Prolog

4.6K 88 2
                                    

Tak więc nowa seria,będzie ona opowiadać o losach bohaterki która trafi w świat tajemniczego Mystic Falls, będzie to świat ,,Pamiętniki Wampirów" ps.mój ulubiony serial😁
Jednak niektóre fakty nie będą się zgadzać. Liczę,że spodoba wam się ta seria.

Zaczęłam się szykować na rozpoczęcie roku szkolnego w Mystic Falls High School. Nie mogłam się już doczekać kiedy wreszcie spotkam się z Alic i Natalie,znałyśmy się od dziecka i zawsze byłyśmy w jednaj klasie.
-Emi!! Chodź już-usłyszałam wołanie mojej siostry zarzuciłam szybko sweter i zbiegłam na dół -No nareszcie-powiedziała i wyszła na dwór ja zrobiłam to samo i po kilku minutach byłam już w aucie.
-Denerwujesz się co nie ? -powiedziała i spojrzała na mnie,Bella (moja siostra) jest o tok ode mnie starsza i również chodzi do tej samej szkoły co ja,jesteśmy do siebie podobne obie mamy blond włosy tylko ona ma długie a ja mam trochę krótsze i niebieskie oczy -Tak trochę ale wiem,że będzie super-uśmiechnęłam się do niej,a ona odwzajemniła mój gest.
Kierowałam się w stronę szkoły gdzie dostrzegłam swoją przyjaciółkę -Alic!-dziewczyna odwróciła się w moim kierunku i podbiegła do mnie -Emily! Ale tęskniłam -,-Ja też! A gdzie Natali?-spojrzałam na przyjaciółkę -Ona dzisiaj nie przyjdzie bo źle się czuła.
Ruszyłyśmy w stronę klasy,usiadłyśmy razem w ławce a przed nami usiadło dwóch chłopków -Hej jestem Henry,a ten tu to Zack-wskazał na swojego znajomego -Hej ja to Alic,a ta to Emily-widziałam po minie dziewczyny,że spodobał jej się Henry-Miło-odpowiedział chłopak.
Po 20 minutach dowiedziałyśmy się co i jak naszym nauczycielem został Lukas Smith,bardzo ciekawy człowiek,nie umiałam się doczekać kolejnego dnia wydaje mi się,że ten rok będzie najlepszym w moim życiu-Jezu jaki ten Henry jest gorący-powiedziała Alic i cała się zarumieniła-Ktoś tu się zakochał-,-Co nie ?! -zaśmiałam się na jej reakcje,nagle zmieniła całkowicie wyraz twarzy i szybkim tępem podeszła do jakiegoś ogłoszenia -Emi znalazłam coś dla nas- wskazała na ogłoszenie na cheerleaderki -Nie ma mowy Al-powiedziałam nie lubiłam być w centrum uwagi-Kochana proszę -,-Ehhh jak ja ciebie nienawidzę -,-Ty mnie kochasz,do jutra pa pa-,-Pa-powiedziałam i kierowałam się w stronę domu,byłam zła,że jednak się zgodziłam ale nie umiałam odmówić Alic,ubrałam słuchawki i szłam przed siebie kiedy na kogoś wpadłam-Bardzo przepraszam-powiedziałam o podniosłam wzrok i zobaczyłam mężczyznę  o błękitnych oczach,ciemnych włosach i bladej cerze -Spokojnie,ale następnym razem uważaj jak chodzisz-odpowiedział o odszedł w przeciwnym kierunku...

PrzemianaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz