68.

1.6K 176 166
                                    

Kiitos kaikille lukijoille jotka on tähän asti jaksanu tätä tarinaa seurata, nimittäin meillä on nyt 30K lukukertaa! Kiitos aivan älyttömästi, en voi sanoin kuvailla paljonko jokainen kommentti ja vote merkitsee mulle❤️

*Jiminin näkökulma*

Taehyung oli hetken hiljaa, ja nyökkäsi sitten.

"Jos se tuntuu susta oikeelta vaihtoehdolta."

"En mä rakasta Yoongia enää."

En ollut varma valehtelinko, vai puhuinko totta. Vaiko molempia.

"Jos susta tuntuu siltä, sit sä valitsit ihan oikein. Oon ylpee susta Jimin."

Hymyilin kyynelteni läpi, ja tuntui kuin kivi vierisi pois sydämeltäni. Tuntui kuin olisin jälleen vapaa pitkän ajan jälkeen.

"Milloin sä aattelit kertoa Yoongille?" Taehyung kysyi.

Mietin hetken.

"Varmaan heti, en mä jaksa enää."

Taehyung halasi minua lujaa, ja nousi sitten ylös hakeakseen meille lisää kahvia. Otin kiitollisena uuden kupin vastaan, ja hymyilin Taehyungille.

"Kiitos, en ois pystyny tähän ilman sua" sanoin lopulta.

"Ei se mitään. Joskus pitää vaan tehä tällasii päätöksiä, kun asiat ei vaan mee niinku niiden toivois menevän."

Taehyung sai sen kuulostamaan niin helpolta, arkiselta asialta. Olin ollut Yoongin kanssa yhdessä melkein vuoden, ja vielä vähän aikaa sitten se poika oli ollut koko maailmani. Nyt hän oli muuttunut äkillisesti, riitelimme usein ja suhteemme ei ollut enää ennallaan. Kaikki tuntui hajoavan käsiin, ja päätin tämän olevan oikea ratkaisu.

"Joo."

Hörppäsin kahviani, ja venyyttelin hieman. Kyyneleet olivat kuivuneet poskilleni, ja pyyhin niitä pois. En halunnut kenenkään näkevän että olin itkenyt.
Muistan kuinka tunnustin Taehyungille tunteeni Yoongia kohtaan, ja hän oli kannustavin mahdollinen henkilö jonka tiesin. Olin niin onnellinen silloin. Nyt kun halusin luopua Yoongista, tuntui turvalliselta kääntyä taas Taehyungin puoleen.
Silloin Yoongi, Hoseok ja Namjoon kävelivät takaisin huoneeseen. Hoseok näytti vähän itkuiselta, en ihmettele. Kyllä minäkin itkisin. Namjoon oli vakava, ja Yoongi katseli ilmeettömänä minua.

"Puhuttiin siitä, ja meidän pitää hankkia Chanyeolille apua" Namjoon totesi lopulta.

Katsoin Namjoonia hiljaa, ja Yoongi katsoi käsiään, ja ehkä jopa...hymyili?

"Kuka on Chanyeol?" Taehyung kysyi ihmeissään.

"Hoseok voi kertoa sulle joskus."

"Haluun tietää nyt!" Poika valitti, ja katseli meitä anovasti.

"Jimin tiiäks sä?"

Nyökkäsin hiljaa.

"Sori, en voi kertoo. Hoseok voi kertoa sulle sit."

Taehyung oli hetken hiljaa, ja nyökkäsi sitten.

"Okei."

-

Tunnelma keittiössä oli hieman ahdistava, ja kaikki vilkuilivat toisiaan. Lopulta ehdotin että katsoisimme yhdessä jokun leffan, ja ajatus sopi kaikille hyvin.

you're beautiful | BTS ~ FINWhere stories live. Discover now