Amy POV fortsetter
"Jeg trodde jeg kunne stole på deg ,Harry" sa jeg. "Men du er ikke den jeg skjenner lenger,"
"Så du liker meg ikke for den jeg er og var, jeg trodde du gjorde det, men jeg har tenkt feil hele tiden," sa Harry.
"Du er jo så f*ckings slem mot meg! Du er ikke på min side, du har jo forandret deg sykt Harry,"
"Jeg sa du ikke skal ta hevn på henne, jeg liker Ariana godt og--"
"jeg kan ikke tro deg Harry," sa jeg.
Jeg kan ikke tro deg, jeg klarer ikke mer av dette," sa han.
"Det er jo du som har tenkt til å være så utro mot meg," sa jeg. Han bare så på meg. Han sa ingenting. Han gikk etter de siste sekundene. Jeg sukket langsomt. Herregud, forstår han ikke engelsk, eller har jeg en for alt for britisk aksang eller en for amerikansk anksang, tenker jeg. Heldigvis er ikke Gemma og Anne hjemme. Gemma hadde allerede tekstet gutten på McD og anne var fortsatt ute. Jeg skjønner ikke hva som skjer i livet mitt! Jeg trodde Harry var den for meg, men han er tydeligvis forelsket i en annen. Jeg valgte visst feil fyr.
Louis POV
Mark var ute å kjøpte middag med Lottie og Daisy. Og lillebror. Så det var bare Meg, Fizzy, Pheobe og Georgia hjemme. Georgia hadse kommet idag. hun skulle bli her til en dag før jeg drar. Vi satt egentlig bare å så på TV. Ganske kjedelig faktisk. Jeg sto opp og gikk inn på kjøkkenet. Jeg åpnet kjøleskapet.
"Fortsatt lenge til middag, så det vil friste med en gulrot" sa jeg og plukket ut en fra/ut av pakken. Jeg bet av toppen det det grønne eller det der gresset på en måte(?). Men gresset er klippet av før vi kjøpte det, (håper dere skjønner). Jeg gikk tilbake inn til stua, der egentlig ingen av dem var. Jeg satte meg ned og så videre på TV, og knasket i meg gulroten.
Mark kom inn på stua.
"Louis?" sa Mark.
"Ja, Mark," sa jeg.
"Plis, kall meg Pappa er du snill" sa han.
"Nei takk, foretrekker meg og kalle Troy min pappa" sa jeg. Han sukket.
"OK da, mem hvor er de andre ungene?" spurte han.
"Ehh, jeg vet ikke" sa jeg og så uskyldig på han.
"Louis, jeg ba deg godt om å passe dem" sa Han.
"Ja, Sorry da, Mark" sa jeg.
"Pappa skal du kalle meg," sa han.
"Mark" sa jeg.
"Du vet alle de andre kaller meg pappa, untatt du" sa Han.
"Det er fordi det er dine ekte barn, je er bare stesønnen din, hvem jaller stefaren sin for Pappa" sa jeg og sto opp. Jeg tipper jentene bare gjemte seg, men jeg gidder ikke krangle med Mark lenger. Jeg vil ikke kalle han min Pappa. Min pappa er Troy Austin, ikke Mark Tomlinson. Men mamma sa at jeg må jalle han pappa når hun kommer? Bare å glemme.
Kveld, klokken 6.35pm
Lilly POV
Jacob holdy på å kjøre oss til en fest ned i gaten ved byen. Det er uansett lenge lenge LEEENGE siden jeg har drukket Alkohol. 10 månder siden. jeg drakk ikke alkohol den første månden før jeg ble gravid. Jeg hadde på med en blå kjole med masse glitter på og lite paljetter,, p.g.a. glitteret. Han parkerte inn innkjørselen og stoppet bilen.
"Sånn, da er vi her" sa Jacob og smilte til meg.
"Da blir det litt alkohol på oss" aa jeg og lo. Vi gikk ut av bilen, man kunne høre bassen utenfor. Dette var jo en pub så. Vi gikk inn. Der sto det hundrede av folk som sto og danset og drukkey. Jeg tror ikke vi kan kjøre hjem idag. Jacob tok hånden min og tok meg med til baren.
"To Voli takk" sa han. Barmannen ga oss de to koppene med Voli og vi drakk dem.
Jeg ble egentlig ganske full veldig fort. Jeg g Jacon danset tett. Ganske tett. Jeg tror ikke han var så full. Jeg tror ikke vi kan gå, Jeg tror vi kan kjøre, tenkte jeg.
Vi måtte gå hele veien hjem.
"Jacob, jeg elsker deg" sa jeg.
"Jeg tror ikke du elsker meg, Lilly, men som venn kanskje" sa han. Jeg tok armene mine bak ryggen hans.
"Jo, jeg gjør det" sa jeg.
{ Jeg får egentlig ikke så mye inspirasjon av dere. Jeg skriver boken for deres skyld, ikke for min }
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved