{ Nå har jeg begynt å gjøre at LIAM får en større hovedrolle i boken siden den handlerjo om Tvillingene👍 }
Liam POV
"Jeg vil ha Louis"
"HVA!" sa jeg.
"Åhh, Winney, så snilt av deg å velge meg" sa Louis og klemte henne.
"Men jeg trodde du sa st du stoler på meg" sa jeg.
"Og Lou også, og han er også kjekk"
Louis smilte ikke så mye. Han bare så litt ned.
"Vet du Lilly, jeg tror ikke du burde velge meg, jeg hsr NÅ innsetr st det går over venneforholdet mitt, og jeg vil ikke være uvenn med Liam, han er min beste venn, så desverre" Sa Louis. Jeg så på han. Han smilte til meg.
"Da velger jeg Liam da"
"Vennskap er viktigere"
Jeg gikk mot Louis og tok armen rundt han.
"Vell, da velger jeg ingen av dere da! Jeg som trodde dete likte meg"
Winney ble rød og stakk av.
"Takk Louis"
Ham smilte til meg.
"Vi er jo bestevenner, hva ellers"
Lilly POV
Vi gikk hjemover med ungene trillende i tvillingvogna.
"Du Lilly, Vi burde egentlig gå til en lege, og spørre hva du burde spise når du har Anoreksia"
"Jeg har ikke det"
"Ja, hvorfor spiser du ikke da, det har gått en uke"
"Appelsin og vann er nokk for meg i en uka"
"Vi snur"
Niall snudde vogna og gikk motsatr vei mot legekontoret. Jeg sukket men jogget til han. Han var overbeskyttende nå jeg var forlovet med han. Før så var han litt mer opptatt av å få barn og å passe på meg og elske meg. Men det er bra han er som han er. Det viser at han ikke vil gjøre samme tabbe som meg. Jeg er veldig glad for det.
*
Vell jeg hadde fått beksjed om å drikke vann, melk kan gjøre at jeg kaster opp. Og spise frukt, som jeg ikke er allergisk mot. Men ikke frukt med frø.
Eple. Jeg elsker eple. Men jeg blir veldig kvalm av det. Så da blir det ikke noe av det;( Men da er jeg vegetarianer for en stund. Ikke noe fer mat. Ikke usunn kjøtt. Bare kyllingkjøtt. Og når de har godteri. Så kan jo jeg friste den med oppkuttede frukt. Niall så rart på meg mens jeg tenkte.
"Ehm, Lilly? Hva er det du tenker på?"
"Ikke tenk på det, bare noe"
"Okey"
Han fortsatte og følge med på veien mens han trillet vogna. Jeg tok hånden til Niall og holdt den. Han smilte til meg. Jeg smilte tilbake og kysset han på kinnet.
Amy POV
Jeg var i felleshuset der bare Liam, Louis, Zayn og Harry var. Jeg satte meg ned ved siden av Zayn og Harry var over han. han smilte vanelig til meg. Men han så stygt på mobilen mens han skrev. Hvem er det han skrev til. Jeg prøvde å se, men litt vanskelig nar Zayn var mellom oss. Han så på TV. Tyron var hjemme og så på en sånn kjedelig 18-tallet film og hvordan de levde og sånn. En dokumentar. Og jeg ville ikke se den så jeg gikk.
"Så Amy, hvordan går det med deg og Tyron" spurte Louis. "jo, det går helt fint"
Noen ganger så kjeder jeg meg litt med han når han er foran foreldrene mine. Han prøver alltid og imponere dem. jeg skjønner ikke hvorfor. Men han hsr tydeligvis skjønt at foreldrene mine kan være lettlurte på folk som han.
"Ikke noe annet"
"Nei"
"Hvorfor er han ikke med deg?"
"Fordi han ser på en kjedelig film hjemme med Mamma"
"Da har du kommet til riktig sted"
Jeg smilte til Liam. Harry var fortsatt på sitt sted. Jeg kente mobilen min vibrere i lomma. Jeg tok den opp. Den var fra ..
{ Jeg spør fortsatt. Hvem bør Amy velge;
Tyron?
Eller.
Harry?
Kommenter }
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved