Amy POV fortsetter
"Åhh, stakkars Amy, har ingen kjæreste"
Der! Der gikk hun for langt.
"Åhh, heldige deg som har 2 kjærster"
"Hva sa hun?"
Louis så på Eleanor.
"At hun hadde to kjærster, åh, visste du ikke dey, ups!"
Jeg følgte med på TV'en igjen og gjorde meg klar til å høre på Lou og El. For et perfekt par😂.
"Eleanor, er du utro"
"Nei, jo, men jeg er jo mer med deg"
"Med hvem?"
Eleanor sa ingenting.
Louis snakket sintere i tonen sin.
"Med hvem?!"
"Med Jamie Campbell Bower"
"Oh My F*cking Gosh"
"Louis, vi kan fortsatt være ilag, jeg kan jo bare dumpe Ja--"
"Du var utro! tror du jeg skal tilgi deg?! du har gjort masse mot meg, dumme ting, og mot vennene mine, du er ikke den jeg trodde du er, jeg skulle ha merket det"
"Louis! Ikke kjeft på meg! ikke min feil at Jamie er bedårende, så du kan bare holde kjeft, så kan jeg bare gå"
"Ja takk, jeg vil ikke se deg uansett"
Eleanor trampet vekk og i gangen. vi kunne hlre hun slamre døren. Og et lite knekk ble hørt. Jeg sto opp og gikk i gangen for å se.
Wow, hun er sterk.
Døren hadde knekt på toppet av venstre kant der de skruene står. louos kom bak meg.
"Wææw"
Jeg tok opp mobilen min og tok et bilde av det. Jeg har begynt å kunne nummeret til moren hennes siden alle de måndene Emma og Ethan var i magen til Lilly. Så da slipper jeg jo åpne mobilen!
Kveld, 10.35pm
Niall POV
Liam TVINGTE meg og Lilly til å soe i samme seng fra nå av. Vi skulle få huset for oss selv (altså Li og Li's hus). Han snakket til både jeg og Lilly sammen, på hans rom. Han var medt sur på Lilly da, siden han trøster meg, men han var også sur når vi nektet og bo sammen.
Flashback
Liam hadde bedt meg om å møte meg på hans rom. og her var jo jeg, med Lilly. vi var helt tause. Vi sa ikke et ord til hverandre en gang.
10 minutter har gådt. Liam var må også her. Han så på oss uten å si noe.
"Okey, så å la dere væew alene funker ikke"
"Og du visste ikke det"
"Ja, derfor, skal dere to sove på samme rom, i samme hus, alene"
"Nei"
"Dette var ikke et spørsmål, dere må"
"Nei, du bestemmer ikke over oss"
"Åhh, så hva om jeg sier, jeg tvinger dere til å gjøre det, dere vet ikke hva som kommer til å skje i framtiden når dere er 'skilt', vet dere det? Dere MÅ gjøre det, jg kan gjøre hva som helst vis dere ikke gjør det"
"Ok"
Jeg og Lilly mumlet. Vi hadde IKKE lyst til å være sammen nå desverre. men tenk på alle tingene Liam kan gjøre. Han kan legge dette ut på internett.
Flashback END.
Så nå ligger vi her da. Ingen av oss sa noe. Jeg tror kanskje det er fordi hun sover? jeg vet ikke. Hun pustet ganske svakt så. Kanskje hun også tenker som meg. Jeg vet heller ikke om det. Men jeg skal bare vertfall prøve å få en vakker søvn.
*Morgen, 10.32am
Jeg sto opp av meg selv i sengen. Lilly lå ikke her. Hun sovde kanskje på gjesterommet? jeg sto opp og gikk til skapet. jeg tok ut en hvit Crazy Mofos T-shorte, et par blå seggebukse og sokker seff. Jeg tok de på og gikk på toalettet. jeg pusset tennene mine og vakset ansiktet. Jeg gikk ned på stua og satte meg ned i sofaen. jeg slo på TV'en og tok på The Voice. Musikk gjør meg glad.
Hva med vis jeg må slutte å se på det siden Li skal se pp sine egne prpgrammer.
Om vi blir sammen igjen?
Om hun har blitt en sjef i huset.
Aldri om eg skal la det skje.
Jeg vil bare passe på ungene mine. Jeg så på ringen min. diamanten som var der. den skinte. Som den saftige pølsen jeg kunne spiste i felleshuset nå! det får meg til å bli sulten. jeg sto opp og gikk inn på kjøkkenet. Lilly sto der med ryggen til og lagde mat. Jeg satte meg ned og tok opp mobilen min.
"Niall"
{ Ble litt forsinket siden jeg trodde det var internett i hallen sånn at jeg kunne publisere der, men der tok eg feil. men jeg skal skrive et til. Lover. sorry vis delen var kort.
PLIS KOMMENETR, BLIR VELDIG GLAD FOR Å SE DE.
Love you }
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved