1

1.5K 159 31
                                    

Nu e ușor să trăiești într-o lume în care vârvolacii și oamenii conviețuiesc. Vârcolacii erau crezuți inferiori oamenilor, chiar dacă aceștia erau mult mai dezvoltați fizic cât și psihic. Unul din motive pentru care toată lumea îi credea așa, era din cauza sistemului lor de supraviețuire, care consta în găsirea sufletului lor pereche și unirea acestora.

Dacă mereu spuneți că vă urăți viața, încercați să trăiți o zi din viața lui Kim Taehyung. Niciodată nu a fost ușor să fii un omega, cel mai jos ranc al societății, cel mai ușor de dominat și rănit dintre toți, dar nimeni nu are de ales să se nască omega. Să fii omega și băiat, înseamnă să treci zilnic prin criticile și jignirile tuturor celor din jurul tău. În fiecare zi să ai teama de a nu fii violat la un colț de stradă.

Taehyung se temea pentru viața lui. În fiecare zi, pășea cu grijă pe asfaltul murdar și se speria la cel mai mic zgomot. Avea șaptesprezece ani, iar peste câteva luni vă împlini optsprezece ani, iar odată cu vârsta aceea venea și prima căldură.

Roșcatul  deja se pregătea pentru rejecția pe care o va primi când își va întâlni perechea.

Taehyung se cutremură și lasă un mic miorlăit să-i iese printre buzele trandafirii când aude niște glasuri ce păreau a se certa.

Adolescentul se întoarce cu fața spre locul de unde s-au auzit vocile, iar din acel moment, tot ce poate simți este un miros puternic de vanilie, ce era amestecat cu cel de mentă.

Își mărește ochii când vede cum doi băieți se apropie de ei, iar privirile lor nu păreau că veneau cu gânduri pașnice.

Taehyung observă pe mâna brunetului niște inițiale, iar pe clavicula blondului aceleași.

Sunt o pereche. Gândește Taehyung. Era pentru prima dată când vedea tatuajele unei perechi. Niciodată nu stătuse să se holbeze atât de mult la niște persoane.

"Bună, căpșunică. Încântat să te cunosc." Spune blondul, iar apoi își trece mâna prin podoaba capilară.

strange things ||vminkook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum