Lilly POV
Flashback
Jeg så i hans øyne. Hvem var det sine igjen?
"Lilly? Er det deg?"
"Undskyld, hvem er du igjen?"
"Cameron"
"Åja, det er deg, hei, beklager"
"Hei, det går egentlig fint, hva sier du egentlig om at vi tar en liten tur til parken og snakker litt, det var egetlig meningen st jeg skulle komme hjem til deg"
"Åhh, ok"
Jeg og Cameron gikk til Den nermeste parken og satte oss med ved en lang hvit benk. Jeg stilte vognen foran meg og stoppet den.
"Så hva lurer du på?"
"Nei jeg vil bare vite om ting, som skjer hos dere, jeg er bare så nysjerrig på kjendislivet skjønner du"
"Vell det er ikke så mye da"
"Bare, start med å fortelle meg om deg selv og livet hjemme om det går fint"
"Ja Okey." Jeg tok en liten pust før jeg startet.
"Som du kanskje allerede vet er jeg jo gift med Niall, også de to tvillingene. Emma og Ethan. Det er jo egentlig ikke så mye som skjer"
"Du og Niall har kranglet, ikke sant?"
"Ehm, hvorfor spør du?"
"Nei, jeg bare lurer, så, hvordan kranglet dere"
"Ehm, ja vi har kranglet, og jeg var, ehm eh."
"Utro, mot kjære Niall"
"Ehm, Ja, men jeg var litt dum og var full og sånt også tenkte jeg bare på meg selv."
"Åhh, men hva med de andre vennene dine"
"Det går sikkert fint med de"
"Du tror at dere kan stå sammen, uten å bli splittet, ikke sant?"
"Ja, det er min mening"
"Okey, men deg og Niall da, tror du dere holder fast lenger"
"Lenger? Hva mener du med lenger?!"
"Ehh, jeg mener liksom, tror du at dere ikke skilles"
"Ja, vi er sterkt, vi går ikke svakt fra hverandre på grunn av det"
"Vi får se på det" munlet han.
Hva er det han vil egentlig, han er etter så mye informasjon!
"Men uansett, ikke tenk på det, kanskje det ikke skjer, men hva med ungene dine, har du prøvd å passe på de"
Jeg så meg rundt etter vognen. Fjohh! Rett foran meg fortsatt.
"Ja, så godt jeg kan, jeg og Niall passer på de sammen"
"Sammen ja, og hvor lenge tror dere dere vil passe på de sammen nå, det kan komme hendelser, jeg bare sier det"
"Ehh, jeg vet egentlig ikke framtiden så jeg er usikker, men ja, jeg tror værtfall det"
"Hwr du hørt om Emily Prescot? Vet du hvem hun er?"
"Ehm, ja"
"Bra,"
Jeg så litt rart på han. Mobilen hans ringte mens vi var stille.
"Jeg må bare stå opp. Det er kjærsten min."
Jeg bare ga han et lite nikk. Han sto opp og gikk noen få skritt unna. Hva er det med Cameron. Det er noe led han som om han ikke er den snille søte seg. Han er en annen person nå. Han var aldri sånn før når han var med Amy. Men nå føles det ut som om jeg er redd for forholdet mellom meg og Niall. Han har fortelt meg så mange ting så får meg til å bekymre meg. Jeg så litt på han. Han var litt sånn, irritert, eller sånn at han diskuterer med noen. Jeg vet ikke. Jeg tok opp mobilen min og sendte en melding til Niall.
Hei❤️ Kan du komme på Wanted om 10 minutter. Jeg må si deg noe.
Jeg sendte den og la fra meg mobilen. Cameron kom tilbake.
"Jeg tror vi er ferdig nå"
Endelig.
"Okey"
Jeg sto opp og dro opp det som stoppet hjulene bak. Jeg begynte sakte og trille vekk.
"Vent Lilly! En ting til"
Flashback END
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved