Jimin POV
Patrzyłem ze strachem na odebraną wiadomość, czując po prostu rosnącą panikę.
@Ofiara:Nie mów tak!
@Ofiara:Błagam Cię, twój zegar nie zbliża się do końca.... Nie może.
@Pedofilek<3:Jiminnie...Miałeś mi opowiedzieć co się wydarzyło.
Zacisnąłem usta w wąską linię na nagłą zmianę tematu.
@Ofiara:Nic sobie nie masz zrobić rozumiesz?
@Pedofilek<3:Jimin daj spokójxd
@Ofiara:Przysięgnij, rozumiesz?
@Pedofilek<3:Nic nie będę przysięgał i nie wkurzaj mnie nawet.@Ofiara:Pomyślałeś o swoich przyjaciołach? O tym co będą czuli jak odejdziesz?
@Pedofilek<3:Jestem okropnym przyjacielem, uwierz mixd
@Ofiara:Gdybyś był takim beznadziejnym przyjacielem, byłbyś całkiem sam, a ten cały Hobi nie podszedłby do obcej osoby, żeby zadzwonić do beznadziejnego przyjaciela.Czułem, że chłopak i tak nic nie zrobił sobie z moich słów. Odbiły się od jego muru, nawet nie pozostawiając nawet małej rysy.
Muszę przedostać się przez mur.
Cholera, to jest mój cel. Muszę to zrobić, bo niezapominajce coś się stanie. A raczej "to coś" on sam sobie zrobi.
Teraz jestem w stu procentach pewien, że chłopak, z którym pisze ma myśli samobójcze lub jest po próbie.
Muszę mu pomóc...
-Idę się położyć-wyszeptał Tae czkając po szlochaniu. Spojrzałem na niego zmartwiony-Nie siedź za długo-polecił.
Szepnąłem ciche "dobrze".
Patrzyłem ze smutkiem jak odchodzi,czując jak robi mi się coraz ciężej na sercu.
Boże.
Czemu jestem taki beznadziejny? Nie umiem pomóc ani niezapominajce, ani Tae'owi. Przymknąlem oczy, odchylając głowę do tyłu.
Musiałem coś zrobić.
Jeśli chodzi o Kooki'ego wymyślę coś, aby mógł zostać i być z Tae'em.
Natomiast jeśli chodzi o niezapominajkę....
Miałem pomysł by poszukać wszelakich informacji na jego temat jak i o jego przyjaciołach.
Może to jakoś pomoże.
@Pedofilek<3:Jimin proszę, zmieńmy temat, okay?
@Ofiara:Ale nic sobie nie zrobisz okay?
@Pedofilek<3:Nie zrobię.
Kąciki moich ust drgnęły delikatnie ku górze, a uczucie ciepła wypełniło moje wnętrze.użytkownik @pedofilek<3 zmienił twój pseudonim jako" mały^^"
Użytkownik @pedofilek<3 zmienił swój pseudonim jako" uparciuch^^"
@Mały^^:Pasuje ci ta nazwa xD
@Uparciuch^^:Tak wiem, chociaż ty również.
@Mały^^:Uczę się od mistrza, a i pasuje ci jeszcze tajemniczość.
@Uparciuch^^:Jestem twoją gwiazdką tajemniczości.
Zaśmiałem się.
@Mały^^:Cieszę się hyung, że nią jesteś.
@Uparciuch^^:Okay, ale wracając...co się stało twoim przyjaciołom hmm?
Posmutniałem. Zastanawiałem się jak może chłopak zareagować na wieść, że przyjaźnię się z parą homoseksualną.
Samemu będąc biseksualnym...
@Mały^^:Moi przyjaciele są homoseksualni. Są parą od kilku tygodni. Jednak dzisiaj rodzice jednego z nich...
@Uparciuch^^:Przyłapali ich?
@Mały^^:Tak
@Uparciuch:Co dalej?
@Mały^^:Kookie ten, którego rodzice ich nakryli, przez co ma się wyprowadzić. Plus Tae ma zakaz zbliżania do niego...A oni się kochają do cholery!
@Uparciuch^^:Spokojnie
@Uparciuch^^:Oddychaj mały
@Mały^^:Nie umiem. Wkurza mnie mnie to wszystko. Jak cholera, bo to ich jebana sprawa, a się wtrącają. Po cholerę?
@Uparciuch^^:Jiminie piszesz jakbyś dopiero się urodził i nic nie wiedział o życiu.
@Uparciuch^^:Mehh, nie obraż się, ale mały...to było oczywiste. Ludzie tacy są. Osoby "inne" są wytykand. Mają gdzieś uczucia takich par. Dla nich to grzech.
@Mały^^:To okropne
@Uparciuch:I prawdziwe. Takie jest życie. @Mały^^:Czemu takie osoby...w sensie homoseksualne lub innej narodowości są wytykane?
@Uparciuch^^:Bo wychodzą poza schemat...Tacy ludzie...nie są wybranym wzorem.
@Uparciuch^^:Ugh, dlatego nienawidzę tych pojebanych egoistów.
@Mały^^:Mnie również?
@Uparciuch^^:Nie, ciebie nie.
Coś drgnęło w moim sercu.
@Uparciuch^^:Wkurzasz mnie, ale nie żywie nienawiści do ciebie.
@Mały^^:Bardzo to mnie cieszy.
@Mały^^:Naprawdę
@Mały^^:W ogóle mam pytanie...
@Uparciuch^^:Jakie?
@Mały^^:A ty akceptujesz, takie osoby?
@Uparciuch^^:Oczywiście, że tak. Jestem podły, ale nie mam nic do takich osób.
@Mały^^:Jesteś wspaniały
@Uparciuch^^:Uważaj bo się zakochaszxDZakochasz...
Oby nie..
Nie chce się zakochać
Nie zrobię tego prawda?Dzisiejszy rozdział BARDZO krótki, jednak to ze względu na duże zabieganie i brak czasu.
Przepraszam za to, jednak mam nadzieję, że rozumiecie.
Przepraszam za błędy i pozdrawiam
#happysugaday
CZYTASZ
How many secrets, can you keep?| Yoonmin✔
FanfictionDo niedawna wydawało mi się, że każdy człowiek na tym świecie jest taki sam. Myślałem, że ludzie patrzą tylko na swoje pragnienia, mając gdzieś co czuje ta druga strona. Tak było do momentu poznania całkiem nienormalnego Jimina. Był inny niż wszyscy...