2.

22.2K 436 168
                                    

Dzisiaj jest niedziela. Jestem nadal w takim szoku że byłam biegać już o 5 aby odreagować. Nadal nie wierze że się zgodziłam na ten chory pomysł.

Teraz muszę z nimi pogadać jak to ma wyglądać. Ale dzisiaj chce iść do Martyny bo muszę się komuś wygadać bo nie wytrzymam. Ta sytuacja jest dla mnie niecodzienna i nawet ja się dziwnie czuje.

Ubrałam się i schodzę na dół.

- O cześć- powiedziała do mnie moja siostra- Czemu nie jadłaś z nami śniadania ?

- Nie jestem głodna. A są rodzice ?

- Jesteśmy. - powiedział tata który stoi za mną- Możemy porozmawiać w moim gabinecie ?

- Tak chodźmy tato.

Weszliśmy do jego gabinetu i tato zamknął drzwi. Siedliśmy na kanapie.

- I jak ?

- Nadal w to nie dowierzam ale ogólnie dobrze.

- Ustalismy razem z mamą że powinnaś coś wiedzieć o swoim przyszłych mężu.

- A kiedy go poznam ?

- Nie wiem bo narazie jest on w Niemczech. Pracuje tam ale jak przyjedzie to się spotkacie.

- Dobra a jak ma na imię i ile lat?

- James Harper 25 lat. Pewnie znasz jego ojca John Harper

- Tak. Ten biznesmen. A co ze ślubem?

- Razem z Johnem myśleliśmy koniec sierpnia początek września.

- Aha. Dobra ja idę. Porozmawiamy wieczorem

- Tylko Amanda ważną sprawa nikt się nie może dowiedzieć że to układ jasne?

- Jak słońce.

Pożegnałam się i wsiadłam do swojego BMW. Fajnie mam wyjść za człowieka za niecałe 4 miesiące a nawet go nie znam. Jeszcze wyjdzie że to poznam w dniu ślubu.

- Cześć Martyna - powiedziałam gdy weszłam do jej domu

- Witam kochana. Wchodź napijesz się czegoś ?

- Kawy - siadłam u niej w kuchni - Mam do Ciebie prośbę.

- Pewnie mów.

- Chce aby nasza dzisiejsza rozmowa została tylko pomiędzy nami. Pamela i Lili dowiedzą się w swoim czasie ode mnie.

- Oczywiście. A coś się stało?

- Opowiem Ci w dużym skrócie aby pomóc rodzicom wychodzę za mąż.

- Co? Za kogo ? Z tego co wiem nie znalazłaś tego jedynego

- No nie znalazłam ale muszę wyjść za mąż aby pomóc mojej rodzinie. Mnie też to nie pasuje ale wiem że oni by mnie nie zostawili w potrzebie

- Wiesz kto to ? A kiedy ślub ?

- James Harper. Koniec sierpnia początek września

- Masakra. Ale ja nic z tego nie wiem. A jak to ma wyglądać ?

- Wiem tylko tyle. Wychodzę za niego mamy firmę i nikt nie może się dowiedzieć że to ustawka czyli mamy się zachowywać jak normalne małżeństwo.

- Już Ci współczuję. A wiesz o nim coś więcej? Kiedy się spotkacie?

- Dzisiaj wieczorem mamy o nim porozmawiać a spotkanie nie wiem kiedy bo on teraz jest w Niemczech.

- To słabo. Ale nie martw się. Pomogę Ci

- Dziękuję.

Wypiłam kawę do końca i wróciłam do domu. Jest już po 20 więc liczę że młoda śpi bo chce się o nim dowiedzieć jak najwięcej.

- Cześć- powiedziałam gdy zobaczyłam mamę

- Cześć córeczko dobrze że jesteś. Kate śpi a tata jest w salonie. Mówił mi że chcesz się czegoś dowiedzieć o Jamsie

- Tak. - usiadłam na przeciwko taty i po chwili mama do nas dołączyła i siadła obok mnie.

- To co chcesz wiedzieć ? - zapytał tata.

- Wszytsko co wiecie.

- Więc tak James ma 180 cm - O fajnie ja mam 167cm wiem szału nie ma - Ma blond włosy i niebieskie oczy - serio? Blondyn? Gorzej być nie mogło- Pracuje w branży budowlanej, często wyjeżdża, ma brata bliźniaka

- A czemu nie mogę sobie wybrać?

- Amanda jego brat jest piłkarzem i jakbyś za niego wyszła to by nie było korzyści z firmy

- Ale zaraz jego brat to David Harper ?

- Tak. Znasz go

- No pewnie. - kurde David jest przystojny i taki z wyglądu jak sobie wymarzyłam. Już widzę że to Bedzie ciężkie życie z Jamsem bo już wolę jego brata ale trudno zgodziłam się i muszę to wykonać.

- Chcesz coś jeszcze wiedzieć ?

- Czym się interesuje ?

- Tego to nie wiem.

Po rozmowie umyłam się i położyłam do łóżka. To aż niewiarygodne że że facet który jest idealny jest bratem blizniakiem mojego przyszłego męża. I chyba już mogę tak na niego mówić chociaż nawet go nie znam.

Ale dobra zdecydowałam że wyjdę za Jamsa i tak zrobię. Przecież chyba nic się nie stanie jeżeli przez całe życie nie będę go kochać. Plusem tej całej sytuacji jest wyjście z problemów moich rodziców i będę miała piłkarza w rodzinie.

Witajcie i jak wam się podoba ? Czekam na wasze głosy i komentarze.
Topcio

James Harper

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

James Harper

David Harper

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

David Harper.

A Amanda to ta dziewczyna z okładki:-)

Małżeństwo z przymusuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz