{ Takk Emma_Kathrine98 som laget enda et bilde til meg. Og husk å si ifra til de andre at Tvillinger 3 har kommet ut }
"Og hvordan skal du liksom få gjort det da?" spurte jeg.
"Det kan jeg ikke si til stygge deg" sa Hun.
"Vell, jeg har hørt at det er bare horer som sier sånt" sa jeg.
"Ahh, frekking, bare vent, jeg og Harry kommer til å kose oss ganske mye" sa Ariana og sendte et bitchy blikk til meg.
"Bitch please" mumlet jeg. Hun bare glodde på seg og snudde seg og gikk. Hvorfor må alle ha Harry! Kan de ikke bare ta Zayn eller Liam. Og bare så dere vet det. Det forholdet mellom servitøren og Liam fungerte ikke. De endte meg at vi fortelte kanskje liiiiiitt for mye om Liam til henne. Så de stoppet å date. Jeg gikk sakte hjemover, jeg gadd ikke være ute lenger, jeg fikk bare mer vondt i hodet av Ariana.
Kveld, klokken 9.40
Niall POV
Lilly lå i sengen og holdt pp de to små. jeg tok opp mobilen min og knipset et bilde av de. Fansen hadde egentlig ikke fått sett et bilde av Emma og Ethan. jeg skrev under bildet:
My to sweet children. Born January 29nd, Little Emma Georgia and Ethan Nash Horan👼. And My beauty Lilly Horan.
Det var bare søtt, jeg bare elsker de. Emma og Ethan hadde sovnet. Jeg tok opp Ethan.
"Skal vi bare legge de på rommet deres?" spurte jeg.
"Ja, vi gjør det" sa Lilly og sto opp fra sengen. Vi gikk ut og inn på deres Babyrom de delte på og lå dem i ver sin hvite lille seng. Jeg trakk dynen litt over Ethan og kysset han på pannen. Jeg gikk til Lilly som også kysset Emma på pannen. jeg kom bak henne og kysset henne på kinnet.
"Jeg elsker deg" sa jeg.
"Jeg elsker deg og, for alltid, og alltid" sa hun smilte.
"Skal vi gå ned til de andre" spurte jeg Lilly.
"Ja vi gjør det" sa Hun. vi gikk ut sv rommet og lukket forsiktig i døren og gikk ned. De satt på stua. Harry og Amy satt ikke sammen. de satt på hver sin ende av sofaen, og Louis satt mellom dem.
"Hvorfor sitter ikke Hamy sammen" hvisket jeg til Lilly.
"Jeg forteller deg når vi legger oss" hvisket hun tilbake.
Vi satte oss ned i sofaen. Det var egentlig ganskje kjedelig. Lilly sto opp. Hun gikk mot Amy og dro henne opp av sofaen og tok henne med til kjøkkenet. hva er det de skal?
Lilly POV
"Amy, jeg klarer ikke se på deg sånn" sa jeg til Amy.
"Hva?" sa hun.
"Du sitter der med et surt fjes, har det skjedd noe?" spurte jeg.
"Næhh, ingenting" sa hun fake.
"Spytt ut Amy, jeg har heeeeele dagen" sa Jeg.
"Vell...( det som skjedde ute)... Også gikk jeg hjem fordi jeg klarte ikke mer av henne" sa Amy.
"Men må skal vi slutte å tenke på henne" sa jeg.
"Hæ? hva mener du?" Sa Hun.
"Vi skal imorgen, på LONDON spa også drar vi på en resturant, bare du og jeg, det startet klokken 4.00pm så vi får tid til å være med guttene igjen på studio." sa jeg.
"Tusen takk! det hørtes deilig ut" sa Amy og klemte meg.
"Alt for deg vettu" sa jeg og smilte til henne.
11.00pm
Jeg lå i sengen og prøvde å sove. vi la oss egentlig klokken 10pm ,men Emma gråt for ikke så lenge siden. Og jeg måtte amme henne og legge henne til sengs igjen. Jeg lukket øynene mine sakte igjen og prøvde å sove igjen. Og begynte det igjen. Jeg satte meg opp i sengen og sukket. Jeg hørte noen utenfor rommet. Døren ble åpnet og Louis kom fram.
"Jeg kan ta han...eller henne" sa Han.
"Tusen takk" sa jeg og datt ned i sengen igjen.
Noe med 4 på natten..
Gosh, kan ikke de bare sove! Tenkte jeg og sto opp. Jeg gikk ut av rommet vårt og inn på deres. Det var igjen Emma som gråt for 4. Gang. jeg tok hene opp fra sengen og vugget henne i armene mine.
"Ikke gråt, ellers begynner mamma å gjøre det, fordi mamma vil sove" sa jeg til Emma. Hun stoppet sakte å gråte. Jeg la henne tilbake i sengen og ble der litt til jeg så hun sovnet ordentlig. Jeg gikk tilbake til mitt eget rom og bare kastet meg i sengen.
"Emma igjen?" hørte jeg Niall mumle trøtt.
"Ja" sa jeg like trøtt tilbake. Jeg lukket øynene mine igjen. Jeg får prøve å sove de siste timene.
Morgen, på studio
Amy POV igjen
Jeg hadde så fått sovd litt i natt jeg og. Emma og Ethan gråt så mye! Når jeg skulle på do traff jeg på Lilly som hadde store poser under øynene så hun matte ta på litt masse sminke. Jeg bare tok på litt på meg. Jeg satt egentlig bare på mobilen. Paul kom mot meg.
"Amy, det er noen du må hilse på" sa Paul og sro meg opp og ledet meg til personen.
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved