Jimin P.O.V:
Szok. Zdziwienie.
Jednoczesnie wielka radość i rosnąca nadzieja.
To poczułem gdy dotarło do mnie, że z niezapominajką piszemy dobry miesiąc, a nasze kontakty wydają się być coraz to lepsze.
Gdzieś w podświadomości karciłem się za to, że tak bardzo zbliżyłem się do nieco oschłego chłopaka.
Mimo wszystko nadal go nie znam przynajmniej w sposób jaki powinienem.
Wiem co lubi, a czego nie jednak jego osoba nadal jest ogromną zagadką.Chcę ją odkryć.
@Hyung^^~^:Jiminnie zaraz się odezwę, ojciec do mnie przylazłxd
@Maluszek*^*:Czekam na ciebie.
Położyłem się wygodnie na łóżku sięgając po słuchawki leżące na szafce nocnej. Podłączyłem je do telefonu, z playlisty wbierając piosenkę, którą ostatnio niezapominajka mi polecił.
Stwierdził, że fajnie mu się przy niej myśli.
Tak więc gdy rozbrzmiały pierwsze dźwięki "or nah" postanowiłem nad czymś pomyśleć. A raczej o kimś.
Oczywiście chodzi o niezapominajkę, którą za wszelką cenę chciałem znaleźć.
Postanowiłem wyszukać go na instagramie.
Wiedziałem już, że SeokJin zna jego przyjaciół dzięki czego z niego przejdę na ich profile.
Marzyłem, aby odnaleźć jego.
Ale z drugiej strony skąd będę wiedział, że to jest on?
Bez problemu udało mi się znaleźć profil tego całego Namjoona, a zdjęcie, które dodał kilka godzin temu rzuciło mi się w oczy.RapMon94 dodał nowe zdjęcie!
2108 polubień
RapMon94
#Best_Friends #Yoongi_Zajebisty #Namjoon_Król #Wspomnienia
"Pomyśleć, że minęło tyle lat, a my nadal się przyjaźnimy. Po moim powrocie @YoonGi musimy to uczcić"@YoonGi :Miałeś usunąć to zdjęcie. Owszem uczcimy-przywale ci w łeb prostując ten nochal.
@Hobeuszek: Ahahaha tyle lat minęło od zrobienia tego zdjęciaxD
@Hobeuszek : @RapMon94 masz przekichane
@Sugarhoney:O mój boże, ale Yoongi jest słodki!
@HeikoRe:Słodycz*^* Zakochałam się
@HeikoRe: @RapMon94 dodawaj więcej jego zdjęć
@YoonGi:@HeikoRe spłoń
Zaśmiałem się. Przypatrywałem się zdjęciu uzysławiając sobie, że Yoongi jest naprawdę kimś pięknym.
Tak. Pięknym.
Można na niego patrzeć godzinami, czując jak czerń jego głębokich oczu pochłania mnie.
Nie wiem czy to był impuls czy zaczynam świrować, ale wszedłem na jego profil. Omal nie zachłysnąłem się powietrzem, gdy zauważyłem jak dodał zdjęcie godzinę temu.YoonGi dodał nowe zdjęcie!
*zdjęcie w mediach*3400 polubień
YoonGi
#Przyjaciele #Zemsta #Za_Głupotę #Wspomnienia #Fuck_You_Namjoon
CZYTASZ
How many secrets, can you keep?| Yoonmin✔
FanfictionDo niedawna wydawało mi się, że każdy człowiek na tym świecie jest taki sam. Myślałem, że ludzie patrzą tylko na swoje pragnienia, mając gdzieś co czuje ta druga strona. Tak było do momentu poznania całkiem nienormalnego Jimina. Był inny niż wszyscy...