- Misiu gdzie jest moja ta biała koszula ?
- Odprasowałam Ci ją i jest w naszej sypialni na łóżku.
- Dzięki.
Właśnie skończyłam robić sobie makijaż. Rano wymyłam sobie włosy i pokręciłam je. Makijaż jest mocny ale ładny.
Dzisiaj po obiedzie zaprowadziłam Mikołaja do dziadków i mam nadzieję że sobie poradzą.
David na dzisiejszy wieczór wklada czarny garnitur i białą koszulę a ja kupioną sukienkę.
- Zapniesz mnie ? - podeszłam do Davida
- Oczywiście. Pięknie wyglądasz- gdy mnie zapiął to odwróciłam się do niego i pocałowałam go.
Mój misiek wygląda pięknie. Ma koszulę rozpiętą u góry i włosy wzięte na żel.
- Misiaczku wyglądasz wspaniale. Ale wiesz musimy już iść.
- Tak już idę- wzięłam jeszcze moją czarna kopertówke i wyszliśmy z domu.- Co? To dla nas ? - zobaczyłam limuzynę pod naszym blokiem
- Tak. - szofer otworzył nam drzwi i po chwili byliśmy w środku- Widzisz nie pożałujesz że mnie wybrałaś.
- Kochanie ja nie wybrałam Ciebie ze względu na pieniądze.
- Wiem i za to Cię kocham- pocałowałam go
- Ja Ciebie też.
- Wiesz zawsze jak trafiałem na fajne laski to wszystkie leciały na kasę aż do teraz.
- Ale mam nadzieję że już nie trafiasz na takie laski
- Trafiam na taką ale ona mieszka u mnie
- Szaleniec- pocałowałam go i nawet nie wiem kiedy szofer otworzył nam drzwi.
- Teraz kochanie się nie stresuj ale będą teraz dziennikarze i takie typu ludzie.
David wysiadł pierwszy i podał mi dłoń żebym wyszła. Gdy już to uczyniłam David złapał mnie za rękę i splótł w warkocz i rozblysly się światła.
- David kim jest ta dziewczyna u Twojego boku ?
- Jak długo jesteście razem ? - padania padały bez końca.
- Więc to jest moja dziewczyna Amanda. Jesteśmy razem od dwóch miesięcy. Więcej informacji nie udzielam - po tym weszliśmy do środka i zajęliśmy miejsca w drugim rzędzie.
Siedzą tutaj osoby z drużyny mojego Davida wraz z żonami, dziewczynami i kochankami.
- I jak co się podoba misiaku ?
- Na razie jest fajnie. Bardzo ładne miejsce.
- Mogę Ci przedstawić mojego przyjaciela?
- Oczywiście że tak. Bardzo mi będzie miło
- Simon to moja dziewczyna o której Ci mówiłem
- Cześć Amanda
- Cześć Simon.
- I przedstawiam Ci moją dziewczynę Elize. Czuje że się zaprzyjaźnicie
- Cześć Elizka
- Witaj Amanda. Miło mi
- Mi również.
Troszkę tam pogadaliśmy i zaczęła się gala. Tam oczywiście było od 10 miejsca ale ja jestem strasznie dumna.
- Noi ostatnie miejsce najlepsze zdobywa najlepszy piłkarz David Harper - mój misiak wstał dumnie i podszedł tam do tej kobiety i wręczono mu złota piłkę.
- Chciałbym bardzo wszystkim podziękować za wiarę we mnie i za głosy które za mnie oddaliście. To moja pierwsza złota piłka i jestem taki szczęśliwy że nie potrafię tego wyrazić. Korzystając z okazji chce też podziękować mojej dziewczynie która mnie wspiera i chce powiedzieć że bardzo ją kocham. Dziękuję- ludzie zaczęli bić brawo a mi się aż łezka zakręciła w oku.
Gdy tylko David dołączył do mnie pocałowałam go
- Też Cię kocham kochanie
Po rozdaniu nagród poszliśmy na kameralne przyjęcie.
- Cześć Amanda jeśli dobrze pamiętam?
- Tak. - podeszła Eliza- Dobrze pamiętasz.
- Gratuluję takiego faceta. Pierwsze miejsce i złota piłka
- No twój też ładnie bo ma drugie miejsce też nie najgorsze.
- Dokładnie. Dzięki. Ale muszę ci powiedzieć że masz piękna sukienkę bardzo mi się podoba. A jak Ci się podoba moja ?- Eliza jest ubrana w białą sukienkę prostą, zwykła do ziemi.
- Też bardzo ładna. W ogóle jesteś piękną kobietą
- Dziękuję ty też niczego sobie. Masz piękną figurę. Uprawiasz jakiś sport ?
- Tak. Teraz głównie ćwiczę w domu ale przed ciążą grałam w tenisa.
- Masz dzidziusia ? To masz zajebistą figure a ile ma dzidziuś?
- 8 miesięcy i to na imię ma Mikołaj.
- Słodko. Mogę kiedyś do was przyjść z Simonem ?
- Pewnie. Wpadajcie kiedy chcecie tylko dajcie znać wcześniej
- Dobrze. A co robisz w piątki wieczorami ?
- różnie. A co ?
- Bo w piątki tak około 20 idę ja i wszystkie dziewczyny lub żony piłkarzy na drinka. To może dołączysz do nas ? Było by miło
- Wiesz bardzo chętnie. Daj mi tylko znać gdzie i o której.
- To wymieńmy się telefonami. Tak będzie lepiej - Ja podałam jej mój numer a ona mi.- Super. To będę dzwonić. A mogę zapytać gdzie pracujesz ? To znaczy teraz jesteś pewnie na macieżynskim
- Tak ale normalnie jestem prawnikiem
- Uu to zajebiscie. Brakowało nam takiej osoby. Bo mamy chyba dwóch lekarzy, ekonomiste, kosmetyczkę, fryzjerke ale prawnika jeszcze nie było.
- No widzisz a mogę zapytać czym ty się zajmujesz ?
- Jestem lekarzem pediatrą więc jakby coś z małym to zapraszam chociaż lepiej aby nic takiego się nie działo
- Dobrze będę pamiętać.
- Kochanie przepraszam ale jedziemy- podszedł Simon
- Dobrze to narazie kochana - pożegnałam się z nią i po chwili podszedł David i też powiedział że jedziemy.
- I jak misiu było ?
- Cudownie. Bardzo mi się podobało a teraz przed nami gorąca noc.
Do mieszkania David wniósł mnie na rękach i po chwili byliśmy już w łóżku. Całujemy się zachłannie i rozbijamy nawzajem.
Kocham go i czuje się w jego rękach wspaniale. To facet mojego życia a ja to wiem.
Będzie krótko i na temat. Dziękuję za te wszystkie głosy bo naprawdę to wiele dla mnie znaczy.
Topcio
CZYTASZ
Małżeństwo z przymusu
RastgeleAmanda urodziła się w bogatej rodzinie. Jej ojciec ma własną firmę budowlaną a jej mama jest adwokatem. Dziewczyna ma także młodszą siostrę Kate. Niestety życie nie zawsze jest takie kolorowe i lubi platać figle. Pewnego razu dziewczyna musi wyj...