9

991 128 22
                                    

Yoongi era un idiot, și o știa foarte bine. Dar nu era cel mai mare idiot. Acela era Kim Namjoon, băiatul care a sărit pe el și l-a marcat de la prima vedere.

După ce l-a mușcat, Namjoon și Yoongi au stat într-o liniște deplină până când verzuiul a plecat cu motivul că se duce "la baie", când a început să fugă până la locuința sa.

Yoongi se așează cu spatele de ușă și începe să-și înjure viața și să-i facă complimente pentru că e foarte "frumoasă".

"La dracu' cu vârcolacii și cu sufletele pereche!"

"Îți dai seama că tocmai te-ai înjurat și pe tine." Vorbește lent Jungkook. După discuția de la școală cei doi au hotărât să-l conducă pe Taehyung acasă, dar Jimin a vrut ca înainte să plece să vadă camera roșcatului.

"Cine ești și ce cauți aici?"

"Iubitul meu a vrut să vadă camera celuilalt iubit al meu, așa că am mai rămas și eu aici, dar iubitul meu nu m-a lăsat să intru pentru că 'un lup mare și excitat nu are ce căuta într-o discuție intimă." Spune brunetul și își da ochii peste cap.

"Tu!" Mârâie Yoongi agresiv când realizează după mai bine de zece minute că cel din fața sa era unul dintre sufletele pereche ale lui Taehyung.

Jungkook râde nervos și începe să strige după cele două suflete ale sale. Nu voia să se pună rău cu fratele lui Taehyung, chiar dacă știa cu verzuiul deja îl disprețuia.

Taehyung iese rapid din camera sa și îngheață imediat ce își vede fratele.

"Ce-i pe gâtul tău?" Întreabă Taehyung după ce să analizeze semnul.

"Știi cât de mult urăsc zilele de luni și că mereu dorm până târziu. Și am întârziat și când m-am dus în biroul șefului pentru că am fost chemat am dat peste perechea mea făcând sex cu o femeie..."

"Și te-a mușcat!?" Urlă Jimin din spatele lui Taehyung.

"Ce e îneregulă cu vârvolacii alfa și dramatizatul." Mormăie Yoongi și se așează pe canapeaua lui cea dragă, cât mai departe de Jungkook.

Taehyung își strânge fratele mai mare în brațe. El era...bine? Iar Yoongi era doborât. După luni de chinuri groaznice, și-a întâlnit în sfârșit perechea în timp ce făcea sex cu altcineva.

"Totul o să fie bine, promit." Murmură Taehyung în timp ce privește în ochii negri ai brunetului.

_________
Aș vrea să fac ceva special la această carte în ziua în care împlinesc un an de wattpad pe contul ăsta. Așa că vă rog, umpleți bara de comentarii cu ce poziții vreți ca Taehyung să fie și alte lucruri din astea.

strange things ||vminkook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum