Jimin P.O.V:
Do:Niezapominajka
Tęsknię
Do:Niezapominajka
Czemu milczysz? Zrobiłem coś nie tak?
Wysłałem sms'a, odkładając telefon na łóżko samemu wstając z niego. Udałem się w stronę łazienki. Podszedłem do umywalki, opierając się o nie.
Spoglądałem na swoje odbicie czując delikatnie niezadowolenie.
Mój wygląd w pełni mi nie pasował.
Uważałem, że mógłbym wyglądać op niebo lepiej.
Na przykład jak Yoongi-przeszło mi przez myśl.Spuściłem wzrok, rozbierając się.
Postanowiłem wziąć szybki prysznic, na dodatek ciepły. Potrzebowałem tego, tak samo jak odpowiedzi od Niezapominajki.
Przymknąłem oczy ciężko wzdychając. Gorąca woda strużkami spływała po moim ciele łagodząc ból.
Tymczasem w mojej głowie pojawił się obraz Yoongi'ego. Jego pięknych, czarnych oczu, które były zwierciadłami duszy.
Cholera, chciałem go poznać. Usłyszeć jego głos, zobaczyć na żywo jego anielski uśmiech przyprawiający mnie o dreszcze.
Stop!
Otworzyłem oczy uświadamiając sobie, że moje myśli idą nieco za daleko. Nie znam tego chłopaka, a w mojej chorej głowie pojawia się coraz więcej obrazów z nim związanych jak i pytań o jego osobę.
Co robi? Czemu kiedyś chciał się zabić? Czy nadal chce? Czy jest homoseksualny?
-Odwala mi-wyszeptałem wyłączając wodę. Wyszedłem spod kabiny, biorąc duży czarny ręcznik, aby owinąć sobie go wokół bioder. Czułem jak po moim ciele spływają z włosów kropelki wody, kiedy dotarła do mnie straszliwa myśl.
Myśl, że chciałbym aby co innego sunęło tak w dół...
Boże za dużo czasu z napalonym królikiem kosmitą.Szybko wytarłem się i ubrałem najzwyklejsze dresy wracając do swojego pokoju. Zauważyłem, że telefon był podświetlony. Podbiegłem do niego.
Wziąłem go do ręki, a uśmiech wpełzł na moje usta gdy ujrzałem wiadomości od Niezapominajki.
Od:NiezapominajkiWybacz! Ale zapomniałem telefonu, wszystko wina moich przyjaciół. Ale przyznam ci, że było boskoXD
zaśmiałem się gdy przyszła kolejna wiadomość.
Od:W ogóle dostałem boski breloczekXd Będę miał do kluczy. Najprawdopodobniej do nowego mieszkania. a gdzie? Do Seulu Jiminnie! Boże, nawet nie wiesz jaki mam dobry humor maluchu.
CZYTASZ
How many secrets, can you keep?| Yoonmin✔
FanficDo niedawna wydawało mi się, że każdy człowiek na tym świecie jest taki sam. Myślałem, że ludzie patrzą tylko na swoje pragnienia, mając gdzieś co czuje ta druga strona. Tak było do momentu poznania całkiem nienormalnego Jimina. Był inny niż wszyscy...