We live, we love, we lie..-one/shot

593 48 61
                                    

Polecam puścić piosenkę Alana Walkera-The Spectre<3

Od zawsze był inny.
Jego los kreślił całkiem inny kształt niż u innych.
Jego myśli tak bardzo różniły się, od tych wypowiadanych przez niego słów.
Chłopak żył jedną zasadą, składającą się z trzech słów
"Żyjemy, kochamy, kłamiemy"
Ta pierwsza i ostatnia wychodziły chłopakowi idealnie,
Co dla niego samego bywało zdumieniem.
Dziwił się jakim cudem tak mknie przez życie, skoro ciągle upada.
A upadając tworzy niewidzoczne dla ludzkiego oka blizny.
"Jesteś zerem", "Przynosisz hańbę".
Czy istnieją okrutniejsze słowa jakie może powiedzieć ojciec do własnego syna?
Cóż. W tym przypadku istnieją, a chłopak niestety doświadczył uczucia gdy najbliższa mu osoba je wypowiada.
Był świadkiem jak łatwo jest niszczyć innych w mroku zakątku zwanego domem, aby potem przed publiką odegrać idealną rolę.
Rolę niczym z filmu, za którą można by uzyskać oklaski.
Lecz nikt nie klaskał.
Bo wszyscu byli pewni, że to co jest widoczne dla ich oczu-jest prawdą.

Żyjemy, kochamy, kłamiemy.

Miłość. Tak piękne uczucie.
Setki niespokojnych serc śni po nocach aby poczuć jej czułe muśnięcie.
On nie był inny.
Bo prawda jest taka, że na pozór chłodny Min YoonGi również pragnął miłości.
Co noc zastanawiał się jak to jest kochać i być kochanym.
Jednak nie chodzi o miłość jaką czuł do pięknego pianina, muzyki, gry w koszykówkę czy do przyjaciół.
Chodzi o tą porywistą, niespokojną gdy serce niemal chce wyrwać się do drugiej osoby.
Kiedy ciało wpada w przyjemną ekstaze przez przypadkowe muśnięcie dłoni ukochanej wybranki.
Lub wybranka w jego przypadku.

Żyjemy. Kochamy. Kłamiemy.

Niespodziewanie ktoś z niego zadrwił.
Zniszczył jego wewnętrzne piękno i cichą nadzieję na miłość.
Jego własny domek z kart runął, a dawna zasada zdawała wykreślić dwa słowa.
Żyjemy. Kochamy. Kłamiemy.

Kłamstwo.
Stało się jego życiową ściężką, podtrzymującą w codziennej agonii.
Było ucieczką od ukazania bólu, słabości lub ludzkich cech.

Min YoonGi zaczął okłamywać wszystkich.
Przyjaciół, którzy często wierzyli wypowiedziane słowa.
Najbliższą mu rodzinę
A w tym także samego siebie.

Pewnego jednak dnia pojawił się ktoś "nowy".
Na pozór delikatny, bardzo szlachetny i niewinny chłopak.
Chłopak, który przede wszystkim pragnął poznać prawdziwe odosobnionego od świata Yoongi'ego.

Niestety nie wiedział, że oprócz słów prawdy, które utrzymywał były również sekrety.
Sekrety po pewnym czasie zmienione w kłamstwo.

Żyjemy. Kochamy. Kłamiemy.

Życie zadrwiło ponownie, gdyż
Dwa pierwsze słowa odzyskały na "znaczeniu"
A stare uwielbiane przez niego kłamstwo stało się niczym trucizna.

Niegdyś pomocna lina ratunkowa, teraz trująca substancja niszcząca na swej drodze wszystko.

Tworząca mur tak gruby, że Sam Min zaczął zsuwać się po jego murach z rozpaczy.
Bo w momencie gdy delikatne światło prawdy padło na jego serce, było za późno.

Żyjemy.Kochamy. Kłamiemy.

I tracimy...

I oto kolejny one-shot...
O ironio...pomyśleć, że początkowo miał być do mojej następnej książki a znowu znalazł się w tematyce how manyxD

Jeśli ktoś nie wie zwrot "Żyjemy. Kochamy. Kłamiemy"-pochodzi właśnie z wspomnianej na samej górze piosence Walkera, którą po prostu kocham.

Wgl chciałam wam powiedzieć jacy wszyscy wspaniali jesteście, ale nie wiem czy jakie kolwiek słowa są w stanie to opisać.
To ile ta książka ma wyświetleń, gwiazdwk czy komentarzy jest dla mnie kosmosem.
Nigdy nie sądziłam, że aż tak pokochacie tą historię.
Prawda jest taka, że ostatnio popłakałam się ze wzruszenia bo byłam po prostu w szoku.
Pisałam wtedy z Forget_me_not_01 i ona nie wiedziała, że ryczę(windo nie zabijaj!)
Ja do niej z tekstem "czy ta książka naprawdę jest taka wspaniała? Bo ciężko mi w to uwierzyć..."
Chciałaś mnie wtedty zdzielićxD

Więc dziękuje każdemu z was, kto podarował tej książce skrawek siebie.
Kto uśmiechał się i płakał z tą książką.

Prawda jest taka, że gdyby nie wy ta książka nie byłaby aż tak wspaniała.
Kocham was naprawdę mocno~~

Dedykuję:
Forget_me_not_01 która spędza ostatnio ze mną godziny na pisaniu i czasem się wkurza gdy niespodziewanie znikamxD Ale ogólnie mnie kocha i wisi mi fotkę w kiece(TAK TAK WIEM, TEŻ CI WISZĘ ZDJĘCIA. NIE UPOMINAJ SIĘ, BO CIĘ SWAGIEM PORAŻE I CO WTEDY?XDDDD)
Zebex_PL która jest moim najprawdziwszym SeokJinem, na którym mogę polegać. I za którym wcale nie tęsknie(wyczuj ironię hyungxD)
Beapsea
Mechanical-Princess
SugarrJamm Wam dziewczyny chce podziękować za wszystkie wspaniałe komentarze, dzięki którym uśmiechałam się nawet jeśli nie miałam humoru.
Omiczek
_Aleksia_
kowakla Dziękuje za to, że jesteście, zostawiacie po sobie ślad i każdy komentarz z waszej strony sprawia, że mam "awww"
Maslanaa Maknae, ty mój króliku co lubi ruchać się w słoiku. Wiesz, że Cię wielbie? A po dzisiejszej rozmowie, mam takie zrycie umysłowe, że omg
_Muminek_ Ty perełko jesteś z nami od niedawna, ale bardzo cieszy mnie twoja obecność. Mam nadzieję, że książka bardzo ci się podobała.
KayaeKim Pysiu*podaje herbatkę* Dziękuje za wspólne picie herbatki, za wywoływanie uśmiechu, za wszystkie komentarze i uświadomienie mi, że faktycznie ktoś mógł zrobić im to zdjęciexDD

Jeśli komuś tutaj nie podziękowałam to wybaczcie.
Pamiętajcie, że jestem wdzięczna wam wszystkim. Każdemu z osobna równie mocno*^*

Luv u all <3

Przepraszam za błędy!

Wasza Kate, $ugar, Hyung, Paskuda i wiele tam innych określeń.

Nie zapominajcie. Każda i Każdy z was jest wspaniała/wspaniały na swój sposób.
Proszę, nie zapominajcie o tym gwiazdeczki(ekhem ty windo teżxD)

How many secrets, can you keep?| Yoonmin✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz