Anteeksi etten ole taas päivittänyt pitkään aikaan, mulla on ollu vähän inspiraatio hukassa mutta tässä teille uusi osa❤️ Okei tähän alkuun niinkun lupasin, Q&A! Saatte kysyä kysymyksii meiltä~
Taehyung~
Hoseok~
Namjoon~
Jin~
Yoongi~
Jimin~
Jungkook~
Minä~
Teen viikon päästä erillisen osan, jossa vastaan kysymyksiin❤️
-
*Taehyungin näkökulma*
Seisoin pihalla lumihangessa, Hoseokin toppatakkiin kääriytyneenä. Hengitykseni höyrysi, ja Hoseok seisoi vierelläni kädet pienen vyötäröni ympärillä. Vilkutimme pois pihasta ajavalle isolle valkoiselle autolle, ja meille vilkutettiin sieltä takaisin.
Perheeni oli vihdoin onnistunut keräämään kamppeensa ja lähtemään kotiin. Meillä oli ollut todella hauskaa, ja kello oli jo reippaasti yli puolenyön kun he vihdoin pakkautuivat takaisin autoonsa. Ilta oli sujunut kaikin puolin hyvin, ja olin iloinen että äitini piti Hoseokista niin paljon. Hoseok vaikutti vaatimattomalta ja ehkä hieman ujolta hänen seurassaan, mutta huomasin että poika piti äidistäni. Toisin kuin muut vanhemmat olisivat ehkä tehneet, äitini ei kysellyt Hoseokin opiskelusta, koulutuksista tai omasta perheestä. Hoseok oli siitä silmin nähden helpottunut."Kulta, oliks sulla kivaa tänään?" Hoseok kysyi, ja hautasi kasvonsa niskaani vasten.
"Joo. Musta oli niin kivaa esitellä sut mun perheelle. Ne tykkäs susta niin paljon"
"Mhhmh."
Tuijotimme hetken kauemmas ajavaa autoa, kunnes se katosi näkyvistä. Silloin hoseok tarttui käteeni.
"Mennäänkö takas sisälle, sulle tulee kylmä"
Nyökkäsin hymyillen, ja kävelimme käsi kädessä takaisin sisälle.
"Lähtikö ne jo?" Namjoon kysäisi ovensuusta.
"Joo. Pääsette vihdoin nukkumaan" nauroin, ja ripustin Hoseokin takin naulakkoon.
Jin ja Yoongi siivosivat astioita keittiön pöydästä, ja Jimin istui unisena tuolilla. Urheasti hän yritti pitää silmiään auki, mutta tuon tuostakin ne painuivat kiinni.
"Jimin, otaks kakkua?" Yoongi kysyi yhtäkkiä, ja nosti kakusta jäljelle jääneen ison palan tiskipöydältä pöydälle.
Jiminin silmät avautuivat salamannopeasti, ja poika nyökkäsi. Yoongi leikkasi hänelle palan, ja antoi lautasen pojalle. Jimin nousi ylös, ja lähti suunnistamaan lautasensa kanssa olohuoneeseen. Yoongi käveli hymähtäen hänen peräänsä, jättäen Jinin viimeistelemään keittiön siivouksen.
"Jin, kiitos että jaksoit taas kokata meille"
"Ei siinä mitään, rakastan kokata" Jin hymyili. Poika nosti vielä viimeiset astiat pöydästä, ja työnsi ne tiskialtaaseen. Sitten hänkin käveli muiden seuraksi olohuoneeseen, jättäen minut ja Hoseokin kahdestaan keittiöön. Hymyillen katsoin Hoseokia, ja Hoseok hymyili minulle. Sitten hän käveli luokseni, ja hellästi hän kietoi kätensä ympärilleni, työntäen minut keittiön seinää vasten. Pehmeästi mutta varmasti poika alkoi suudella minua, ja suljin silmäni suudellen häntä takaisin. Tunsin kuinka Hoseokin kädet juoksivat vartaloani pitkin, ja hymyilin pojan huulia vasten. Kiedoin käteni hänen kaulalleen, ja suutelin poikaa.
YOU ARE READING
you're beautiful | BTS ~ FIN
Fanfiction"Mä rakastan sua silti." |highest rank ; #1 in fanfiction|