48

639 102 15
                                    

"Namjoon, limba în gura ta, mâinile în buzunarele tale, penisul în pantalonii i." A mârâit Jimin când a văzut că Namjoon de pe bancheta din spate se tot apropria de Jungkook. Normal că nu a avut încredere deplină în Namjoon și a trebuit să-l țină cât mai departe de acesta, iar asta a însemnat să-l lase pe Jungkook lângă el.

Sper fericirea tuturor Yongsun a știut câteva droguri de ale vârcolacilor și i le-a dat lui Namjoon pentru a-i îndepărta durerea, dar în schimb a devenit extrem de excitat.

Taehyung avea un somn ușor pe scaunul copilotului. După ce a fost luat cu forța spre fericirea sa de lângă celula lui Namjoon, a fost dus în camera lor și s-a culcat lângă Jungkook. Ce nu știa el era că brunetul după o partidă de sex, avea un somn scurt până când își încărca pe deplin bateriile, iar apoi avea o grămadă de energie, așa că toată noaptea a trebuit să audă un iepuraș cu chef de joacă, deoarece Jimin citea și astfel nu a fost nimeni care să-l facă să doarmă și îi era prea rușine să se ducă la mama lui Jimin pentru așa ceva.

Jungkook ronțăia liniștit niște biscuiți, cu o pereche de căști albe acoperindu-i urechile. Nu prea era interesat de lucrurile pe care Jimin i le spunea lui Namjoon. Tot ce îi păsa în acel moment erau biscuiții săi cu cremă de lămâie.

Totuși se simțea ciudat să stea în aceeași mașină cu persoana care a violat fratele sufletului său pereche, mai ales că Taehyung era în mașină. Își făcea cele mai multe griji pentru ea, deoarece până la urmă Taehyung era un omega ce elimina feromoni în aer, iar Namjoon era un alfa disperat după orice omega din cauza drogurilor administrate.

Pe de altă parte, Jimin era la fel de nervos pe cât era seara trecută, cititul acelei cărți nu făcuse nimic decât să pună paie pe foc și mai mult. În acea noapte a aflat niște lucruri extrem de interesante care erau top secrete, dar el cum era viitorul Alfa, și-a permis să arunce un ochi. Și-a regretat instant decizia când a văzut ce scria în acea secțiune și pe care ar vrea să o discute cu mama sa în amănunt.

Faptul că Namjoon era în aceeași mașină cu Taehyung și că se lipea prea mult de Jungkook nu îi ajuta deloc starea de nervozitate. Știa că odată cu ajungerea lor în Seoul, avea să explodeze în orice clipă, deoarece avea să-i vadă pe Seokjin și Hoseok care au promis că îl vor proteja pe Yoongi, doar tot ce au făcut a fost să înrăutățească toată situația, ba chiar să o complice și cu prezența lui Namjoon.

_____________

Doar un mic capitol care sa traga de timp si care sa conțină ceva care sa va tina pe foc? Idk, nu mi vine deloc cuvantul sau expresia, dar nu asta conteaza

Fara zece comentarii nu postez capitolul nou

strange things ||vminkook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum