Del 68

397 13 0
                                    

Lilly POV fortsetter

Jeg gikk inn i gangen og låste opp døren og åpnet den.

"Amy? Tyron?!"

"Hei Lilly"

"Tyron, lenge siden"

Jeg gikk og ga han en klem. Jeg ga en klem til Amy og.

"Kom inn" ba jeg dem. de smilte og gikk inn. Tyron var en av mine forelskelser når jeg var på Secondary School. De tok sv seg ytterklærne og ble med inn. De satte seg ned med meg.

"Så hvordan går det?" spurte jeg.

"Det går fint, Tyron overnatter hos meg, alt går egentlig fint, hva syntes du Tyron?" svarte Amy.

"Vell, jeg syntes det går veldig bra. Jeg koser meg godt meg Amy g vi har det gøy sammen" sa han.

"Flott" sa jeg og smilte fake.

Jeg følte egentlig stikket av sjalusi i meg. Hvorfor er ikke Tyron med meg? Han kunne jo kommet for å se meg også da. Men så er han med Amy. Hurray..

Harry og Louis hadde kommet og satte seg med oss. Liam og Niall og ungene kom inn på stua. Jeg så ungene sov i bilstolene. Niall lå dem ved siden av sofaen.

"Hei kjære" sa han og kysset meg. Han satte seg ved siden av meg.

"Hei, jeg er Niall" sa Han til Tyron.

"Tyron, men du kan kalle meg Ty"

"Okey"

Niall snakket med oss. Liam holdt på å dusje. Vi satt og snakket mens vi så på TV. Liam kom ned nydusjet og satte seg med oss.

"Jeg skal gå opp og legge ungene på rommet sitt, du burde gå å dusje" hvikset jegtil Niall.

"Jeg kan hjelpe deg med en av de"

Vi sto opp og jeg tok Emma og løftet henne. Niall tok Ethan og vi gikk opp. Jeg la henne forsiktig i sengen hennes og la bilstolen ved veggen. Niall gjorde det samme og gikk mot meg. Han rok midjen min og smilte til meg.

"Skal du joine meg?"

"Nei, jeg stinker ikke som deg"

"Kom igjen, jeg har allerede han s*x med deg, hva er farlig"

"Du kan gjøre det alene"

"Men jeg vil ikke"

"Slutt å sutre Niall"

Han lo litt av meg. Jeg så på han. Han bare så på meg. Jeg fniste litt.

"Hvorfor stirrer du på meg?"

"Fordi du er vakker"

Jeg rødmet av han.

"Du er så søt du"

Jeg kysset han. Han smilte når jeg hadde trukket meg unna.

"Nå må du gå å dusje"

* *

Jeg satt med de andre nede. De hadde satt på film. Maleficent. Jeg satt ved siden av Tyron - som satt ved siden av Amy - som satt ved siden av Harry. Men det som var irriterende. De snakka hele tiden. De satt og lo og flørtet og alt. Jeg kjente følelser komme i meg. Ikke trist og sånn. Sjalusi. Jeg så på Harry. Han så litt lei seg ut. Skjønner hvorfor. Jeg skal få gjort noe med dette.

"Amy, kan jeg snakke med deg?"

Hun nikket og sto opp. Vi gikk på kjøkkenet som vanelig og snakket der.

"Hva er det?"

"Du må virkelig slutte å være med Tyron!"

{ Sorry. Ble litt opptatt av norske talenter }

Tvillinger 3Where stories live. Discover now