deg da?"
"Vell, jeg skal gå å levere Bryllupsinvitasjonene til de jeg skjenner i Wolverhampton, som deg og Liam og resten av teamet"
"Åhh, Jeg gleder meg til å møte Ollie igjen, Jeg shipper Jolly"
"Det er bra, blir du med en tur til Starbucks, så kan vi ta en kopp laffe å snakke litt, ville gjerne hatt litt tid og prate om bryllupet til meg og Ollie, vi mangler fortsatt litt ting, så siden jeg skjenner deg og Amy så godt, så vil jeg gjerne det"
"Okey" sa jeg. Vi snudde og begynte å gå mot SB.
Jacob POV
Jeg satt i/på sofaen med Sam og så på TV. Vi så på One Three Hill (skikkelig bra serie). Han var egentlig helt stille, sikkert noe med skolen. Akkurat som meg, Jeg var alltid stille når det var noe med skolen.
"Ehh, Bror?"
"Ja Sam"
"Er du egentlig sammen med Lilly?"
"Nei, hvorfor spør du?"
"Næh, jeg bare lurte,"
"Er det noe?"
"Ehh, det er bare en dum ting å si"
"Si det"
"Okey, det er en jente, kalt Stephanie, Hun blir mobbet bare på grunn av at hun bruker briller og folk syntes hun er nerd og at de erter henne ved navnet, de sier Stephen, men det er jo sånn at mobberne er minst 3 av vennene mine, og vis jeg sier at jeg liker henne, vil de mobbe meg også, Hun er skikkelig pen, Jeg har sett henne bak brillene, helt perfekt, men det er det som er dumt, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre"
"Prøv deg på henne først, så kan du fortelle det til vennene dine, vis de ikke liker deg bare på grunn av at du er sammen med Stephanie, betyr det at de ikke var noen ekte venner mot deg"
"Takk, for rådet"
"Alt for deg Lillebror"
Jeg tok kokos på han.
"Jacob, slapp av, Jeg går i Tiende, ikke i Andre klasse"
"Oja, sorry bro"
"Det går bra" sa han g ga meg et lite smil.
Sam og jeg er alltid venner, Vi krangler egentlig sjeldent.
Louis POV ( kort pov. )
Jeg var i dusjen i garderoben, vi skulle dra hjem igjen.
I'm gonna wash my back when i'm in thw shower, i think no one else do it.
Jeg dro av meg Badeshortsen så jeg sto naken sammen med de andre enten tynne, tjukke, høye og lave mennene og guttene i garderoben. Jeg begynte å synge i hodet mitt, mens jeg gjorde det jeg sang.
I'm washing my back,
I'm washing my back.
I'm washing my back,
Cause no one does that.
I'm scrubbing around,
I'm scrubbing the walls.
Ohh, i forget to sbrub my balls...
What The.. Hehehe, fin sang jeg hadde der.
*
Jeg tok påeg sokkene før jeg pakket alt sammen og gikk ut av garderobem og ventet på Amy ved stolene. Kjapp deg litt Amy, jeg vil hjem og ta på meg hårgelé! Amy kom ut av jentegarderobem, jeg sto fort opp. Hun gikk mot meg. Jeg tok armen hennes og dro henne med meg.
"Kjapp deg, folk stirrer på håret mitt!"
Lilly POV
"vell, Hva var det du og Ollie trengte"
"Ehh, vell, vi skal ha en forlover, som blir George, også skal vi liksom ha 5 andre mennbruder og 5 brudepiker som parr til mennene. Vi mangler 2 menn og 3 damer. Så Jeg og Ollie tenke sikkert at noen fra teamet deres ville være det, "
"Åhh, Men hvordan blir egentlig det"
"Vell, det blir et vanelig bryllup, Vi skal jo ha sånne par som "bruder" også blir det jo forlover også ja, det blir vanelig"
Han tok en pause og tok en liten sipp fra Frappen hans.
"Skal du invitere oss?"
"Ja, jeg har invitasjonen i posen, jeg ksn gi den til deg etterpå, er egentlig de andre også her i Wolverhampton"
"Ehh, nei, jeg kom hit alene"
"Så alle de andre er i London?"
"Ja, jeg ville være litt ekstra på ferie på en måte"
"Åhh, da får jeg kanskje JJ eller Josh til å levere til dere"
"OK"
"Men som jeg sa trenger jeg hjelp meg brudepikeme, så kanskje noem av dere kanskje kunne være det, vis dere egentlig har tid?"
"Jamiy, jeg"
{ Vell, denne delen er vell dedikert til Edith, det var hun som famt på nesten alt siden, hun shipper Jolly ( Jamiy og Ollie ). Håper du likte det
Kommer en del imorgen.
*blunk*
Byyyyeeeee }
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved