3 dni później
Dzisiaj jest pogrzeb mojej córki i Davida.Policjanci potwierdzili że to było zabójstwo i za pomocą Eleonory złapali ich wszystkich. Grozi im dożywocie a ja osobiście dopilnuje aby poszli siedzieć.
- Jedziemy już ? - zapytał Mark a ja siedzę ciągle w pokoju Amandy bo do mnie nie dociera nadal co się stało.
- Tak. Chodźmy. Weźmiesz Mikołaja ?
- Tak. Chodźmy
Po chwili znaleźliśmy się w samochodzie. Teraz jedziemy do kościoła a potem na cmentarz.
Wczoraj pojechaliśmy razem z mężem na cmentarz aby po raz ostatni zobaczyć ciało naszej córeczki.
*****
Jesteśmy już na cmentarzu. Przed chwilą pochowali moją córeczkę. Mojego małego aniołka. A pomyśleć że to nasza wina że on nie żyje. Gdyby nie wyszła za tego zabójce nadal by żyła.Pamela
Wszyscy już poszli z cmentarza a ja ciągle tu siedzę. Lili poszła przed chwilą a ja nie mogę się z tym pogodzić. To za dużo jak na mnie. Ona była dla mnie jak siostra której nigdy nie miałam.
- Przepraszam mogę ?
- Tak - zrobiłam miejsce na ławce i usiadła obok mnie jakaś kobieta - Ja panią znam
- Ze zdjęcia. Elizka
- Pamela.
- Amanda też była moją przyjaciółka. Kochałam ją i Mikołaja też- rozpłakałam się znowu a ona mnie przytuliła
- Ja chce aby ona tu była z nami
- Ja też. Ale jedyne co możemy dla niej zrobić to pomóc jej rodzicom z Mikołajem i przychodzić tu
- Wiem ale ja się nie mogę z tym pogodzić. Śmierć za szybko zaskakuje ludzi. Ona miała dopiero 25 lat. Przed nią było całe życie. Ja chciałam z nią siedzieć na starość i wspominać te głupie czasy a teraz ?
- Ze mną możesz wspominać. Pamela wiem że jest Ci ciężko ale musisz być silna dla Amandy
- Wiem. - przytuliłam ją mocno.
Posiedziałyśmy jeszcze godzinę i poszliśmy bo zaczęło mocno wiać. Wymieniłam się telefonem z tą Elizką i wróciłam do domu.
Kate
Moi rodzice są już w domu razem z Mikołajem a ja musiałam wrócić na cmentarz.
Amanda była moją jedyną siostrą, moją najlepszą przyjaciółką i moją bratnia duszą a teraz straciłam wszystko.
Jakaś kobieta na pogrzebie dała mi list ale kazała mi go przeczytać jak będę sama dlatego zrobię to na cmentarzu.
Siadłam sobie Na ławce przed grobem mojej siostry i Davida.
" Kochana Kate.
Pisze do Ciebie bo wiem że mi oraz twojej siostrze może grozić niebezpieczeństwo.
Wiem że jesteś młoda ale proszę zaopiekuj się Mikołajem i dbaj o niego. Proszę naucz go wszystkiego co uważasz za słuszne. Twoja siostra kochała Mikołaja ponad wszystko i na pewno będzie się cieszyć jeśli ty też go pokochasz.
Powiem Ci że bardzo Cię polubiłem i wiem że tobie można ufać. Jeżeli masz jeszcze nasze klucze do nas do domu pamiętaj że zawsze możesz tam iść.
Dziękuję ci za wszystko. A w imieniu Amandy chce Ci powiedzieć że twoja siostra bardzo ale to bardzo Cię kocha i zawsze będzie przy tobie.
David "
CZYTASZ
Małżeństwo z przymusu
عشوائيAmanda urodziła się w bogatej rodzinie. Jej ojciec ma własną firmę budowlaną a jej mama jest adwokatem. Dziewczyna ma także młodszą siostrę Kate. Niestety życie nie zawsze jest takie kolorowe i lubi platać figle. Pewnego razu dziewczyna musi wyj...