Lilly POV
"Jeg må spørre deg om noe"
"Ja, si det"
"Er det noe ved meg du ikke liker?"
"Hæ? hvorfor spør du om det?"
"Fordi noen ganger går du på andre gutter mens du har meg"
"Niall. du vet jeg ikke mener det med vilje"
"Gjør du?"
"Ja, du vet jeg noen ganger ksn være litt sånn, ja, hvordan skal jeg si det.."
Jeg tenkte litt over hvilket ord. også fant jeg det.
"Hjerneløs."
"Ja, jeg skjønner,"
"Men du Niall"
"Hva sier du om bryllupet, når blir det? eller når syntes du det burde være"
"Vet du, ikke spør meg"
"Hvorfor ikke?"
"Fordi jeg skal ordne alt, du trenger ikke bekymre deg for noe, jeg skal planlegge det med hjelp av de andre, Okey"
"Niall, ikke gjør det, det blir det bare mye styr"
"Jo jeg vil gjøre det, jeg vil gjøre alt for at du skal være glad"
"Åhh Niall, din lille søte unge"
Han smilte søtt. Jeg snudde meg og smilte tilbake. Vi lente oss fram og skulle kysse. Men sp begynte gråtingen.
"Jeg kan hå å hente babyen" sa Niall og sto opp. Jeg lo litt og lot meg selv falle baklengs i sengen. Niall gikk ut av rommet.
Han Kom tilbake med lille Emma i hendene. Jeg tok henne.
"Kan du gå å hente pumpet melk nede på kjøkkenet?"
"Ja, jeg bare tar henne med meg, jeg."
Niall tok henne igjen og kysset Em på hodet. Jeg er glad jeg har en familie nå. Det er litt rart og tenke siden jeg er 22. Men blir 23 da. Men jeg er fortsatt glad i min lille familie.
Niall J. Horan.
Meg J. Horan.
Emma G. Horan.
Ethan N. Horan.
Jeg elsker dere. selv om dere kanskje ikke hører det nå.
*
Jeg gikk og hente Ethan. Han lå helt alene i sengen. Siden han gråter ikke alltid når han er våken. Jg håper ikke dette skjer på skolen også. Jeg vil helst at han skal få ekte venner. Som jeg har. Ikke de første. Men du må ikke kalle dem bitch og sånt med en gang. We don't lose friends. We just learn who our real ones are.
Louis kort. POV
Min perfekte sang til Winney var ferdig. Hun hadde sagt at jeg skulle møte henne på Starbucks sånn sirka nå. Så jeg holdt på å kjøre nå. Jeg hil helst få vite at jeg har gitt denne sangen før den andre fyren.
Siden jeg vil vinne Winney's hjerte.
Jeg satt på Starbucks og ventet på st Winney skulle komme. Jeg satt på mobilen min og tekstet med Harry i mens jeg ventet. Når jeg hørte Døren åpne seg sendte jeg en siste melding til Harry.
OK. Jeg må gå må. Txt U Later😘
Xx Lou👻
Jeg la fra meg mobilen og så hvem det var. Urrgh! Liam. Han glodde stygt på meg. jeg bare oversedde han. Han satte seg på et bord rett ved siden av. Jeg tok opp arket og la det klart på bordet. Han gjorde det samme. Jeg har en hemmelig het. Jeg gikk og endret på sangen til Liam. Haha, han har ikke sjans.
Winney kom inn. Jeg smite til henne. Hun smilte til meg,... og Liam. amenhun gikk først mot meg og prater til meg. Jeg vistte henne sangen, hun ledte den.
* *
Vi ventet på at hun skulle si noe. Hun satt der og tenke. Ganske lenge. Liam og jeg satt begge på mobilen. men jeg la den fra meg.
"Så Winney, hvem velger du?"
"Vell, jeg får bare si det"
Vi så på henne. Hun åpnet munnen sin.
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved