XXIV

2.8K 98 8
                                    

- Cześć- powiedziałam gdy weszłam do domu

- No nareszcie. Gdzie ty byłaś ? - moja mama jest tak przewrażliwiona gdzie chodzę, z kim chodzę i dlaczego że to jest szok

- Po szkole poszłam z Mirianą na kawę.

- Ale dobrze że już jesteś. Masz odgrzejesz sobie obiad a my z tatą i małym już jedziemy

- A gdzie jedziecie ?

- Mikołaj ma dzisiaj wizytę u kardiologa.

- A tak. Zapomniałam. Cześć Mikuś- powiedziałam gdy Mikołaj wyszedł z łazienki

- Cześć - przytuliłam go. Po chwili przyszedł tata i ubrał go

Dobra i znowu jestem sama w domu, w wielkim domu. Dosłownie ten dom ma około 500 m kwadratowych i działka chyba 2 hektary.

Ale teraz to ich nie będzie z godzinkę bo to tylko wizyta kontrolna. Zanim jeszcze wyjechaliśmy z Chicago Mikołaj przeszedł tam operację serca.

Na szczęście wszystko się udało i mały jest teraz szczęśliwym i radosnym chłopcem.

- Halo - praktycznie codziennie dzwoni do mnie Pamela lub Elizka

- Cześć Kate

- Cześć Pamela. Co tam ?

- A dzwonię się zapytać jak tam mały bo ma dzisiaj chyba wizytę nie ?

- Tak ale rodzice niedawno z nim pojechali

- A dobra. To byś mi później przedwonila jak tam z małym to wtedy też dłużej pogadamy

- Oki. Pa

- Pa

Można w sumie powiedzieć że zaprzyjaźniłam się z dziewczynami. Ona często dzwonią pytają się co tam u nas, jak Mikołaj, czasem nawet przyjeżdżają, ale dzięki nim też się lepiej czuję bo tak trochę przypominają mi moją siostrę.

Dobra zjadłam obiad i co ja mam tu robić? W sumie nie jest aż tak zimno żeby nie pływać ale z drugiej strony jak mama wróci wcześniej i zobaczymy mnie w basenie to ło matko aż nie chce myśleć.

Dobra to może zadzwonię do znajomych ale po Co? Jak dowiedzą się że mam wolną chatę to przyjdą chociaż to nie był by głupi pomysł. Może jak gdzieś rodzice pojadą to zrobię kameralną imprezke.

A tak swoją drogą to wszyscy znajomi z mojej szkoły mają dzianych rodziców. Dlatego pasuje do takiego towarzystwa. No Amanda też to lubiła  ale ona w porównaniu do mnie kochała sport a ja należę do osób leniwych.

U mnie słowo biegać działa jak słowo nauka historii. Tak nie lubię tego przedmiotu ale jakoś go znoszę i mam nawet dobre oceny.

Siedzę sobie teraz u siebie w pokoju i gram na ps4. Teraz mam o wiele większy pokój niż w Chicago. W sumie lubię ten dom i ogólnie mieszkać tutaj ale tęsknię też.

- Już jesteśmy - ło szybko. Ale sprawdziłam zegarek to nie było ich godziny

- Super. - Mikołaj jak zdjął buty przyszedł do mnie - Co tak Mikuś?

- Byłem u lekarza

- I co ci robił ten lekarz ?

- Badał moje serduszko. Mogę pograć ?

- Tak proszę - dałam mu pada i idę zapytać się mamy co i jak - Mamo i co z Mikołajem ?

- Wszytsko dobrze. Tylko musi się oszczędzać czyli trochę mniej biegania ale tak to jest Wszytsko dobrze.

- To super

Wyszłam na dwór i położyłam się na leżaczku aby spokojnie móc porozmawiać z Pamelą

- Halo

- Cześć Pamela możesz rozmawiać ?

- Tak. Właśnie już jestem w domu a Thomasa jeszcze nie ma. A co tam z małym ?

- Wszytsko dobrze. Tylko ma mniej biegać ale tak to wszystko w porządku

- To super. A co tam u Ciebie ? Jak w szkole?

- A też dobrze.

- To super. A wiesz co sobie myślałam.

- Nie wiem ale mów

- Niedługo macie przerwę chyba dwa tygodnie

- No tak dokładnie za 3 tygodnie.

- No to może byś przyjechała do mnie ? Mamy jeden wolny pokój. Byś się wtedy spotkała ze starymi znajomymi oraz byśmy poszli do Amandy. Co ty na to?

- Ja bardzo chętnie. Tylko nie wiem czy się mama zgodzi

- Na pewno. Tylko bądź teraz dla niej miła a ja ci już załatwię to że przyjedziesz.

- Super dziękuję ci jesteś kochana

To najlepsza wiadomość dzisiejszego dnia. Cieszę się teraz jak małe dziecko.

****
Jest już po 23. Mama z tatą już są w łóżku a Mikuś to już śpi od 3 godzin. A ja teraz mam czas dla siebie  i mojej siostry.

" Kochana siostrzyczko dzisiaj był bardzo fajny dzień. Po pierwsze z Mikołajem Wszytsko w porządku a po drugie Pamela mnie zaprosiła do Chciago. Obiecuje że jak przyjadę To jeszcze tego samego dnia przyjdę do Ciebie i Davida. Bardzo bym chciała tam przyjechać i proszę pomóż mi aby rodzice się zgodzili.
Bardzo Cię kocham i do zobaczenia "

I jak wasze wrażenia? Kolejny rozdział będzie dzisiaj wieczorem.
Topcio

Małżeństwo z przymusuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz