PENGHARGAAN

3.3K 192 136
                                    

Akhirnya Book ni dah sampai ke penghujungnya. Arine tahu ramai reader yang rasa macam nak sepak Arine dengan Luke je kan sekarang ni?

Haha! Sabar dulu. Sabar. Sekurang²nya bagilah Arine bagi bercakap sepatah dua dulu.

Arine nak ucapkan terima kasih kepada yang bantu Arine untuk tulis book ni, tolong buat cover dan yang tolong bagi idea. Ye memang ada yang tolong bagi idea dekat Arine.

Dan tak lupa juga kepada reader² sekalian yang sokong Arine sampai sekarang. Dan insyaallah sampai Arine keluar dari dunia Oren ni nanti.

Korang duk vote book Arine, duk komen dekat book Arine. Jujur Arine cakap Arine terharu sangat. Tersengih² Arine macam orang tak siuman duk baca komen korang. Kepada silent reader pun, terima kasih sebab sudi baca book Arine ni.

Arigatou guzaimas, minna-san.

Ehhh!!! Letak dulu selipar periuk belanga tu dulu! Arine tak habis lagi lah!!

Lastly... Arine ada berita baik~~

Arine akan update Chapter 1 LGR esokk!!! Jadi tunggulah. Dan Lighting Girl Revenge dia punya chapter tak banyak macam book ni. Jadi jangan risau.

Dan....































BOOK REACHING THE SKY ADA SIRI KE DUAAAA!!! YEYYY!!! JADI KORANG BOLEH SIMPAN KORANG PUNYA PENYAPU APA SEMUA TU.

Dan mengikut pengiraan Arine, Arine akan pub buku tu selepas tamatnya book LGR. Alah~~ cukuplah tu Arine nak karang 50 chapter.

Dan kemungkinan besar RTS ada siri ketiga. Kenapa banyak sangat siri? Ikut suka Arine lah. Arine kan rajin~~

Tu saja. Dan jumpa esok di book LGR ye. Tata!! Muah!! *Seok Jin flying kiss*😘💞💕

Reaching The Sky: Two WorldsWhere stories live. Discover now