Słone łzy nieba/One-Shot

628 59 60
                                    

Polecam puścić sobie cover Jungkooka i RM-Fools<3


Nienawidzę Cię

Dwa krótkie słowa, a tnące jak ostrze.

Zadawające więcej bólu niż zdania z gorszymi epitetami.

Niestety chłopak został obdarowany tylko nimi.

A może...aż nimi.

Patrzył jak jego najpiękniejszy skarb zalewa się łzami i toksuje go wzrokiem.

Oto i nadszedł koniec.

Sekrety ujrzały światło dzienne, a mury zbudowane z sekretów chłopaka rozpadły się niczym domek z kart.

Chciał  krzyczeć, przepraszać lecz nie potrafił.

Jakaś niewidzialna siła trzymała rękę na jego tchawicy

"-Nie chcę Cię znać!"

Chłopak patrzył jak  najpiękniejszy ze wszystkich aniołów ucieka.

A on zostaje sam. Pomimo iż otacza go masa ludzi.

Nie liczyło się nic.

On stracił wszystko.

W tym momencie nadszedł koniec jego świata.

Słodki smak raju odszedł raz na zawsze, pozostawiając jedynie posmak goryczy rozpaczy.

Rozpaczy, na którą był skazany od początku.

Przez moment po prostu stał w jednym miejscu, wpatrując się w  odległy punkt.

Punkt, gdzie jeszcze niedawna był zajmowany przez jego anioła.

Straciłem go..

Ciało chłopaka zaczęło drzeć, oczy napełniły się łzami, a serduszko, które posklejane było plastrami-rozpadło się na zawsze. A co najgorsze nie było już osoby, która mogła by je posklejać.

Chłopak biegł, wpadając na nieprzejmujących się jego stanem ludzi.

Każdy był taki sam.

Zainteresowany sobą.

Łzy białowłosego się nie liczyły.

Były dla nich nie widoczne.

Nie widoczne jak rozszarpujące go cierpienie.

Miałem nadzieję, że ludzie się zmienią, lecz to nieprawda...

Ludzie to potwory, przed którymi uciekał.

Potwory, które złapały go w sidła kłamstw i uczyniły swoim pobratańcem.

Jestem potworem

Brunet biegł ile sił w nogach, zalewając się łzami.  Czuł  jakby jakaś niewidzialna siła chciała go pochłonąć. Zupełnie jakby był jedną z gwiazd, która zaraz ma zgasnąć i zniknąc na zawsze.

Jego ostatnia nadzieja umarła, a po niej nastąpił mrok.

Mrok, którego by nie było gdyby nie oddał swojego serca

Tylko głupiec się w tobie zakochuje..

Tylko głupiec pozwala zapanować nad swoim sercem.

Nagle chłopak usłyszał głośny klakson, a sam wylądował kilka metrów dalej.

Siedział oniemlały na drodze, a jego rozsądek dopiero teraz się wybudził.

Poczuł okropny ból w prawej nodze, a całe jego ciało było sparaliżowane przez strach.

Tymczasem kierowca, warknął na niego wkurzony. Od zawsze stolica go denerwowała, przez co chciał się wynieść.

Niestety chłopak siedzący na drodze nie wiedział, że za kierownicą siedzi ojciec jego największej miłości, który miał zabrać syna i jechać na lotnisko.

Nie czekając na pomoc kierowcy, zerwał się i pobiegł dalej. Z całych sił zagryzał wargę, starając się ignorować pulsujący ból kończyny, bo w końcu nie to było teraz ważne.

Ja..ja go naprawdę straciłem

Dopadł metalowej barierki, uderzając z nią impentem.

Gdyby nie trucizna w jego sercu skrzywiłby się na zderzenie z nią.

-Dlaczego...-wyszeptał spoglądając na zachmurzone niebo. Niebo, które zaczęło grzmieć już parę chwil temu.

Jego blade palce zacisnęły się na barierce, a głowa nieco opadła.
Białe kosmyki muskały go po ustach, gdy ten krztusił się własnymi łzami.

-Dlaczego tak mnie karzesz?!-wykrzyknął nagle lecz jego krzyk został zagłuszony.

Głośny grzmot nieba rozszedł się po całym Seulu, a niebo jakby płakało wraz z cierpiącą duszą Min Yoongi'ego.

-Dlaczego...

Niestety odpowiedzi nie uzyskał, a on ponownie upadł.

Poniósł klęskę, z której tym razem nie miał siły się podnieść.

-Jiminnie...wybacz...nie odchodź...nie zostawiaj mnie..

Hejka! Oto i taki krótki one-shot napisany pod wpływem ostatnich emocji.
Mam nadzieję, że się podobał<33
Wgl zauważyłam, że dużo osób kocha w tej książce Yoongi'ego...cóż. Ja kocham i Jimina i Yoongi'ego lecz z Minem wszystko mnie łączy. Wtajemniczeni wiedzą o co chodzi.

Dedykuję:
Marry_63 (lov u bae<333)
SugarrJamm
Forget_me_not_01
Beapsea
kowakla
Mechanical-Princess
Maslanaa(fighting!)
Minmochiiklusia
_Aleksia_
Omiczek
Zebex_PL
Kocham was!

How many secrets, can you keep?| Yoonmin✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz