Zayn POV fortsetter kort pov.
Jeg gikk i gangen, låste opp døren og åpnet.
"Vi må snakke"
Liam snakke stressende.
"Guttene sitter på kjøkkenet, unntatt Harry"
"Takk"
Han tokk fort av seg skoene og gikk inn på kjøkkenet etter meg.
.Liam's synspunkt
Zayn satte seg ned og alle så på meg.
"Vi må snakke, om Amy"
Louis så mest rart på meg.
"Og Eleanor"
Jeg fortsatte. Alle hevet brynene sine. Louis ga meg det mest Rareste ansiktet.
"Og Ariana"
Nå så de alle rart på meeg
"Jeg gikk idag bort forbi Wanted, jeg stoppet forann borten, og jeg hørte alle deres tre stemmer"
"De hasser på Amy, begge to, Louis, Kjærsten din er slem mot Amy, og du har ikke merket et eneste, jeg har alltid visst det var noe med henne. Du stoler faktisk mer på Henne, enn på Amy eller?"
Jeg så på han. Han sa ikke et ord.
"Woow, Og Ariana og Amy er ikke venner fra før av, det må dere ha merket, Men fortsatt, gjør vi ingenting, Og Harry burde ha vitet det for lengs, at Det var Hamy, men så dumper han henne, sånn at det skulle bli Hariana. Vet dere i det hele tatt hva hun sa til henne? At harry ikke ville være med Amy, at hun heller vile være med henne. skjønner dere, vi må gjøre noe, og Louis, Eleanor, er fryktelig med henne, jeg fatter ikke at du er med henne, ikke for å være frekk, så bruker hun de sikkert, Hun sa til Amy at du ville ha henne tilbake, at du liker henne igjen,"
Jeg så mest på han. Han så bare ned.
"Louis, Amy liker deg godt, og du er hennes bestevenn, også ditcher du bare hennw på denne måten!? jeg fatter det ikke"
"Vil du og Harry gjøre noe med dette, eller vil dere ikke?"
Louis trakk på skuldrene og så på hendene sine.
"Vell, jeg skal finne ut starten ved denne historien, jeg vet at dette ikke bare startet sånn plutselig"
Jeg så på dem. Zayn og Niall nikket.
"Men må skal jeg ut, og finne henne et sted i Oxford"
Jeg snudde meg og gikk.
Zayn POV
Liam hadde rett. Vi har ikke merket det.
"Skal du gjøre noe med det Louis?"
Han sa ikke noe.
Sekunder gikk.
Minutter gikk.
Han sa ingenting.
Han sto opp fra bordet og gikk ut fra kjøkkenet.
"Vi må vertfall gjøre noe" Sa Jeg.
Liam POV
Jeg gikk forbi markede, og fikk videre mot Parken. Jeg så en jente ved et tre som lignet ganske på Amy. Bare at ho hadde ølflaske i handa. Jeg gikk inn mot parken nærmere jenta.
Det er jo henne!
"Amy! Amy!" jeg løp til henne. Flasken var tom, hun kastet den på bakken.
"Liam, hva gjør du her"
"Vell, jeg letet etter deg"
Jeg satte meg ned ved siden av henne.
"Kan jeg si deg noe"
Hun nikket.
"Jeg vet om det på wanted, jeg hørte alt, jeg var der, men kan du fortelle meg, hva skjedde egentlig fra starten"
"Vell, jeg og Harry snakket litt først om st vi ikke likte Ariana i studio, men så når vi var hjemme så begynte han å si at han hadde føleser for henne"
Hun stoppet og svelget. Jeg hørte sårheten i halsen henes.
"Også ble det til en stor krangel til at vi ikke pratet mer, han har prøvd å snakke til meg, men jeg har sagt nei, Han er ikke den Harry jeg skjenner"
"Hun snakket litt gråtkvalt i stemmen"
"Også en dag så gikk jeg og Lois til en fotballhall, også var eleanor der, og han ble så opptatt av henne isteden for meg, så jeg spilte alene, men så så jeg at de kanskje kysset, 2 ganger, også dro jeg"
Jeg s en tåre trille ned kinnet hennes."
"Også idag da, så sa jo Ariana st Harty ville dumpe meg og bli sammen med henne, også Louis sa han liker henne og vil være sammen med henne. Og de sa st de ikke løy"
Tårene hennes falt som et fossefall og hun hulket mens hun gråt.
"Åhh, Amy"
Jeg klemte henne rundt meg.
"Det skal gå bra, en dag, men det tar tid, jeg skal snakke med de to, de vet ikke hvem de har såret"
Skuldra mi ble våt, men jeg brydde meg ikke. If You Wanna Cry - I'll Be Your Shoulder.
Lilly POV
Jeg og Jamie gikk sammen en tur ut. Vi gikk bare egentlig og snakket. Jacob ba meg egentlig bli inne med han, men jeg ble med Jamie. Jeg tror han ble sjalu.
"... Men hva med Lily Collins, vet du noe om henne, mens dere var sammen"
"Ehm, ikke så mye, men jeg fikk vite at hun egentlig var litt redd når vi skulle filme Skyggejegerne"
"Hva var det hele filmen het igjen"
"The Mortal Instruments: City Of Bones, det er bare den første filmen"
"Holder dere på med neste?"
"Det kan jeg ikke si"
"OK, men jeg synes du og Lily var et fint par, tror ikke dere var så falue av p kysse hverandre i filmen, siden dere var jo sammen"
"Jo, det var jo litt kleint, siden det var over 1-14 mennesker som så på oss mens vi klinte i Blomsterhuset"
"Haha, det var jo litt søtt når du brukte magien din på blomster"
"Ja jeg vet! Haha!, neida, men det er kult"
"Ja, er det noen andre kjendiser du vet om?"
"Vell, jeg vet ikke helt, du kan spørre så kan jeg se"
"Ehm, vet du om.... Eleanor Calder?"
"Ja, jeg tror kanskje det er en ting jeg kan si til deg om det"
{ Hva skal han si!? Noen som Lurer?
Håper dere likte delen.
Love U guys soooooooooo much❤️❤️
Xx IreneNi✅ }
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved