13.

10K 311 2
                                    

Jesteśmy już na lotnisku i czekamy aż będą wpuszczać do samolotu.

- Zaraz wracam idę do łazienki- powiedział i szybko

- Cześć David co tam ? - ciekawe po co dzwoni

- Cześć słuchaj możesz mi dać Jamsa to telefonu? Dzwonię do niego i nie odebiera

- Wiesz on poszedł teraz do łazienki a już powoli wchodzimy do samolotu. To coś my przekazać?

- Tak żeby pilnie do mnie zadzwonił kiedy tylko będzie mógł. Miłej podróży.

- Dzięki pa.

- Idzemy ? - zapytał James

- Tak i Divs chce abyś do niego pilnie zadzwonił

- To wchodź kochanie a ja zaraz dojdę

Zajęłam swoje miejsce koło okna. Muszę przyznać że samolot naprawdę luksusowy. Każdy ma telewizor, stolik i do dyspozycji różne napoje.

- Już jestem przepraszam

- A coś się stało?

- Tak to znaczy nie. To nic ważnego

- Ale powiedz mi.

- Nie chce Cię martwić

- Dobrze ale nie przerywaj mi i nie wpadaj w panikę- już się boję. Złapał mnie za ręce i popatrzył w oczy.- Max przyszedł do szkoły po twoją siostre- Kate !!- ale David też po nią przyjechał i nic się nie stało. Teraz Kate ma prywatnego ochroniarza ponieważ policja nadal nie może go złapać.

- Ale co z nią?

- Kochanie wszystko w porządku nic się jej nie stało.- przytulił mnie

Resztę drogi spędziliśmy w ciszy. Mam wyrzuty sumienia że to wszystko przeze mnie. Po pierwsze gdyby nie David to nie wiem co by było moją małą siostrzyczką a po drugie martwię się o nich.

Nie powinnam teraz lecieć na tą pieprzoną Grecję ale nie chce sprawić przykrości Jamsowi. A po drugie to albo niech złapią Maxa lub wyjeżdża byle daleko stąd ponieważ on jest tak zajebiscie przystojny że jak go widzę mój rozum mówi stój a serce idź.

- Kochanie słyszysz? - odwróciłam się w jego stronę

- Tak przepraszam zamyśliłam się

- Zaraz lądujemy. - uśmiechnął się do mnie i pocałował- Nie martw się bo na pewno będzie wszystko dobrze !

- Mam nadzieję

*****
Dotarliśmy już do hotelu. Jesteśmy nad samym pięknym błękitnym morzem i jeszcze w hotelu są trzy baseny. Jest tu bardzo gorąco więc na pewno się opalę.

James właśnie odebrał dwie karty do pokoju i jedziemy już w windzie. Wysiedliśmy na drugim piętrze i zatrzymaliśmy się przed pokojem 13

- Kochanie zanim tu wejdziemy pamiętasz nasz układ? - pokiwałam głową że tak - Staramy się zapomnieć o wszystkim i cieszyć się chwilą

- Cieszko będzie ale będziemy się starać.

Otworzył pokój i ukazało się na wejściu drzwi do łazienki dalej jest wielkie łóżko oraz z taras z widokiem na morze.

Dominują tu kolory białe i brązowe dlatego jest tu tak przytulnie. Wypakowaliśmy swoje rzeczy, przebraliśmy się w kostiumy kąpielowe i Idzemy na basen.

Wcześniej rozmawiałam z tatą i jestem już spokojna. Każdy ma prywatnego ochroniarza i jeszcze tata wynajął prywatnego detektywa więc mogę teraz poddać się odpoczynkowi.

Jesteśmy teraz w wodzie

- Cieplutka woda co ?

- Idealna

- Muszę Ci powiedzieć że wyglądasz  bardzo pociągająco - ma rację bo mam kostium dwu częściowy w dodatku czerwony. Jego rece powędrowały na moje biodra a moje ręce na jego kark.

- Dziękuję. - pocałował mnie - objęłam go nogami

- Lubisz polatać?

- Co ? - wzial mnie na ręce i podrzucił. Po chwili znalazłam się pod wodą- Głupi jesteś ?

- Nie. Ale słodko wyglądasz jak się złościsz

- James to nie było śmieszne. Mogło mi się coś stać.

- Dobrze misiaczku. Przynieś ci coś do picia ?

- Drinka - basen jest bardzo duży i w przeciwnej jego części znajduje się bar. Dosłownie w basenie.

Ja czekam tutaj na niego i podziwiam. Jest tu wiele przystojniaków ale nawet nie ma dużych tłumów.

- Cześć- podszedł jakiś facet - Mówisz po angielsku ?

- Tak i cześć

- Jak fajnie. A co taka piękna kobieta robi tutaj sama ? Przyjechałaś z przyjaciółką czy sama?

- Pudło kolego. Z meżem na miesiąc poślubny

-  Proszę to dla Ciebie kochanie- podał mi drinka i mnie pocałował

- Co ty robisz ?

- Chronie swoją żonę przed napastliwymi i przytojnymi facetami

- Szalony

Gdy wypilismy, James zaniosl mnie do pokoju i zaczęliśmy wspólnie zabawy łóżkowe. Czuje że to będzie cudowny miesiąc.

I co tam myślicie ?
Czekam na wasze opinie tak samo jak i na głosy
Topcio

Małżeństwo z przymusuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz