{ Jeg har fått ideer fra folk om hva som skal skje i denne delen, håper dere liker det ❤️😃 }
Lilly POV
Han gir ikke opp altså. Jeg svarte den.
-Hallo, sa jeg.
-Hei, Lilly, jeg må snakke med deg.
-ja, om hva?
-jo, om Emily.
"Lilly, hvem er det du snakker med?" Spurte Zayn meg.
-Hei, Cameron, vent litt.
"Bare Jacob" sa jeg, "Jeg må bare gå litt" sa Jeg. Zayn nikket. Jeg gikk ut av studio.
-ja, jeg er tilbake, hva var det du ville snakke om?
-jo, jeg vil snakke om Emily,
-ohh
-hun bekreftet dere to var sammen og sa stygge ting til henne, og jeg tenkte jeg burde vitet litt mer om det og lurte på om du komme over nå?
-jeg har egentlig ikke så god tid, Niall reiser i morgen med de andre guttene så jeg trenger litt tid med han.
-okey da, Da kan du møte meg og 2 dager da?
-okey, men det må være kjapt!
-ok, hade .
Han la på. hva er det han vil egentlig? Han må love meg at han ikke skal gjøre noe med meg.
Jeg gikk tilbake inn på studioet og satte meg ned og så på guttene og Amy som bare satt og snakket. Ben og Paul sto og snakket. Og Johny og Dave snakket og.
"Hei, gutter" sa Paul og så på oss. Vi ble stille.
"Vi har bestemt litt at, det er litt mange av dere som liker å gå ut, men dere har ikke livvaktene, så nå har vi det sånn at dere må ha de mer ofte når dere går ut, dere to jenter kan også ha en av de med ,kanskje vis noen av dere har med tvillingene, eller Lux?"
Vi nikket og svarte et ja til Paul.
"Okey, da er det vare å gå opp på scenen igjen" sa Ben og klappet to ganger. Guttene gikk tilbake opp.
"Begynn å spille Half A Heart" sa Ben. Musikken startet og Liam begynte.
"So your friends been telling me, you've been sleeping with my sweater.."
Kveld, 10.30pm (talk dirty with me )
Jeg holdt på å tørke av sminken fra ansiktet mitt mens Niall pusset tennene. Jeg kastet de våte sminkefjernene/våtserviettene i søpla og la pakken i hylle igjen. Niall ble ferdig og jeg begynte å pusse tenner selv. Han gikk bak meg og holdt hendene sine på midjen sin og satte hodet sitt på skuldra mi. Det var litt ubehagelig men jeg lot han. Jeg gjorde meg ferdig og vi ble stående sånn og så i speilet.
"Oh I will carry you over fire and water for your love. And i will hold you closer, hope your heart is strong enough.." sang Niall lavt til meg.
Jeg smilte. Han smilte tilbake og kysset meg på kinnet.
"Kom, vi går å legger oss" sa han og tok hånden min. Vi leiet helt til rommet. Niall la seg rett i sengen. Han hadde tatta sv seg klærne på toalettet. Jeg kledde av meg til jeg var i undertøy. Jeg la meg i sengen ved siden av Niall og så han var på mobilen sin. Jeg slo av lyset og Niall la fra seg mobilen sin og vi så på hverandre.
"Hvor var det du lot ungene sove i natt?" spurte Niall meg. De er i felleshuset. Vi fikk først Mammaen til Amy og passe på de 2 timene der de egentlig bare sov, også kom de hjem og så overtok de, siden de visste det er siste dagen på en uke jeg ser deg i morgen, så lenge" sa jeg.
"Jeg vil bare at du skal få litt fri, du gjør så mye" sa Niall.
"Vell, jeg er glad du bryr deg alt for mye" sa jeg.
"Hm, Alt for min elskede" sa Niall og kysset meg. Jeg kysset han tilbake. Det starte sakte men etter vært ble det til make out. Niall holdt midjen min men trakk hendene opp til ryggen min og løsnet på BH'en min. Vi kysset fortsatt. Jeg trakk meg unna og begynte å kysse han på nakken hans. Det svaka punktet. Han stønnet litt lavt. Jeg bet små forsiktig. Mens jeg fikk av han boxeren hans. Han ble litt ivrig og gjøre det samme på meg.Han klarte ikke å la henne sinne for seg selv . Han tok ut en kondom siden det holder med de tvillingene som vi har nå .
"Er du klar" spurte han
"Ja selføgelig , vi har jo gjørte det får"
Han begynte å flire litt, han. Trakk seg over meg Og noen min etter var han inn i meg. han gikk rolig på starten men han ble ivrig og gikk fortere og fortere. Jeg stønner hardt mens jeg bet tennene mine sammen. Niall gikk fortere og hardere inn i meg. Jeg skjente han ble stiv. Han stoppet og la seg ned igjen og kysset meg igjen.
Morgen, 12.35am
Natten igår. Hadde blitt veldig ivrig skjønte jeg. Og det varte litt lenge.
Vi satt og spiste rundt bordet. Guttene skulle dra klokken 2. Og vi skulle snart til de andre. Han hadde kofferten sin og alt klart. Så da mangler vi bare en ting da.
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved